SVT Cobra vol?Noh, mulle endale meeldib Sn95 94-98 kõige rohkem - see "New Edge" upgrade on nii ja naa. Aga selle auto juures pole see välimus nüüd kõige olulisem point.
quote:BlueStang: Noh, mulle endale meeldib Sn95 94-98 kõige rohkem - see "New Edge" upgrade on nii ja naa. Aga selle auto juures pole see välimus nüüd kõige olulisem point.
Ma siiani nutan, et oma '95 GT kunagi lolli mõtte najal ära müüsin...
SVT on muidugi edev - ALATI
____________________________
..
Saab 900 cabrio
..
SVT Cobra vol?Minu arust tolle gene lõpuots näeb just jälle pisut Mustangi moodi välja, erinevalt algusepoolest, mille kohta mul proua arvas, et disaini poolest võib selle suvalise Toyotaga segamini ajada
____________________________
'75 Chevrolet Camaro Type LT 350 V8
'92 Blazer S-10 262 V6
Full Throttle Club
_______________________________________________________________
Though I travel through the Valley of Rice, I fear no evil, for Torque is with me.
SVT Cobra vol?Sai siis ABCS-l vähe termineeritud
Taaskord vaatamta juhi vastupunnimisle sai auto mõnest liikurist kiiremini finsihini - peab ütlema, et suved on meil libedad või on lihtsalt tihend roostes
Väike stiilinäide siis selline - 03 Cobra vs 12 Charger SRT 6.4 470hp.:
Parim aeg kvalis jäi 12.8, kuigi nähtud stardiuisutamine ja parim lõppkiirus 182,26 lubaks äkki paremat?
18.07.2016 at 19:44
1 edit. Last edited 18.07.2016 at 19:45 by BlueStang
Huvitav, palju kergem hooratas kaasa aitaks? Tänavaautodel, millel pole mururulle all, pidavat kerge flywheel andma natuke tolku ja seda just 1.-2. käiguvahetuse kandis. Ei pidavat enam nii kergesti suitsuks kätte minema, raskema hoorattaga saavad rehvid juba madalama pöördega nagu kuvaldaga pähe (eriti kui 2.käik sisse lüüa).
SVT Cobra vol?Kunagi sõidetud oranž Mustang näitas tänavarahviga aega Tartus 13.0(külm ilm ja ettevalmistamata rada, pidamine ilmus teise käigu lõpus), parim slikkidega 11.95 Alastaros all day long. Tundub umbes sama kaalu-jõu suhe...
____________________________
Ford Maverick`75(Filmiauto:) "Soovide puu", "Free Range")
quote:BlueStang: Sai vähe müratud Haapsalus (kaader päris huvitava nurga alt):
Standing Mile tuli autolt siis vaatamata juhipoolsele vastupunnimisele 252kmh ära.
Selle liikuri taltsutamine võtab ikka aega, Haapsalus tuli seekord 257kmh, aga ikkagi 5 käigu sissesaamisega oli mul siis jälle häda ja esimene sõit halvem, kui eelmine kord e 250kmh. No ei saa käiku kiirel sõidul 5 ndasse (tavakiirustel läheb laitmatult) - sai siis teine sõit neljandalt kiiremini kuuendale visatud ja siis tuli see 257kmh vähemalt ära. 6-käigulise kasti manageerimist pean veel harjutama kõvasti. Kellelgi T56 omanikest äkki vihjeid, millist käsitlemist see kast tahab saada normaalseks tööks.
quote:BlueStang: 6-käigulise kasti manageerimist pean veel harjutama kõvasti. Kellelgi T56 omanikest äkki vihjeid, millist käsitlemist see kast tahab saada normaalseks tööks.
Minu Camarol oli ka T56 aga ma küll aru ei saanud, et mingeid erikohtlemisi vajaks. Sidur alla ja käik sisse. Läks alati ja ilusti. Aga üks asi, mida võid uurida, on see et Camarol vähemasti on kasutusel mingi öko-värk, mis mingitel pööretel ei luba mingeid käike sisse panna - äkki sul sama asi? Selle junni saab lahti ühendada. Short-shifter tegi ka vahetamise paremaks/täpsemaks mul.
____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars.
SVT Cobra vol?T56 käike gaasi all hoides sisse raiuda ehk tõesti ei luba aga muidu ei meenu, et oleks mingeid probleeme olnud. Eriti kui probleem on ainult ühe kindla käiguga, siis kahtlustaks pigem viga kui omadust.
SVT Cobra vol?T56 kasti puhul on vahel täheldatud anomaaliaid, mis väidetavalt on kadunud (nt F-body, Vette ja GTO puhul), kui on kasutusele võetud Tick Performance Adjustable Clutch Master Cylinder Kit. Nali pidi seisnema selles, et isegi suht kauaaegsed hobilised ei saa enam aru, mis pagan toimub - mõni käik poob, mõni ei lähe hästi sisse jms, loogika lihtsalt puudub. Proovitakse kalleid õlisid ja tehakse mis pähe tuleb, kuid teema ei kipu lahenema kuniks vahetavad suurema pumba.
Võibolla on sellist ka Sinu Cobrale saada, kasvõi mõne kohendamisega (uuema oma vms)?
Mõte kõigil üks: OEM süsteem pidavat suhtkoht piiripealselt toimima ja kui kuskil on mingi väsimine või muu väike kala, siis korralikku lahutamist enam ei toimu ning käiguvahetus jääb mõnikord tegemata või kaasnevad muudki trikid (võib hakata ka käigukasti tervisele). Foorumites on väidetud, et peale selle installi saab mistahes hetkel käiku täiega sisse paugutada, kui löökkoormustest täiesti ükskõik. Lisaks, kiirem käiguvahetus.
Skip Shift on tüütu jubin, mille saab õnneks disableda. Võib jätta kummalise mulje, et näiteks 2.käik ei lähe vahel sisse, kui ei vaata näidikuid, kuhu viskab hetkeks vastava kirja. Endal õnneks seda kuigi tihti ette pole tulnud.
Kusjuures, ma ilmselt proovin selle modi ära. 41K originaalkilomeetrit ees, kuid kavas tagaülekannet muuta ja mõned muudki muudatused teha ning ilmselt proovin ka selle suurema mahuga pumba ära.
Kui auto on täiesti korras ja sidurisüsteem 100% täies jõus, siis ei pruugi midagi ette tulla.
22.08.2016 at 17:48
2 edits. Last edited 22.08.2016 at 18:13 by askeldaja
See kit baseerub tegelikult ühe tuntud toojta silindril (peast ei mäleta ja hetkel otsida ei viitsi), mis maksis ca $100. Tick on teinud sinna alumiiniumist kronsa + äkki midagi veel natuke. Kui raha pole ja juppide valmistamine üle jõu ei käi, siis saab ka odavamalt hakkama. Guugelda, esimeste vastete sees on kindlasti vastused olemas.
SVT Cobra vol?Tänud heade vihjete eest - tundub, et ongi mingi väike probleem. Nimelt kuna T56-l on 5-s käik ja tagurpidikäik nii lollisti kõrvuti, siis on kastil miski elektrijunn, mille nimi on Reverse Outlock Solenoid, mis kiirusel üle 5kmh paneb tagurpidi käigu "ukse kinni" nii, et seda ei saaks sõidu pealt sisse.
Ilmselt mul siis tegemist Reverse Outlock Solenoid malfunctioniga (või ei saa aju pihta, miks nii kiiresti liigutakse) ja tagurpidikäigul on tagurpidikäigu "uks lahti".
Eks siis oligi nii, et üritasin silm ruutus tagurpidi käiku 230+ kiirusel lülitada, õnneks ei läinud sisse
22.08.2016 at 19:57
1 edit. Last edited 22.08.2016 at 21:50 by BlueStang
SVT Cobra vol?Reverse Outlock Solenoid ikka korras - tavakiireustel ei lase tagurpidikäiku 5-ndaaseml sisse panna. Alles alla 2mph kiirusega saab hakata tagumist lülima.
Nii see täpselt peabki toimima.
Ainult ei saa aru, miks just miilisõidul see avaldub. Täna käisin Pärnus ringrajal - seal 160 pealt lasi ilusti viiendat vahetada. Ei tea, kas läheb lolliks, kui kiiruseandur mingist tasemest kiiremat sisestama hakkab - näiteks kui tehase speed limiteri kiirust ületab vms?