Poster |
Message |
LedR |
Buick Park Avenue 1991 (030AGI)
Tervist!
Sõbral oli kunagi sama marki auto ning nüüd on soov Park Avenue ise ära proovida, kuna mulle meeldib selle auto disain ning sõidumugavus.
Leidsin auto24-st ühe eksemplari ning mõtlesin, et enne, kui praegusele omanikule helistan, leian võib-olla siit foorumist ka endiseid omanikke. Maanteeameti andmete põhjal on auto juba 1994. aastast Eestis olnud, seega loodan, et mõni endine omanik tegutseb ka siin foorumis ning oskab paar sõna selle auto mineviku kohta öelda.
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=5ffa72c83257f634e186348eac8fb167
Olen foorumis olevad Park Avenue teemad läbi lugenud, kuid seda konkreetset masinat pole silma jäänud.
Samuti huvitab, mida peaks sellise auto ostmisel kindlasti jälgima? Olen igasuguse info eest tänulik.
Lugupidamisega,
Uku |
27.04.2016 at 23:23 |
3 edits. Last edited 27.04.2016 at 23:45 by LedR
|
Oldermann |
Buick Park Avenue 1991 (030AGI)
Mugav on see auto tõesti, kindlasti üks mugavamaid, millega sõitnud olen. Kui aastast '94 on eestis, siis ilmselt põhi tähelepanu võiks roostel olla. Kui endale buick'i käisin ostmas, siis vist vaatasin seda ka, aga see oli 5 aastat tagasi muidugi, ei mäleta. Kindlasti käi ka maanteel, vaata, kas neljas lülitub ilusti, ca 1800 pööret peaks olema. Samas nende autode hinnad ongi mingi 1500 eurot ja täpselt selle eest reeglina ka autot saad. Kui tahad väga korraliku, tasub mobile'st vaadata, aga siis pead arvestama ka kindlasti poolesuurema väljaminekuga.
____________________________
Universumi arhitekt |
28.04.2016 at 06:34 |
|
Sturm |
Buick Park Avenue 1991 (030AGI)
Mis selles minevikus (sellise auto puhul) ikka nii väga tuhnida, oleneb ikka olevik ja sellest tulenevalt tulevik, seega mine viska autole pilk peale. Kuid nii palju oskan lisada, et ca kolm aastat tagasi, kui oli vajadus ühe lisa auto järgi, mis oleks suur, mugav, ruumikas ja USA päritolu ning kuna ka endale on Park Avenue alati sümpaatne olnud, siis sai käidud ka seda eksemplari vaatamas. Jättis tol hetkel omajagu väsinud mulje, karbid olid roostes, osad puitliistud olid lahti, jne - seega ei jätnud seda muljet, et tahaks seda autot osta. Müüb seda sama isik, karbid vast nüüdseks vahetatud... kuid vast kõige targem ikka kuulutuses olevale numbrile helistada.
____________________________
Although I´m a GM-man, there is nothing better than a fine Lincoln.
2024 = British 6.0 V12, German classic from 1987 and a Chrysler :) |
28.04.2016 at 22:19 |
|
R.Ott |
Buick Park Avenue 1991 (030AGI)
Kast ja mootor on samad, mis levinud minivanidel: Pontiac Trans Sport/Chevrolet Lumina/Oldsmobile Silhouette. 3.8 on mootorina väga pika aja- ja arenduslooga ning peetakse väga kestvaks mootoriks - võin kinnitada, et kõike muud on viie aasta jooksul mu varuosabussidelt tahetud aga mootorit taheti vaid kord ja tegu oli masinaga, millega sõideti sõna otseses mõttes ilma õlita. Kast kipub olema neljanda käigu ja OD kohalt problemaatiline. Kui kasti vahetuseks läheb, siis tuleb silmas pidada, et 94 aastal muutus kastide juhtimine, pistik jäi samaks, aga lisati temperatuuriandur ja vanem kast töötab ainult kolmekäigulisena, ilma OD-ta.
____________________________
92' Chrysler LeBaron LX Convertible
94&95' Pontiac TransSport 3800 +doonorid
88' Chevrolet Camaro Iroc-Z convertible- 20th Anniversary Edition |
28.04.2016 at 22:35 |
|
Varblane |
Buick Park Avenue 1991 (030AGI)
Tahtsin osta konkreetset isendit ja umbes pool aastat tagasi sai tõstukiga üles tõstetud. Kõike vigu ei mäleta aga karbid lohakalt vahetatud, pindmist roostet jagus + kooruv lakk,mootoripadjad läbi,šarniirid läbi,mootor oli ka õline(vända simmer?) ja sada muud pisiviga.
Aga mugav oli sõita küll |
29.04.2016 at 17:36 |
|
|