Poster |
Message |
ROKIPEER |
GMC SIERRA 1500
Tore auto ja puha, sel teemal pikemalt ei peatu, aga uuriks veits:
kas keegi 90-date gm 1500 kastikal on tagavedrudega mingit swapi teinud? Hetkel all kolm lehte, tühjalt maanteel väga viisakas, aga erilist lasti ei kannata, perse kohe maas.
Samas 2500 suburbanitel nii mõnigi leht rohkem, kas tasub mõelda suburbani vedrude peale, samas ei taha et väga jäigaks läheb tagumine ots, mida asjatundjad soovitavad vaadata/vahetada ja mille vastu?
Kas vedrud üldse sama pikkusega?
Ühesõnaga äkki keegi sama jama ees olnud.
Eks postitan autost infot veel
|
25.10.2016 at 17:26 |
3 edits. Last edited 25.10.2016 at 18:16 by Vanaisa (Moderator)
|
rabakana |
GMC SIERRA 1500
Huvitav. Mul on 2 ukseline Tahoe. Varem oli taga 5+1 lehte ja juba uuest peast oli pakk nii vedel, et tahtis 3cm klotsi silla ja vedrupaki vahele, et tagumine ots maas ei oleks. Aastatega vajuks aga tagumine ots ära ja nina oli püsti. Kuigi sõita oli hea, pehme.
Nüüd hiljuti panin uued pakid, või noh mis uued aga mingi tõstetud Tahoe alt pärit,(uute järjekordsete vedelatega ei hakanud enam katsetama) vist tugevdatud lehed või midagi. Nüüd on 4+1 lehte. Klotsi paki ja silla vahele pole vaja, tagumik on õiges kõrguses, kuid sõita on jäik. |
25.10.2016 at 17:47 |
|
mrtn |
GMC SIERRA 1500
Jube imelik. Mul oli vanal Connectil (eurovariant, vabandust) kaks lehte ja see tonnise koorma peale veel ei iitsatanudki. |
25.10.2016 at 19:29 |
|
rabakana |
GMC SIERRA 1500
tundub, et need pakid on väga erinevatest materjalidest koostatud. |
25.10.2016 at 19:33 |
|
ROKIPEER |
GMC SIERRA 1500
Peas mõlgub mõte õhkvedrustuse peale, kas keegi tark selle kohta oskab soovitusi jagada? |
25.10.2016 at 19:34 |
|
max |
GMC SIERRA 1500
20-30 a vana vedrupakk võib lihtsalt väsinud olla. Pane uued korralikud alla ja peaks lahenema. Mina vahetasin kunagi 20-25 a vana paki välja ja sai väga hea. Uued vedrud olid väikese (1-1,5") tõstega ja rohkemat poleks tahtnudki. Enne seda proovsin ka remonditeenust, aga minu arvates on see aja ja raha raiskamine, kui plaanis autot kauem pidada. |
27.10.2016 at 17:59 |
|
Raxo |
GMC SIERRA 1500
quote: ROKIPEER: Peas mõlgub mõte õhkvedrustuse peale, kas keegi tark selle kohta oskab soovitusi jagada?
Air helper spring:
____________________________
'00 Silverado
'10 Grand Voyager 3,8 V6 |
27.10.2016 at 19:19 |
1 edit. Last edited 27.10.2016 at 19:38 by Raxo
|
Sillakas |
GMC SIERRA 1500
Minu C1500 tagant kõrgem kui eest ja üsna jäik. 4 lehte pakis ja maapinnaga sirgeks vajub alles siis kui 750-850kg kasti tõsta. Ei oska öelda kui vanad need pakid seal all on, aga midagi värsket ei paista. Ei tea kas annab muidugi 4WD isendiga midagi üldse võrrelda.
Mingil põhjusel keerab selle pildi tagurpidi, aga selline ta alt on:
|
27.10.2016 at 20:33 |
|
max |
GMC SIERRA 1500
Tuksis vedrupaki kompenseerimine õhkvedrustuse installiga oleks tõenäoliselt üks rumalamaid tegusid maailmas. |
28.10.2016 at 09:43 |
|
Madlobster |
GMC SIERRA 1500
quote: max: Tuksis vedrupaki kompenseerimine õhkvedrustuse installiga oleks tõenäoliselt üks rumalamaid tegusid maailmas.
Millisel põhjusel selline tegu maailma kõige rumalamaks tituleerida? |
28.10.2016 at 11:30 |
|
charger |
GMC SIERRA 1500
Toetuspunkt raamile vales kohas? |
28.10.2016 at 12:42 |
|
Madlobster |
GMC SIERRA 1500
Ja selle raamiga juhtub, mis kui sinna natuke abi toetust lisada? |
28.10.2016 at 13:43 |
|
Vanaisa Moderator |
GMC SIERRA 1500
Tuksis asi tuleb ära parandada mitte lisajunne sinna vahele aretada
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
28.10.2016 at 13:56 |
|
PTC |
GMC SIERRA 1500
Kas sääl mitte neli lehte pakis ei pea olema - mu 97nda omal nii on. Äkitse eelmine omanik lihtsalt soovis aukudes vähe sujuvamat sõitu.
Samas kuugli kaudu leitud foorumites väidetakse õhkvedrustuse olevat päris alternatiivi. |
28.10.2016 at 14:16 |
1 edit. Last edited 28.10.2016 at 14:18 by PTC
|
ROKIPEER |
GMC SIERRA 1500
Krt, ega ma nüüd pead ei annagi, äkki tõesti oli 4 lehte, aga igaljuhul ma uurin veel maad et mis see mõistlikum varjant oleks, kui uus vedrupakk ikka ulme hinda maksab, siis tuleb ikka alternatiive kaaluda |
28.10.2016 at 14:30 |
|
Madlobster |
GMC SIERRA 1500
Minu viis kopkat läheks ka õhupadja lisamisele. Soovitud pehmus ning vajadusel kandevõime on nupuvajutuse kaugusel.
Kui sellele maailma rumalamale teole muud selgitust pole kui- "sina pead uue vedrupaki ostma, mitte õhupatja ihaldama" siis ...
Mis siis ikka kehitaks õlgu ja otsiks sobivat |
28.10.2016 at 15:19 |
|
kaedoo |
GMC SIERRA 1500
Lisa üks keskmise pikkusega leht, mida pikema lisalehe paned seda jäigemaks läheb.
Tegelikult küsi parem 4x4 foorumist, nemad vedrutavad igal maastikul, lugesin vähe sealt ja soovitatakse lühikesed eemaldada ja panna pikem. Parem loe ja küsi ise. |
28.10.2016 at 17:03 |
1 edit. Last edited 01.11.2016 at 00:21 by kaedoo
|
max |
GMC SIERRA 1500
quote: Vanaisa: Tuksis asi tuleb ära parandada mitte lisajunne sinna vahele aretada
Ma tooks mõtte jumestamiseks veel järgmise paralleeli - lekkiva rehvi parandamise asemel võiks ju lisada kompressorisüsteemi, mis sõidu ajal õhku juurde ajab. Lisaks saab ilusti rõhku reguleerida vastavalt vajadusele jne... Maasikas! |
28.10.2016 at 22:29 |
|
Madlobster |
GMC SIERRA 1500
quote: max:
Ma tooks mõtte jumestamiseks veel järgmise paralleeli - lekkiva rehvi parandamise asemel võiks ju lisada kompressorisüsteemi, mis sõidu ajal õhku juurde ajab. Lisaks saab ilusti rõhku reguleerida vastavalt vajadusele jne... Maasikas!
Puhas demagoogia. Sääraseid erinevaid "maasikaid" võib siia mitu lehte genereerida.
Teatud sõidukitel on sinu pakutud süsteemid peal nii väiksema augu ajutiseks kompenseerimiseks kui ka kiirelt sõiduki maastiku/asfaldi suutlikuse vahetamiseks.
Ilmselgelt keegi katkise rehvi pärast sellist süsteemi oma autole peale ei ehita. See ei ole normaalne alternatiiv ei oma hinna ega perspektiivi pärast.
Küll on aga erinevaid mõistlike alternatiiv lahendusi maailm täis. On need siis loodud hinna, saadavuse, remondi keerukuse või originaal süsteemi halva kvaliteedi tõttu pole oluline.
|
29.10.2016 at 03:26 |
|
Vanaisa Moderator |
GMC SIERRA 1500
ei ole väga demagoogia. selleks et otsustada lisalehtede, helper spring patjade ja muu kraami vajadus, peaks vedrustus/amordid korras olema, sealt edasi saad vaadata kuidas auto teel käitub - nii tühjalt kui ka koormaga.
Ja siis edasi vaatama kas midagi muuta, see jälle sõltub sellest palju ja mis kaalus träni vead, palju pappi välja täid käia, kas tahad tühjalt pehmemat sõitu või lepid jäiga vedruga jne jne.
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
29.10.2016 at 07:56 |
1 edit. Last edited 29.10.2016 at 07:57 by Vanaisa (Moderator)
|
Raxo |
GMC SIERRA 1500
Põnev oleks teada, kas ja kui suur sõidumugavuse vahe on väsinud ja uuel vedrupakil sellise kastika puhul tühjalt sõites.
____________________________
'00 Silverado
'10 Grand Voyager 3,8 V6 |
29.10.2016 at 14:30 |
|
altraditional |
GMC SIERRA 1500
Kui praegune olukord on tühjalt meeldiv, siis pakuks ka, et peaks mingeid koormakandvust tõstvaid abivahendeid kasutama. Sest selle nimel kogu saba jäigaks ajada ja pärast aukudes ringi põrgata on samuti päris jabur.
Lihtsaima/soodsaima variandina on ka täispuhutavad amordid olemas, mida saab kasvõi autorehvipumbaga täita, isegi kompressorit ei pea olema. Sellised komplektid:
|
30.10.2016 at 09:48 |
|
juuriaadol |
GMC SIERRA 1500
Võid julgelt ligi tulla ja vaadata puksiiril saba alla. Lahenduseks õhkpadi, teisiti pole minu auto puhul võimalik.
Laia sillaga kastikal ka padjad pehmenduseks. |
31.10.2016 at 21:29 |
1 edit. Last edited 31.10.2016 at 21:31 by juuriaadol
|
max |
GMC SIERRA 1500
GM-i insenerid omavad piisavalt teadmisi ja on tõenäoliselt nii palju vaeva näinud, et normaaltingimustes saaks auto tühjalt ja ka lubatud koormusega normaalselt hakkama. K10 ja K30 stock _korras_ vedrudega toimivad laitmatult igas asendis, võib vaatama tulla.
Ma pole lehtvedrude hingeelu küll uurinud, aga mulle tundub, et tühjalt töötavad valdavalt pikemad lehed ja koormuse all siis järjest lühemad, mis tagab piisava toimimise nii tühjalt kui koormusega. Nii K10 kui K30 pakis on mälu järgi vähemalt 4-5 lehte.
Igal mehel on vabadus aretada, mida tahes, millele iganes juurde. Samuti on vabadus kuulata teisi, kes võib-olla annaavd mõne parema mõtte. |
01.11.2016 at 13:05 |
|
ROKIPEER |
GMC SIERRA 1500
Nüüd veel avastasin et ühe pealehe silm on pooleks, ja lehed ikka päris kulunud, otsin uued(kasutatud) pakid alla ja vaatan mis edasi, laon koorma peale ja siis vaatan kui hea sai, kui vaja panen õhu lisaks juurde. Jutu jätkuks küsin ka et kas kellegil äkki norm korras vedrupakid vedelemas? Kui siis saada PM |
01.11.2016 at 17:49 |
|