register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Autod : Monaro series II   1 2  
Poster Message
peep
 
Moderator
Monaro series II
Asjale tehti väike facelift, põhilised muudatused on interjööris.




09.12.2002 at 14:23
tfr
 
Monaro series II
Krt, Holdeni ja teiste Austraalia autode nimel tasub küll sinna kolida. :hail
09.12.2002 at 15:13
PlyVal64
Monaro series II
Aga kas ma näen õieti, et lisaks teisepoole roolile on ka käigud peegelpildis? Siiani sõitnud-kohatud autodel see vähemalt "õigetpidi" olnud. On kellelgi kogemusi vasaku käega 5-R-3-4-1-2 käiguvahetust kasutada?
09.12.2002 at 16:01
corvus
Monaro series II
riputage fotod teistpidi ülesse ja kõik pinged on kadunud :)

____________________________
Risto; Corvette '79
09.12.2002 at 16:51
Indrek
Monaro series II
quote:
PlyVal64: Aga kas ma näen õieti, et lisaks teisepoole roolile on ka käigud peegelpildis? Siiani sõitnud-kohatud autodel see vähemalt "õigetpidi" olnud. On kellelgi kogemusi vasaku käega 5-R-3-4-1-2 käiguvahetust kasutada?
Ei tohiks olla, tundub, et käigud on ikka nii
1 3 5 R
2 4 6
09.12.2002 at 18:03
peep
 
Moderator
Monaro series II
Jep, sel autol on T-56 6 k. kast, mitte 5 k. ja nagu pildilt näha on tagurpidikäik juhi poole üles ehk käiguvahetus on nagu ikka. Tavasõidus harjub paremrooliga auto käiguvahetusega ruttu aga ma pole kindel mis näiteks kuskil rajal saaks, kus on vaja tihti üles-alla vahetada.:)
09.12.2002 at 18:10
PlyVal64
Monaro series II
Ehh, kodune kuvar oluliselt selgema pildi ette manab, on jah ikka normaalset pidi. Ma korraks jäin oma teadmistes kahtlema ... sest ausside autot pole vist eales kaugeltki näinud. Mine neid "peaalaspidikäijaid" tea!
Aga jah, vasaku käega "õige" käiguvahetus oli oluliselt kergem ära õppida, kui tolle "valetpidi" sapaka oma! Ja eriti lihtne oli valetpidi rooliga M-426 ... seal oli roolisambakang! Esimene "enadapoole üles, teine "endapoole alla", jne.

Aga teemast kah siis: tõsiselt kaunis minu silmale ja kindlasti koletumalt nobe auto! Ehk peaaegu nõus tfr`iga koos sinna kolima + veel üks hea asi ausside juures: nad ei plaani minna EUsse!!!
09.12.2002 at 19:30 Last edited 09.12.2002 at 19:31 by PlyVal64
Ets
Monaro series II
Insider:
The Monaro in the Australian market has more to do with the size of the cars we typically drive, large, but not quite so large as the americans. The average family car and company car is typically a 3.8L 6 Cyl, eg the Holden Commodore (GMH) in the web site. In Europe this is sold as an Opel Something, but comes standard with a 2.8L engine, which is not available here and wouldn't sell. The Monaro is slightly smaller than the Commodore, but has the same or more power and is more sporty. This is very different to Europe, where we Australians think the cars there are very small. We also keep our cars longer on average. European Sport cars are physically smaller, and are often turbocharged. Turbocharged cars are relatively uncommon in Australia, we like the throb of a big engine rather than the (expensive) whine of a turbo. Our Road taxes are different, same for all cars, not taxed on engine capacity and size like in Europe. Some "boutique" cars made in Australia are exported throughout the Pacific region, and I expect the Monaro will be as well. You may see it under an Opel Badge somewhere.

Leivaisal on parajasti plaanis liisingu lõppemisega seoses uued autod muretseda. Ütlesin kah, et Austraalias näe, on ametisõidukiks 3.8 liitrine paras. Mis arvate, kas ma sain positiivse vastuse??:)
19.12.2002 at 10:50
BlueStang
 
Monaro series II
quote:
EtsKets: Insider:
The Monaro ... In Europe this is sold as an Opel Something
Vaatasin juba jah eelmise Monaro topicu juures, et asi on Opeliga väga sarnane ja oli pilt ka Monaro kujuga Vauxhallist, mis teatavasti on Briti Opel:)


____________________________
http://www.mustangandfords.com/news/1305-top-10-svt-cobras/ no more
Dream car for family, who needs to go FAST!
new: Grand-dad of all offroad cars
19.12.2002 at 16:14 Last edited 19.12.2002 at 16:32 by BlueStang
LaSa
 
Moderator
Monaro series II
väga jämedalt öeldes Omega jah :)
19.12.2002 at 16:39
riisiveski
Monaro series II
heh, tahhokat vaadeldes tuleb kangesti tuju küsida, ega diisliga tegu pole ? :)
20.12.2002 at 00:11
peep
 
Moderator
Monaro series II
quote:
riisiveski: heh, tahhokat vaadeldes tuleb kangesti tuju küsida, ega diisliga tegu pole ? :)

Kui selle autoga kunagi joonele satud, siis kahtlus hajub.;)
20.12.2002 at 09:19
PlyVal64
Monaro series II
quote:
riisiveski: heh, tahhokat vaadeldes tuleb kangesti tuju küsida, ega diisliga tegu pole ? :)
Kas Sina eelistad kassi sabast tirida, et mõtetut kisa kuulda? Siinne rahvas 99% ulatuses ikka kassi paitab, et vaikset mõnusat nurrumist kuulata.
See vist ongi vahe USA-raua ja riisisõprade vahel... loomakaitsjatele peaks meie tegevust rohkem "mokka mööda" olema?
20.12.2002 at 10:13
riisiveski
Monaro series II
quote:
PlyVal64: Kas Sina eelistad kassi sabast tirida, et mõtetut kisa kuulda? Siinne rahvas 99% ulatuses ikka kassi paitab, et vaikset mõnusat nurrumist kuulata.
See vist ongi vahe USA-raua ja riisisõprade vahel... loomakaitsjatele peaks meie tegevust rohkem "mokka mööda" olema?
lihtsalt asi selles, et elan pidevalt riisi maailmas. sõidan riisiga ning müün "riisi".
meeldib tõeline "looma" jõud (loe: cubic inches), kuid senimaani lihtsalt omas maailmas kõvasti kinni...
20.12.2002 at 11:39
LaSa
 
Moderator
Monaro series II
quote:
riisiveski: .. kuid senimaani lihtsalt omas maailmas kõvasti kinni...
viimane aeg siis silmad lahti teha & hakata värske pilguga ringi vaatama :D
20.12.2002 at 11:47
peep
 
Moderator
Monaro series II
pole hullu;), riis on ka kohati päris hea...:)
20.12.2002 at 13:01
riisiveski
Monaro series II
quote:
peep: pole hullu;), riis on ka kohati päris hea...:)
täpselt. ning mulle meeldibki see pinin, mis mootorist tuleb kõrgetel pööretel. samas ka see, et madalatel pööretel on selline rahulik ning kui tahta, siis on sõiduk tõeline loom. mis ei tähenda, et mulle ameeriklaste ühtlane tõmme/müdin ei meeldiks

____________________________
Be smart. Drive safe. Stay legal.
20.12.2002 at 13:09
peep
 
Moderator
Monaro series II
Täiesti OT. aga miks riis kohe automaatselt pininat tähendab ? Või mõtled Sa riisi all ainult kuni 2 l. mootoriga autosid ? On ju japsidel ka tõsisema hääle ja mootoriga autosid. Kuigi jah enamik neist on pigem vaikse häälega, kuna turbo on väga efektiivne mürasummuti.
20.12.2002 at 13:14
riisiveski
Monaro series II
quote:
peep: Täiesti OT. aga miks riis kohe automaatselt pininat tähendab ? Või mõtled Sa riisi all ainult kuni 2 l. mootoriga autosid ? On ju japsidel ka tõsisema hääle ja mootoriga autosid. Kuigi jah enamik neist on pigem vaikse häälega, kuna turbo on väga efektiivne mürasummuti.
OT jah. riisi all mõtlen tõesti kuni 2.0 mootoreid

____________________________
Be smart. Drive safe. Stay legal.
20.12.2002 at 13:30
PlyVal64
Monaro series II
quote:
peep: pole hullu;), riis on ka kohati päris hea...:)
Osa riisi on jah päris söödav ... ja mõni(4WD) lausa et delikatessi mõõdu annab. Aga siiski on 90% pilusilmsest autotoodangust suht arusaamatu.
20.12.2002 at 16:03
riisiveski
Monaro series II
quote:
PlyVal64:
quote:
peep: pole hullu;), riis on ka kohati päris hea...:)
Osa riisi on jah päris söödav ... ja mõni(4WD) lausa et delikatessi mõõdu annab. Aga siiski on 90% pilusilmsest autotoodangust suht arusaamatu.
mina nimetan riisiks siiski masinaid, mille mõnu seisneb madala otsa tq puudumises ning karmis hp-s kõrgetel pööretel. näiteks civic t-r: tavajuhul sõidad nagu iga teisegi kolmeukselise "naistekaka", aga vajutad lapatsi põhja ning kihutad

____________________________
Be smart. Drive safe. Stay legal.
20.12.2002 at 16:37
PlyVal64
Monaro series II
quote:
riisiveski: ...mille mõnu seisneb madala otsa tq puudumises ning karmis hp-s kõrgetel pööretel.
See miski uus fetishi liik või? Sõbralikult norides ... mis "mõnu" annab olematu hp(mida siiski ka 240 Hj on) kitsas vahemikus, kui selleni jõudmiseks pead allamäge veerema ja "soapboxide" kombel kiirust koguma? Ma nii aru saanud, et enamus sportikumate autode ehitajaid "panustab" just selle "alumise otsa" võimekuse suurendamisse(Monaro, Audi RS-id, Mersu uued mootorid jne.).
20.12.2002 at 17:25
BlueStang
 
Monaro series II
quote:
PlyVal64:
See miski uus fetishi liik või?
Pigem SM:)


____________________________
http://www.mustangandfords.com/news/1305-top-10-svt-cobras/ no more
Dream car for family, who needs to go FAST!
new: Grand-dad of all offroad cars
21.12.2002 at 00:06
Georg79Fire
Monaro series II
quote:
riisiveski:..."naistekaka"...

Ehk teisisõnu feminiinne fekaal :)
21.12.2002 at 15:17
riisiveski
Monaro series II
quote:
Georg79Fire:
quote:
riisiveski:..."naistekaka"...

Ehk teisisõnu feminiinne fekaal :)


kuidas keegi tõlgendab ;)

____________________________
Be smart. Drive safe. Stay legal.
21.12.2002 at 21:32
tqhq.ee foorum : Autod : Monaro series II   1 2  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.