Poster |
Message |
Itimees SS
|
95a LT1
Tere,
on probleem LT1 mootoriga, mis on tegelikult pool aastat tagasi läbinud remondi. Probleem oli ka enne remonti.
Nimelt käivtades ja kohe sõitma hakates ning oluliselt gaasi vajutades tõmbab hingest kinni, välja ei sure aga
ei kiirenda, kui siis hästi vaevaliselt. See ei avaldu iga kord kuid olen tähele pannud, et kui lasta kohapeal käia
mingi aeg siis probleemi ei ole. Mootor käis renoveerimisel Erkki juures, tema tunnetas ka seda probleemi, aga
viga ei leidnud. Ma tellisin endale OBDI kaabli ning vaatasin tarkvaraga, et õli temperatuuri andur näitab -36
kraadi tänase ilmaga ning see ei muutunud ka sõites. Siit minu küsimus, kas LT1-l on selline andur üldse olemas,
Haynesi manuali elektriskeeme uurides ma sellist andurit ei tuvastanud.
Kogu süüstesüsteem, õlipump, veepump, kütusepump on uued. |
31.03.2017 at 20:56 |
|
kaedoo
|
95a LT1
quote: Itimees SS: Tere,
on probleem LT1 mootoriga, mis on tegelikult pool aastat tagasi läbinud remondi. Probleem oli ka enne remonti.
Nimelt käivtades ja kohe sõitma hakates ning oluliselt gaasi vajutades tõmbab hingest kinni, välja ei sure aga
ei kiirenda, kui siis hästi vaevaliselt. See ei avaldu iga kord kuid olen tähele pannud, et kui lasta kohapeal käia
mingi aeg siis probleemi ei ole. Mootor käis renoveerimisel Erkki juures, tema tunnetas ka seda probleemi, aga
viga ei leidnud. Ma tellisin endale OBDI kaabli ning vaatasin tarkvaraga, et õli temperatuuri andur näitab -36
kraadi tänase ilmaga ning see ei muutunud ka sõites. Siit minu küsimus, kas LT1-l on selline andur üldse olemas,
Haynesi manuali elektriskeeme uurides ma sellist andurit ei tuvastanud.
Kogu süüstesüsteem, õlipump, veepump, kütusepump on uued.
Code 36- Distributor ignition system. Faulty high resolution (360X) pulse or multiple low resolution pulses detected. Check pigtail connector from distributor to main harness for any opens or shorts. Verify wiring is okay before replacing distributor.
Edit: http://www.gearhead-efi.com/Fuel-Injection/showthread.php?230-1994-95-LT1-Thread |
31.03.2017 at 21:02 |
1 edit. Last edited 31.03.2017 at 21:08 by kaedoo
|
Itimees SS
|
95a LT1
veakoodi ei anna, lihtsalt õli temperatuuri anduri rea peal on -36 kraadi Celsiust |
31.03.2017 at 21:14 |
|
kaedoo
|
95a LT1
http://www.ls1lt1.com/forum/
Edit: ma ei leia seda paberit ülesse arvutist kus olid parameetrid.
|
31.03.2017 at 21:18 |
1 edit. Last edited 31.03.2017 at 21:21 by kaedoo
|
Itimees SS
|
95a LT1
|
31.03.2017 at 21:34 |
|
Maik
|
95a LT1
http://ls1tech.com/forums/conversions-hybrids/1541060-oil-temp-sensor-yes-no.html
Siin on kirjas,et andur küll on,aga pcm ei kasuta seda tabelites.
Mina pakuks puusalt,et vahetaks äkki jagaja välja uuesti? Teine varjant on ECU välja vahetada (seegi võib ju moditud või katki olla ?)
____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
|
01.04.2017 at 10:41 |
1 edit. Last edited 01.04.2017 at 10:42 by Maik
|
Itimees SS
|
95a LT1
Ei usu, et asi jagajas on. Probleem oli ka ennem mootori remonti ning siis oli vana optispark jagaja küljes,
nüüd on MSD jagaja, süütepool ja kaablid. Kui see probleem ilmeb siis kulgen nii kilomeetri umbes ja kaob
ära ning siis lippab nagu poleks seda probleemi kunagi olnud. Ma homme proovin logida andmeid sõidu
ajal äkki siis näitab midagi välja. |
01.04.2017 at 17:05 |
|
Vanaisa
Moderator |
95a LT1
niiskete ilmadega startides on jama alati kaelas?
Kui jah, siis mina alustaks selles järjekorras:
* massijuhtmed/ühendused/liited üle käia (muud pistikud ka, poleks paha)
* aju pistikud lahti päästa ja kriitilise pilguga juhtmed-kontaktid üle vaadata
* aju vahetada. (juhul kui diagnost näitab et kõik andurid/seadmed ikka toimivad nagu vaja.) |
01.04.2017 at 18:35 |
|
Itimees SS
|
95a LT1
Seni pole tähendanud, et ilmast oleks sõltunud, jamas nii eelmisel suvel kui ka talvel külmade ilmadega. |
01.04.2017 at 21:05 |
|
kaedoo
|
95a LT1
Keegi kunagi saunas rääkis et need jagajad pidid villast viskama sest pool usas tehtud ja ülejäänus pisikeste hiina käekestega koostatud. |
01.04.2017 at 23:03 |
|
|