Poster |
Message |
peep Moderator |
koolibuss
Kasutatud on esiveolise Caddillaci tehnikat, et saaks põhja võimalikult madalale viia.
Tagaplaanil on sama buss projekti alguses:
|
21.12.2002 at 23:17 |
|
Etz |
koolibuss
"Kergelt" chopatud...
Väga kõva töö muidu aga see tiib ei sobi minuarust hästi sinna.
Tavalise bussi kõrval nigu mänguasi |
21.12.2002 at 23:34 |
|
BlueStang |
koolibuss
Ehk on see tiib "tööks" vajaalik - ega pole andmeid selle blown, chopped, lowrider schoolbus with side exhaust kohta.Äkki läheb kiirus nii suureks, et ilma tiivata läheb lendu.
____________________________
http://www.mustangandfords.com/news/1305-top-10-svt-cobras/ no more
Dream car for family, who needs to go FAST!
new: Grand-dad of all offroad cars |
22.12.2002 at 00:37 |
|
soomuk |
koolibuss
huvitav palju ta kaalub? ..enne saleduskuuri võis olla 3 tonni kanti? |
22.12.2002 at 01:07 |
|
inc13 |
koolibuss
Lihtsalt järjekordne näide sellest,et on mõnel inimesel väärastunud maitse......lihtsalt nilbe junn,aga võibolla kiire,,,maybe.
FWD...... |
22.12.2002 at 23:27 |
|
peep Moderator |
koolibuss
inc: maitse üle ei vaielda aga ega Sinust erineva ilumeelega inimesed veel seepärast väärakad ole... Väline ilu (ei üritagi väita, et see buss ilus on) polnud tegelikult ka põhjus miks ma antud isendi siia postitasin. Põhjus oli hoopis meeletu käsitöö hulk mis selles sõidukis sisaldub (ehitusaeg oli vist 8 a.). Kogu buss on metallist (ei ole mindud kergema vastupanu teed ehk klaasplasti pole kasutatud) ja ehitatud algupärasest bussist "väiksemaks lõikamise" teel.
Kasutatakse teda show autona mingi kooliõpilastele suunatud programmi raames. Ei usu, et ta eriti kiire on... |
22.12.2002 at 23:46 |
Last edited 22.12.2002 at 23:50 by peep (Moderator)
|
inc13 |
koolibuss
quote: peep: inc: maitse üle ei vaielda aga ega Sinust erineva ilumeelega inimesed veel seepärast väärakad ole...Kasutatakse teda show autona mingi kooliõpilastele suunatud programmi raames. Ei usu, et ta eriti kiire on...
BTW,ma polegi kedagi väärakaks nimetanud,maitse yle ei vaielda.......vaid hoopis
Sellises stiilis sõidukeid on suht palju,justnimelt stiilis.....ei hakka siia rohkem OT-d panema
näide,512 cid ja RWD ikka
Pikem jutt
http://www.hotrodhighschool.com/
|
23.12.2002 at 00:03 |
Last edited 23.12.2002 at 00:15 by inc13
|
peep Moderator |
koolibuss
Kusjuures ma pakun, et neid ei ole palju - tegelikult olen ma selles lausa kindel... Väga vähe on inimesi kes on valmis kulutama suuri summasid ja aastaid isiklikku aega ja vaeva millegi sellise (või ükskõik mille) ehitamiseks.
See "neid on palju" tunne on ehk tingitud asjaolust, et sellisel tasemel projektid leiavad pea alati meedias kajastamist ehk ajakirju lugedes võib küll selline mulje jääda. |
23.12.2002 at 00:16 |
|
inc13 |
koolibuss
Pidasin hoopis eelmise Bussi kujundamise stiili silmas.....
et asi ikka inetu välja näeks........nii inetu,et peaaegu ilus juba
btw,selliseid busse tean rohkem kui 2 |
23.12.2002 at 00:18 |
Last edited 23.12.2002 at 00:22 by inc13
|
peep Moderator |
koolibuss
kordan siis veel kord üle: point ei ole mitte selles, et tegemist on koolibussiga vaid selles, et konkreetne isend on eelkõige üliradikaalse ja väga ilusti tehtud keretööga. Vaadates mida Sina "samasuguse" all postitasid, siis sry. - pole sinnapoolegi. Ja ma endiselt väidan, et midagi analoogset Sa netist välja ei kaeva - vähemalt "palju" mitte.
Kui huvi on, soovitaks ennast jänkide customi ehitamise põhinippide ja võtetega kurssi viia. Mitte paha pärast aga see on tõesti omaette kunst ja samu modifkatsioone kasutatakse ka megailusate rodide ja customite ehitamisel. |
23.12.2002 at 00:29 |
|
peep Moderator |
koolibuss
Vaatasin ehitaja kodulehekülge - minu arust on siin kõik suhteliselt lihtsate sõnadega ära öeldud:
quote: The BUS started out as an idea I had, for building a low rider school bus, in 1993. People ask me all the time "WHY DID YOU BUILD A BUS" and what I have to say inspired me, is I like to build things that are very different, and it had never been done before, and what I mean by that, is a chopped and lowered BUS. From the reaction we get with the bus all around the country is, we hit a winner. A vehicle that everyone relates too, from the smallest of children too the oldest. We love seeing how the children react to the BUS. Their eyes light up and a big smile comes across their face.
We started out with a 1949 Ford school bus found in the woods of Delaware. We chopped and lowered it 3 1/2 feet and shortened it 7 feet. It took us five years, with the help of a lot of very good friends, too numerous to mention, to finish this bus and get it on the road in the summer of 1999. It's been a hit wherever we go. We've been to the West Coast four times with it, and the first time we drove it from Delaware to California and back. Now we do trailer it, only because it's more practical. We still love to drive it, and do so whenever we reach our destination.
We are kicking it up a notch this year, in 2002 we added a blower to the bus. Our intent is to do exhibitions at racetracks, sell our t-shirts and to continue to use the bus to make people smile. And also, kids seeing the bus for the first time, realize that anything is possible. All dreams start out with an idea.
My name is Jerry Bowers. I am the designer, builder and owner.
|
23.12.2002 at 00:36 |
|
mart626 |
koolibuss
Ülikõva töö on ära tehtud, igaüks seda ei suuda!
|
25.12.2002 at 02:24 |
|