Poster |
Message |
malone32 |
Ford Mustang Shelby GT500
Tere,
Kas keegi oskaks soovitada pädevat inimest/ettevõtet kes oleks võimeline 2010 a Shelby GT500 seadistama ja dynotama.
Autot on järgi aidatud kompressori,sisselaske,väljalaske poolest ning märgid viitavad, et auto ei tööta korralikult ja seadistus pole õige.
Parimat,
Karel |
17.08.2021 at 17:42 |
|
Vanaisa Moderator |
Ford Mustang Shelby GT500
Eks neid tegijaid ole teisigi, endale esimesena meenub Erkki Engineering
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
17.08.2021 at 17:46 |
|
malone32 |
Ford Mustang Shelby GT500
Super, suured tänud kiire vastuse eest. Kirjutan murest ning loodame parimat.
Kui keegi teab veel teisigi ettevõtteid, siis võib endiselt siia kirjutada. Enamasti kõigil kiire ja ei pruugi löögile saada.
quote: Vanaisa: Eks neid tegijaid ole teisigi, endale esimesena meenub Erkki Engineering
Parimat,
Karel |
17.08.2021 at 17:57 |
|
malone32 |
Ford Mustang Shelby GT500
Kahjuks Erkki Engineering ei saa aidata.
Olen endiselt otsingul.
Parimat,
Karel |
18.08.2021 at 09:04 |
|
DevilDeVille |
Ford Mustang Shelby GT500
VKM, ES-Tuning
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
|
18.08.2021 at 09:23 |
|
hents99 |
Ford Mustang Shelby GT500
Kas tead, mis aju seal muidu on? Tootja ja mudel oleks hea….
Mis puudused olemasoleva tarkvaraga on?
____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas. |
18.08.2021 at 15:16 |
|
BlueStang |
Ford Mustang Shelby GT500
5.4 v8, 378kw?
Äkki kirjutad privasse auto reg.nr ja mis lisatud/tehtud modifikatsioonid on, siis kergem vaadata, kas saab abi - ja ega tunerit pole juba kaasas modidega?
Mul endal tuli Termi modituna ja koos tuneriga juba.
____________________________
http://www.mustangandfords.com/news/1305-top-10-svt-cobras/ no more
Dream car for family, who needs to go FAST!
new: Grand-dad of all offroad cars |
19.08.2021 at 12:15 |
|
malone32 |
Ford Mustang Shelby GT500
quote: hents99: Kas tead, mis aju seal muidu on? Tootja ja mudel oleks hea….
Mis puudused olemasoleva tarkvaraga on?
Pealtnäha tundub, et OEM aju. Ainuke puudus on, et kui mootor on töösoe siis pööre ei kuku käiguvahetusel ilusti alla vaid hoiab seda natuke liiga kõrgel.
Näiteks kiirendades ja käiguvahetuse ajal sidurit all hoides langevad mootoripöörded 2500rpm-i pealt väga aeglaselt ja jääb paigale 1500rpm-i peale. Seisab seal mõni sekund paigal ning siis langeb vaikselt alla. Kui ilmad on soojad siis linnasõidul ei taha gaasi vabastades käiguga pidurdama hakata, ehk hoiab pööret 1400-1500 rpmi juures. |
30.08.2021 at 10:30 |
|
hents99 |
Ford Mustang Shelby GT500
quote: malone32: quote: hents99: Kas tead, mis aju seal muidu on? Tootja ja mudel oleks hea….
Mis puudused olemasoleva tarkvaraga on?
Pealtnäha tundub, et OEM aju. Ainuke puudus on, et kui mootor on töösoe siis pööre ei kuku käiguvahetusel ilusti alla vaid hoiab seda natuke liiga kõrgel.
Näiteks kiirendades ja käiguvahetuse ajal sidurit all hoides langevad mootoripöörded 2500rpm-i pealt väga aeglaselt ja jääb paigale 1500rpm-i peale. Seisab seal mõni sekund paigal ning siis langeb vaikselt alla. Kui ilmad on soojad siis linnasõidul ei taha gaasi vabastades käiguga pidurdama hakata, ehk hoiab pööret 1400-1500 rpmi juures.
Mõtlesingi, et mis oem aju tootja/mudel. Vaatan, mis infot saan.
____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas. |
30.08.2021 at 18:14 |
|
max |
Ford Mustang Shelby GT500
quote: malone32: quote: hents99: Kas tead, mis aju seal muidu on? Tootja ja mudel oleks hea….
Mis puudused olemasoleva tarkvaraga on?
Pealtnäha tundub, et OEM aju. Ainuke puudus on, et kui mootor on töösoe siis pööre ei kuku käiguvahetusel ilusti alla vaid hoiab seda natuke liiga kõrgel.
Näiteks kiirendades ja käiguvahetuse ajal sidurit all hoides langevad mootoripöörded 2500rpm-i pealt väga aeglaselt ja jääb paigale 1500rpm-i peale. Seisab seal mõni sekund paigal ning siis langeb vaikselt alla. Kui ilmad on soojad siis linnasõidul ei taha gaasi vabastades käiguga pidurdama hakata, ehk hoiab pööret 1400-1500 rpmi juures.
Tühikäigu seadistamise küsimus. Nähtuse nimetus "hanging idle". |
31.08.2021 at 17:17 |
|
vvt |
Ford Mustang Shelby GT500
Võtan nüüd julguse möliseda natuke tundmatu automargi teemal, aga enne tuhandete viimist kohalike elektroonikaseppade kätte võiks veenduda, et seal keegi segusiibrit pole liigselt "häälestanud" ja et see sulgub korrektselt. Või poob lihtsalt (võll kõver vms). Kõrgevõidu tühikäigupöörded kipuvadki sooja mootoriga veel kõrgemaks. Ja kui seal TPS-is on veel sees mikrolüliti (klikkab), siis tasub veenuda, kas segusiiber saab niipalju sulguda, et tühikäigu lülitus tekib. Minu nähtu põhjal puudub selliste sümptomite korral tühikäigu lülitus ja/või on tühikäigupööretega manipuleeritud.
Ebanormaalselt kõrgete tühikäigupöörete "seadistuse" põhjuseks võib olla nii vilkuma kippuv õlirõhutuli või asjaolu, et mootori vingunäitajad ei vasta normidele (kiirematel pööretel muutub heitgaas üldiselt puhtamaks).
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
07.06.2022 at 10:59 |
|
|