Kas keegi oskab anda vihjeid? Häda selline, et vahel kui tõmmata kojameeste kangi vee pritsimise asendisse siis rakendub signaal ja vett klaasile ei tule. Algul esines see viga jahedamate ilmadega hommikuti, nüüd jamab juba rohkem. Paar korda on ka hommikul süüte sisse keeramisel luhtsalt signaali andnud mitu sekundit. Tegemist proua autoga ja ta väidab, et nüüd pidi signaali laskma ka suunatule kang. Kõik vihjed teretulnud. Auto on 2005 aasta väljalase.
quote:Valmet: ...Häda selline, et vahel kui tõmmata kojameeste kangi vee pritsimise asendisse siis rakendub signaal ja vett klaasile ei tule. Algul esines see viga jahedamate ilmadega hommikuti, nüüd jamab juba rohkem. Paar korda on ka hommikul süüte sisse keeramisel lihtsalt signaali andnud mitu sekundit. Tegemist proua autoga ja ta väidab, et nüüd pidi signaali laskma ka suunatule kang. Kõik vihjed teretulnud. Auto on 2005 aasta väljalase.
Mure Jeep WK elektriga.On küll GC WK2 2017, aga vast ei vääri uut teemat teha väikese asja pärast.
Haagise pistikupesast hakkas imelikke ilminguid tulema. Gabariitidest jõuab pesasse ainult parempoolne. Ohutulede ja parema suunaga põleb ainult parempoolne gabariit. Rohkem elektrit ei õnnestunud 1...7 kontakti alt leida. Kui nõrk proovilamp panna vasaku suuna külge, siis korra vilksatab, nagu laeks mingi kondeka tühjaks. Sügisel oli kõik korras.
Konks ise tundub Silberi müügieelne paigaldus lisavarustuse listist, kindel pole. 13pin pesa ka seest igati puhas, korras ja pressitud kontaktidega, Mopar kiri peal, hea mass olemas. Pistiku pesas olekut tuvastav mikrolüliti oli ühendamata. Pärast ühendamist hakkas taga mingi summer pirisema, kui haagise pistik pesas ja mingeid tulesid põletada.
Vasakust tagatulest liigseid juhtmeid, hargnemist ei leidnud nii et kuskilt vahepealt võetakse haagise kimbule. Netist leitud järelpaigalduse konksudel on 13pin elektil must karp vahel ja tahavad BCM kallal käimist aktiveerimiseks.
Nagu mingi moodul oleks mu omal ka vahel, mis on sassi läinud? Kas ja kus, kellelgi kogemust, teadmist?
Aitäh ette abistava infi eest enne kui otsingute käigus vasakut tagumist polstrit kangutama hakkan.
Lisa: probleemi lahendus.
Tagumine külg tuli ära ilma tiblakeelseid võlusõnu kasutamata. Vaja eemalda alumise serva ees olevad paneelid ja tüüblitest võlja tõmmata.
On jah moodul seal koopas, oli kinnitatud kahepoolse teibiga teise mooduli peale, mille nimi RFHUB ja on ilmselt keyless entry oma:
Moodul ise on oma erinevates versioonides suht universaalne erinevatele markidele ja mudelitele, minu omal nimeks 52400551N:
Moodulil on self diagnostics, kirjeldus siin:
mul punane põles.
Mass olemas, CAN vaevalt katki, plussi jälitama. Mooduli kontaktil 30 oli pinge niru ja see andis lootust lihtsale lahendusele.
Tootja kodulehelt sai jälile paigaldusjuhendile: https://www.erich-jaeger.com/en/products/748467
ja jäljed viisid kartja istme alla akukasti. Seal oligi 4 kaitset, millest üks teadmata põhjusel läbi põlenud.
Hakkas kõik uuesti tööle, moodulil roheline põlema/vilkuma. Moodul sai tagasi kleebitud parema teibiga.
Need diagnostikatuled on jälgitavad, kui taskulambi pesa eemaldada ja peegliga ülespoole vaadata. Kui ei taha heaga ära tulla, siis vast on abiks pilt kinnitusest:
Ehk kellelegi abiks.
24.05.2023 at 06:13
1 edit. Last edited 07.06.2023 at 06:58 by margus61
Mure Jeep WK elektriga.Väga suure tõenäosusega tegeleb haagisepistikuga eraldi moodul. Ja see oskab väga toredaid komplikatsioone tekitada, kui keegi CANi täis läbustab.
Vaata, kuhu pistikust minevad juhtmed suubuvad auto pool.
Mooduli korral ei pea ka mikrolüliti olema ühendatud.
Mure Jeep WK elektriga.Võibolla ei ole päris teemasse, aga Wrangleril on vasaku tagatule taga moodul. Mõned aastad tagasi ussitasid paar moodulisse minevat juhet läbi ja tekitasid veidraid tulede anomaaliaid, Wrangleril on moodul "õues", ehk tagaratta alt sopp jõuab logari taha moodulini.
Ehk soovitan juhtmeid mööda moodulini jõuda.
____________________________
Pontiac Fiero
Lincoln MKX
Jeep Wrangler Rubicon