register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
tqhq.ee foorum : Minu auto : 98’ Chevrolet Blazer 4.3 LT  
Poster Message
Dannuop
 
98’ Chevrolet Blazer 4.3 LT
Poetan siia siis igast põnevate ja ägedate sõiduvahendite keskmesse ka paar rida oma uuest sõiduvahendist. Tegemist on siis euroopa turule toodetud Blazeriga mis pärineb Šveitsist. Edasi veavad kõik 4 ratast 4.3 liitrine V6, mis on üllatavalt järsk sellel kerel. Auto ise on peaaegu suurepärases seisus, kuna pärineb ta Šveitsist siis igasugune Eesti rooste jms puudub. Hetkel painab euroopa mudeli immo mis läheb iga 2 minuti tagant automaatselt peale, kuid muidu pole suurt midagi teha.



Hetkel on kohe plaanis teha enne esimest lund juba ka roostetõrje, kuid kohtasi kuhu seda minna tegema napib - seega ootan soovitusi, Tallinnas oleks idekas

Kokkuvõtteks kalla ja talla masin ????
25.10.2024 at 02:47
tehh
98’ Chevrolet Blazer 4.3 LT
Tallinnas teeb CSG korrosioonitõrjet. Kasutab dinitroli vahendeid ja teeb seda hoolsalt.
25.10.2024 at 19:14
tyyp
98’ Chevrolet Blazer 4.3 LT
https://corrosionfree.ee/index.php/et/
https://www.krown.ee/

____________________________
Chevy Astro 95`
25.10.2024 at 22:58
Dannuop
 
98’ Chevrolet Blazer 4.3 LT
Lisan siis paar korralikumat klõpsu enne lume tulekut - hetkel siis kohe 1000km läbitud ja hetkesed muljed peamiselt head. Hetkel siiski toimib ainult tagaveolisena, alguses tuli (vist) 4WD NP233 vahekastiga kuid viimase hoolduse ajal tuli välja, et on alla topitud Astro alt AWD NP136 mis mitte ei toimi selle autoga. Tõenäoliselt nii ka jääb pikemaks ajaks kui kellegil just NP233/236 vahekasti ei vedele kuskil…

12.11.2024 at 19:13 1 edit. Last edited 12.11.2024 at 19:15 by Dannuop
max
98’ Chevrolet Blazer 4.3 LT
AWD vahekast võiks ju põhimõtteliselt toimida - funktsionaalsus küll veidi teine, aga esisilda peaks ikka ringi ajama, kui see vahekast ise just peetis pole või mingil moel valesti installitud.
13.11.2024 at 00:24
DevilDeVille
  
98’ Chevrolet Blazer 4.3 LT
Selle parketika võtmes peaks toimiv astro awd igast asendist ülimuslik olema.

____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
13.11.2024 at 00:25
Dannuop
 
98’ Chevrolet Blazer 4.3 LT
quote:
max: AWD vahekast võiks ju põhimõtteliselt toimida - funktsionaalsus küll veidi teine, aga esisilda peaks ikka ringi ajama, kui see vahekast ise just peetis pole või mingil moel valesti installitud.

Hea küsimus… Blazerile ei pakutud otseselt seda vahekasti, ehk ongi siis pigem elektrooniline osa mis piirab? Esisilda ta mingit pidi järgi ei võta, järgmine kord, kui auto alla satun üritan ka vaadata üle, kas kõik on ühendatud korrektselt.
13.11.2024 at 19:20
max
98’ Chevrolet Blazer 4.3 LT
Siit võib esimesed vihjed saada:
https://www.midwesttrans.com/product-information/np136-chevy-transfer-case?srsltid=AfmBOooOy3_DeGx_0tp2-YCFOTCHkYyqAorEN6NIrSjaD_8-ZdwRpumL

Google annab tõenäoliselt ka rohkem edasist abi.
13.11.2024 at 23:16
90Deville
 
98’ Chevrolet Blazer 4.3 LT
Kui öigesti mäletan, siis neil lülitati esisild järgi mingi vaimuka süsteemiga, mis koosnes aku all asuvast vaakumkellast, mis omakorda tömbas trossi, mis omakorda lülitas esidifris mingi krae järgi.
Ilmselt on vahekasti vahetusega seal midagi tegemata jäänud, teoreetiliselt peaks olema vöimalik ka selle praeguse vahekastiga 4vedu saavutada kui leida viis kuidas see difri järgilülitus toimima saada. Astrol on pidev 4vedu niiet kui esikardaan praegu ringi käib kui tagarattad maast lahti, siis sealtpoolt pole vaja vigu otsida. Samuti saab kontrollida kas esisilda on ise mingi vaakumpumbaga vöi kuidas iganes vöimalik lülitada et aru saada selle toimimisest/mittetoimimisest.
Edu

____________________________
KKK-Koledate Kastikate Klubi
16.11.2024 at 11:00
Dannuop
 
98’ Chevrolet Blazer 4.3 LT
quote:
90Deville: Kui öigesti mäletan, siis neil lülitati esisild järgi mingi vaimuka süsteemiga, mis koosnes aku all asuvast vaakumkellast, mis omakorda tömbas trossi, mis omakorda lülitas esidifris mingi krae järgi.
Ilmselt on vahekasti vahetusega seal midagi tegemata jäänud, teoreetiliselt peaks olema vöimalik ka selle praeguse vahekastiga 4vedu saavutada kui leida viis kuidas see difri järgilülitus toimima saada. Astrol on pidev 4vedu niiet kui esikardaan praegu ringi käib kui tagarattad maast lahti, siis sealtpoolt pole vaja vigu otsida. Samuti saab kontrollida kas esisilda on ise mingi vaakumpumbaga vöi kuidas iganes vöimalik lülitada et aru saada selle toimimisest/mittetoimimisest.
Edu

Edu on vaja.. :) Sai siis välja otsitud GMi service part identification kleepekas mille järgi tuleb välja, et auto tuligi NP4 NV/NP136 vahekastiga (suur üllatus mulle), järgmine kord kui auto alla satun vaatan selle tobeduse lähemalt üle, ehk on midagi lahti ühendatud. Välistaks mitte toimimise kuna, mingit raginat ega mitte midagi ta ei tee kui tagumised rattad ringi käivad
18.11.2024 at 16:33
F1ERO
98’ Chevrolet Blazer 4.3 LT
Ei ole antud isendi originaalse toimimisega kursis, aga ehk on selline käitumine nagu mingitel jaapani pargimaasturitel- selleks et teine sild järgi tuleks, peaks primaarsel sillal rattad teatud määral tühja käima? Ehk tasub libedamal pinnal proovida?

____________________________
Pontiac Fiero
Lincoln MKX
Jeep Wrangler Rubicon
18.11.2024 at 18:43
igiliikur
98’ Chevrolet Blazer 4.3 LT
Mul oli ka sarnane elukas kunagi ja 4veoga tekkis probleem peale pisikest tõstet. Vist sai 2 tolli tõstetud, ei mäleta enam.
Esisild lülitus taha vaakumiga ja see oli kuhugi vahele jäänud ja ei suutnud vaakumit tekitada.

____________________________
Pontiac Firebird 350 -89
Chevy Avalanche -11
19.11.2024 at 11:53
Dannuop
 
98’ Chevrolet Blazer 4.3 LT
poetan ka siia siis paar reakest oma sõiduvahendist. auto on olnud suhteliselt murevaba peale siselaskekollektori tihendi vahetamist kuid siiski pole täiesti ilus see lugu ka olnud. ka nelikveoga on saanud selgeks, et vaevab teda mingi elektrooniline viga, tõenäoliselt aju, lisaks on ka mootoril tekkinud kõrvaline heli kui on auto seisnud vähemalt pool ööpäeva, käivitades on 3-10 sekundit klõbin mis meenutab justkui piston slapi?

kahjuks on ka saanud auto mõned kosmeetilised kahjustused. üks siis oma lollus ja teine liiklusõnnetus mis oli sisuliselt järgneval päeval.

väike palve ka teile siia lõppu siis, kui kellegil on NV136 vahekasti aju (kas siis bravada/blazer/astro/safari pealt) kasvõi laenata või isegi müüa siis oleksin väga tänulik/lisaks oleks ka tore kui keegi saaks korra laenata Tech 2 chevrolet spetsifiilist lugejat turvakoodi lugemiseks body moodulist.

No file was uploaded.
02.02.2025 at 01:29 1 edit. Last edited 02.02.2025 at 01:32 by Dannuop
Dannuop
 
98’ Chevrolet Blazer 4.3 LT
Nii palju uudiseid siis, et nelikveo teema võib kinni panna - probleemiks oli idiootide poolt pandud vale juhtmoodul, nüüd toimib ägedalt ent vajab hooldust. kahjuks võtab see vahekast värd-õli AutoTrak 2 mille liitri hind koos maksude ja transa kuludega on ligemale 50€, eestist/ümrbusest ei leidu seda õli ennast ega ka alternatiive

Auto sai ka uued papud koos uute sokkidega, kahjuks tuli paigalduses välja et tegemist on 2WD S10 velgedega ja minu autol istuvad nad väljas koopast, kuigi välimuselt meeldivad mulle, siiski on potentsiaalselt plaanis minna tagasi originaal velgede juurde tagasi - kui keegi tunneb värskelt värvitud S10 OEM velgedest puudust siis annaksin 200 rahaga ära :)

14.03.2025 at 00:49
v6sa
98’ Chevrolet Blazer 4.3 LT
Kui väljas need rattad siis tagant vaadates on? Küljepildilt küll ei paista lestad väga laiali olema.
14.03.2025 at 08:20
Dannuop
 
98’ Chevrolet Blazer 4.3 LT
quote:
v6sa: Kui väljas need rattad siis tagant vaadates on? Küljepildilt küll ei paista lestad väga laiali olema.
Väga hull ei ole kuid on võrdlemisi võimatu autot puhtana hoida, rääkimata igast kivitäkedest ja muust mis tekib

14.03.2025 at 16:44
Dannuop
 
98’ Chevrolet Blazer 4.3 LT
Tänaseks seisuks on siis peal neljanda põlvkonna gaasiseade gaznetist. Lähitulevikus tuleb peale ka klapiõlitus, kuid vanadel vortecidel ei pidand seda vaja minna. Minnes gaasiseadet registreerima sain yllatuseks, et isegi katkine bamper segab neid, seega tuli see ära vahetada. Hetkel viskasin krundi peale kasutatud jupile kuid kunagi uue jupiga laseb ikka ära värvida ilusti. Hiljuti vahetasin ka vahekasti õli ära janäe, ka seal on vale vedelik. Mingit moodi ATF, sula punane. Sisse läks Auto-Trak 2 mida tänu antennimehele sain american beautyst poole soodsamalt kui USAst tellides, peale õli vahetust tundus ka, et kadus keeramisel jõdisemine ära. 100-150km ja siis tuleb uuesti teha, et saada täielikult lahti ATFist vahekastis.

15.04.2025 at 13:28
tqhq.ee foorum : Minu auto : 98’ Chevrolet Blazer 4.3 LT  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2025. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.