register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : Chevy 5,7 süüte reguleerimise küsimus  
Poster Message
Nortpoy
Chevy 5,7 süüte reguleerimise küsimus
Tervist teadjamehed! Mootoriks klassikaline karpaga chevy 350. Kuna mootor töötas nati liiga rahutult, siis tekkis mõte, et ehk ei ole süüde päris õige. Kuna aga endal vajalikku varustust nagu strobolamp jms pole võtta, siis proovisin lihtsalt jagajat vaikselt töötaval mootoril keerata ja vaadata kuidas reageerib. Lasin jagaja kinnituspoldi veidi lahti ja keerasin jagajat väga ettevaatlikult. Ja ennäe, mootor hakkas stabiilsemalt käima ja pöörded tõusid natuke. Leidsin siis asendi, kus pöörded tõusid veel tiba, siis keerasin jagaja kinni ja regullisin karpast pöörded normaalseks tagasi. Sellest ka minu küsimus- kas võib väita, et süüde on siis kõige rohkem paigas, kui jagajat keerates tundub mootor töötavat kõige vabamalt ja pöörded lähevad kõige kõrgemale?
23.11.2024 at 09:08
v6sa
Chevy 5,7 süüte reguleerimise küsimus
Nii see ilma abivahendita käib küll.

Aga praegu on ilmselt kraadi-paari jagu hiline. Aga sellest pole häda, kuniks käivitumine on vastuvõetav ja mootor summutisse paukuma ei kipu järsul kiirendusel.

Klassikaline põõsanipp on see, et otsid soojal mootoril magusaima koha ja keerad siis "nõksu" varasemaks tagasi:)
23.11.2024 at 09:36
Nortpoy
Chevy 5,7 süüte reguleerimise küsimus
Ole tänatud!
23.11.2024 at 10:43 1 edit. Last edited 23.11.2024 at 10:44 by Nortpoy
Nortpoy
Chevy 5,7 süüte reguleerimise küsimus
Ehk on veel kellelgi teadmisi, kogemusi või mõtteid antud teemal?
23.11.2024 at 12:27
Stang-R
 
Chevy 5,7 süüte reguleerimise küsimus
Ilma mõõtevahenditeta on abiks küünalde "lugemine", netis palju erinevaid artikleid ja pilte:
https://briskracing.com/pages/spark-plug-diagnosis
https://www.denso.com/global/en/products-and-services/automotive-service-parts-and-accessories/plug/basic/diagnosis/
https://apdty.com/blogs/news/tuning-an-engine-by-the-spark-plug-the-basics-of-reading-a-spark-plug
https://www.dragstuff.com/techarticles/reading-spark-plugs.html

https://www.enginebuildermag.com/2023/09/how-to-properly-read-your-spark-plug/

jne....

____________________________
Mustang 68 HT
23.11.2024 at 13:53 1 edit. Last edited 23.11.2024 at 14:28 by Stang-R
Nortpoy
Chevy 5,7 süüte reguleerimise küsimus
Jaa, hea point! Aitüma!
23.11.2024 at 18:05
max
Chevy 5,7 süüte reguleerimise küsimus
Kui peaks ilma ühegi abivahendita kuskil poolel teel süüdet sättima, siis keeraks nii varajaseks kui võimalik. Liiga varajane tähendab sellel mootoril seda, et:
a) käivitamisel võib tagasi lüüa ehk et ei saa autot käimagi;
b) täisgaasiga kiirendamisel detoneerib.
Kui mõni neist esineb, siis keera väikeste nõksude kaupa hilisemaks (jagaja päripäeva) kuni mõlemad kaovad.

Lisaks vastus küsimusele - kui pööre tõuseb, siis on jah mootorile parem ehk süütenurk optimaalsele lähemal. Ma prooviks nii nagu seni tegid - väikeste nõksude kaupa (jagaja vastupäeva) veel varajasemaks keerata, kuni mootori töö enam paremaks ei lähe või tekib mõni eespool loetletud liiga varajase süüte tunnus. Siis nõks tagasi hilisemaks (jagaja päripäeva) ja ongi moos.
*
23.11.2024 at 23:01 1 edit. Last edited 23.11.2024 at 23:05 by max
Nortpoy
Chevy 5,7 süüte reguleerimise küsimus
Aitäh hea nõuande eest, max!
23.11.2024 at 23:47
juuriaadol
 
Chevy 5,7 süüte reguleerimise küsimus
Jõudluse suhtes on hea, võimalikult varajane süüde aga piisavalt hiline, et veel ei detoneeri.
Kui kahtled, et kas süüde sai liiga varajane, sõida viimase käiguga, mõnusalt madala pöördega. Vajuta nii palju gaasi pedaali kui saad aga piisavalt vähe, et käiku alla ei lülita. Sellega tekitad mootorile koormuse ja kui süüde on liiga varajane, kuuled detonatsiooni klõbinat. Isegi kui seda varem kuulnud ei ole, tunneksid selle klõbina kindlasti ära. See ikka paneb mootori lagisema.
27.11.2024 at 22:08
ivoalaska
 
Chevy 5,7 süüte reguleerimise küsimus
Karpa timmimise kõige odavam abivahend vaakumkell maksab 13 eurikut. Võta ligi, kasutamisjuhendeid youtubes miski miljon erinevat. Ära hakka kohvipaksu ega küünalde pealt Igormangi aretama. Enne suudad küünlad perse keerata, kui head näidud kätte saada (viide küünalde pealt järelduse tegemiseks on liiga pikk). Suvalise Edelbrocki saab vaakumkellaga päris heaks, Holley vajabab natukene rohkem tinistamist. Kui Tallinnas, siis ära osta, laenan kaaskannatajale nii kella kui strobo tasuta.

____________________________
Cadillac SRX 08
Chrysler 300C Touring ex
Oldsmobile Delta 88 Royale 1982(tegemisel)
Buick Electra 86
Ford Mustang 97
Chrysler PT Cruiser enda piinamiseks
28.11.2024 at 16:41
Nortpoy
Chevy 5,7 süüte reguleerimise küsimus
Aitüma poisid väärt nõuannete eest!
Detonatsiooni pole peale jagaja keeramist täheldanud. Mootor käib nüüd rahulikumalt ja auto liigub viisakalt nii madalalt podistades, kui täisgaasil kiirendades. Enne jagaja keeramist kippus soojast peast käivitades karbussist paukuma. Küll harva aga siiski. See ajendaski mind mõttele, et krt äkki süüde ei ole päris paigas. Ahjaa, vana kontaktidega jagaja vahetasin ka välja kontaktivaba ehk el. jagaja vastu. Võibolla aitas see ka tulemusele kaasa. Tänud @ivoalaska kella ja strobot pakkumast. Hetkel auto talveunes aga kevadel ehk tõesti pöördun su poole, kui peaks vajadust olema.

01.12.2024 at 15:21
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : Chevy 5,7 süüte reguleerimise küsimus  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2025. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.