Poster |
Message |
peep Moderator |
n/a LS1 Camaro - 9,74@139,2 mph !
http://www.samracing.com/99camaro.htm
See auto on ühe usa automehaanikute kooli projekt - siit vist nii mõnigi läheks sinna õppima.
quote: Our Camaro SS also ran 10.85 in the quarter mile earlier in the year becoming the first naturally aspirated LS1 ten-second F-body! The stock short block had also never been out of the car at this time.
Väga hea näide sellest, kuidas know-how annab vahel palju paremaid tulemusi kui $$$ ja palju kuuptolle. Kusjuures see auto on manuaalkastiga !
Autoehitamise huvilistele soovitan nende saidil olevat, kunagi GMHTP's ilmunud intervjuud selle kooli omanikuga - päris huvitav lugemine. Juhul kui keegi soovib, võin ma ka paberkoopiaid teha, see ajakiri on mul riiulis olemas.
http://www.samracing.com/Jud_in_gmhtp_sept2001.htm |
26.03.2003 at 18:58 |
Last edited 26.03.2003 at 19:04 by peep (Moderator)
|
rustang Moderator |
n/a LS1 Camaro - 9,74@139,2 mph !
Mind huvitas, misasjad need "Metco Bars" tagavedrustuses on, sellised:
http://www.timskelton.com/lightning/race_prep/suspension/traction_bars.htm |
26.03.2003 at 20:11 |
|
tfr |
n/a LS1 Camaro - 9,74@139,2 mph !
Saab keegi aru, mis funktsiooni tal see scoop kapoti peal täidab? Sellel pildil ei saa küll aru, et see scoopi sisenev õhk kapoti alla ka jõuaks, isegi lihtsalt jahutamise eesmärgil. |
26.03.2003 at 20:18 |
|
peep Moderator |
n/a LS1 Camaro - 9,74@139,2 mph !
Stock SS variandil on scoop toimiv, moditud autodel tavaliselt kasutatakse mingit aftermarket sisselaset ja scoop muutub seetõttu kasutuks. |
26.03.2003 at 20:29 |
|
smallstang |
n/a LS1 Camaro - 9,74@139,2 mph !
quote: rustang: Mind huvitas, misasjad need "Metco Bars" tagavedrustuses on, sellised:
http://www.timskelton.com/lightning/race_prep/suspension/traction_bars.htm
Huvitav kui keeruline neid ise valmis meisterdada oleks?
____________________________
1 3 5
|_|_|
| | |
24 R
Mustang LX'87,5.0 HO & LX'89 2.3 R4 |
27.03.2003 at 10:39 |
|
rustang Moderator |
n/a LS1 Camaro - 9,74@139,2 mph !
quote: smallstang:
Huvitav kui keeruline neid ise valmis meisterdada oleks?
Iseeneset ei ole keeruline.
Konkretsel autol on Torque Arm - tüüpi tagavedrustus, mida 'stangil tehasest tulles ei ole (on hoopis "quadra bind (TM)").
Arvan, et konkreetsed hoovad isenesest ei ole mingi imerohi vaid täpne häälestus ja koostöö konkreetse reguleeritava T/A-ga annab tulemuse. |
27.03.2003 at 11:03 |
|
|