register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Modifitseerimine : 3. gen F-body väljalase  
Poster Message
Heigo
3. gen F-body väljalase
Kuna hakkan uut väljalaset aretama, tahaks teada, kuidas asjad mujal lahendatud on. Praegune sumps jääb subframe connectoritele ette, niiet seda kasutada ei saa. Plaan on torusid omavahel mitte kokku lasta ja võimalikult lühikesed teha. Kasutada on lühikesed torukollektorid. Kas oleks mõeldav ntx. praktiliselt kohe peale kollektorit miskisugune pütt (resonaator???) ja siis torud alla keerata, umbes nagu Lauril on? Kellegil veel ettepanekuid kuidas probleem lahendada?

____________________________
'83 Firebird 350cid
06.06.2003 at 17:33
peep
 
Moderator
3. gen F-body väljalase
Soovitaks ikka traditsionaalset tagant väljuvat väljalaset, kui selle masinaga on plaani kasvõi natukenegi tänaval ka sõita, mitte ainult kiirendusrajal.
06.06.2003 at 18:56
Heigo
3. gen F-body väljalase
Aga siis veel selline küsimus, et kui suure läbimõõduga peaks toru olema peale kahe kollektori ühinemist? Ühe poole kollektori läbimõõt on 2,5". Dual exhaust on vist päris keeruline ehitada, kui vähegi kliirensit säilitada vaja on?

____________________________
'83 Firebird 350cid
06.06.2003 at 21:53 Last edited 06.06.2003 at 21:54 by Heigo
peep
 
Moderator
3. gen F-body väljalase
4-gen autol on stock 2,5" , minul näiteks 3". Ehk kui väga karm setup ei ole siis peaks mõlemad sobima.
Ka 4" mahub aga seda loetakse üldjuhul selgeks overkilliks. True dualeid nendele masinatele üldjuhul ei ehitata.
08.06.2003 at 13:40
foke
 
3. gen F-body väljalase
Sai enda omale just kogu mäng alla pandud. Imo see lühikeste torude jutt ei sobi tänavasõiduks.
Minul lühikesed headerid - 2,5", edasi Y-pipe, mis oli Flowtechi komplektis - ka 2,5", edasi väike torujupp seal, kus kat käis ning siis Flowmaster taha välja - üks 3" toru taha, üle silla, seal pütt, sellest kaks 3"-st välja. Hääl on väga kuri, isegi juba kohati tundub, et võiks nati tasem olla:p Samas, hingamisvahe on ikka märgatav, stock torud on lisaks väikesematele ristlõigetele ka kuidagi lohakalt tehtud, painded on voldilised, ristlõiked nendes kohtades veelgi nigelamad.. ühesõnaga olen rahul ning kahtlen lühikese väljalaske puhul saadavas efektis (vähemalt alla 400 hp mootoril).
Edu!:)
09.06.2003 at 07:41
max
3. gen F-body väljalase
Mul oli sama teema, et enne olid voldilised. Kaldun arvama, et see pole tehasest niimoodi tulnud, vaid kohalikud sepad on uue väljalaske teinud :)

Foke, kas see vahepealne 2,5" jupp ei muuda Sul väljalaset sisuliselt 2,5"-seks? Teoreetiliselt oleks võinud ka ülejäänud osa 2,5" olla?

Mul on kah loll lugu, et Y-pipe (Heddman) lõpeb 2,5" jupiga (kuigi tootja kinnitas meilitsi, et 3" - lammas. Küsisin sellepärast üle, et thirdgen'i foorumis kirjutati, et 2,5" ). Plaanin endal lasta ümber teha, et 3"-ne väljalase ikka 3"-ne oleks.

Heigo, pärast headereid pane ikka Y-pipe ja edasi nagu ikka, toru taha välja. Ise vaata, kas teed lõpus kaheks või ei, minekut see ei mõjuta. Y-pipe võta minu käest, osta uus või lase kellelgi teha.
09.06.2003 at 16:49 Last edited 09.06.2003 at 16:51 by max
foke
 
3. gen F-body väljalase
quote:
max: Foke, kas see vahepealne 2,5" jupp ei muuda Sul väljalaset sisuliselt 2,5"-seks? Teoreetiliselt oleks võinud ka ülejäänud osa 2,5" olla?


Sisuliselt nii ongi.. aga 5-sele mootorile on ka sellest küll ja küll.. kui kunagi plaanid teostuvad uue mootori osas, siis teen selle jupi 3"seks, praegu arvan, et isegi on hea, et 2,5" jupp vahel on.
09.06.2003 at 17:29
max
3. gen F-body väljalase
OT:
Ma millegipärast arvasin, et Sul on 383 juba vahel :)
09.06.2003 at 22:38
foke
 
3. gen F-body väljalase
quote:
max: OT:
Ma millegipärast arvasin, et Sul on 383 juba vahel :)
suve kolistan veel 305'ga, peaks korra stripil ka huvi pärast ära käima.. ja siis uus hooaeg ning uued mõtted:)
10.06.2003 at 07:10
reix1
3. gen F-body väljalase
palju perf. headeri torude seina paksus võiks olla?
12.06.2003 at 07:07
camsist
 
3. gen F-body väljalase
quote:
reix1: palju perf. headeri torude seina paksus võiks olla?
BBK Perfomance Parts toodab oma heedereid 14-gauge (0.083 wall) mandrel-bent tubing'ust ehk siis 0.083 x 25.4 = u. 2.1mm


____________________________
'86 Camaro
12.06.2003 at 12:41 Last edited 12.06.2003 at 12:50 by camsist
reix1
3. gen F-body väljalase
quote:
camsist:
quote:
reix1: palju perf. headeri torude seina paksus võiks olla?
BBK Perfomance Parts toodab oma heedereid 14-gauge (0.083 wall) mandrel-bent tubing'ust ehk siis 0,083 x 25,4 = u. 2.1mm

eks ma öelnud et võiks ikka 2mm seinaga toru olla
12.06.2003 at 12:55
Heigo
3. gen F-body väljalase
Hihuke küsimus veel, et kas H-pipe õigustab ennast? Või jätta mõlemad pooled eraldi? Ühenduskoht torude vahel tuleks käigukasti juurest st. kollektorile üsna lähedal.

____________________________
'83 Firebird 350cid
12.06.2003 at 14:34
Sarv
  
3. gen F-body väljalase
quote:
Heigo: Hihuke küsimus veel, et kas H-pipe õigustab ennast? Või jätta mõlemad pooled eraldi? Ühenduskoht torude vahel tuleks käigukasti juurest st. kollektorile üsna lähedal.
Abiks http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=6282
12.06.2003 at 14:51
juuriaadol
 
3. gen F-body väljalase
Mis juhtub või mis juhtumatta jääb kui kummagile mootori poolele panna eraldi torud ja pütid?
Mootoriks originaal 5,7l. Põhieesmärk on tore heli.
15.02.2011 at 23:41
Olds
  
3. gen F-body väljalase
quote:
juuriaadol: Mis juhtub või mis juhtumatta jääb kui kummagile mootori poolele panna eraldi torud ja pütid?
Mootoriks originaal 5,7l. Põhieesmärk on tore heli.
Heli muutub kindlasti paremaks kui hetkel eeldatava ühe toruga variandi puhul. Soovitan kindlasti kasutada ka korralikke summuteid, mis helist-heli teevad. Võid mõelda ka "H-pipe" peale. Summutite osas saaksin aidata Spintech ( http://www.spintechmufflers.com/ ) firma püttidega, mille ametlik maaletooja ka olen

____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis
16.02.2011 at 07:29
juuriaadol
 
3. gen F-body väljalase
Mida annab see ühendus toru kahe mootori poole vahel ehk H? Mul selline ettekujutus, et kui toon torud (üksteisest sõltumatult) erinevatelt külgedelt välja siis kuulen vaid poolt mootori häält ja tühikäigul peaks see eriti rahulik ja lonkav olema.
16.02.2011 at 09:53
Olds
  
3. gen F-body väljalase
quote:
juuriaadol: Mida annab see ühendus toru kahe mootori poole vahel ehk H? Mul selline ettekujutus, et kui toon torud (üksteisest sõltumatult) erinevatelt külgedelt välja siis kuulen vaid poolt mootori häält ja tühikäigul peaks see eriti rahulik ja lonkav olema.
8 aastat tagasi algatatud postitustes on mõningad vastused : http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=6282

____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis
16.02.2011 at 11:23
79capri
 
3. gen F-body väljalase
3gen F-body põranda alla H-pipe eriti ei mahu. "Y" 2-in-1 oli tehasest.
16.02.2011 at 13:38
tqhq.ee foorum : Modifitseerimine : 3. gen F-body väljalase  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.