Poster |
Message |
newton Moderator |
Arhiiv - käiguraskused märja ilmaga
Max:
Täna hommikul tuli korralikult vihma ning pärast 15min. sõitu mööda lompe ja ookeane hakkas mootor vahelduva eduga tööle. Tunne oli u. selline, et kaub mõneks sek.-iks 2 silindrit tagant ära ja siis on jälle kõik korras. Tõstsin kapoti lahti: jagaja ja (küünla)juhtmed olid täitsa kuivad. Milles sealasi võib olla? On äkki põhja all või mootori alumises osas elutähtsaid traate, mis võisid vett saada? Mingi andur? Muu saast?
Mustang GT 94:
Ostsin oma auto samasuguse veaga - kui oli niiske ilm, siis auto ei käivitunud, kartis kohutavalt vett ja niiskust. Mida tegin: Jagaja kaan maha, sinna oli tekkinud elektroodidele mingi portselani kiht. Selle eemaldamiseks on spets keemia. Siis pihustasin niiskuse ja mustuse eemaldajat, puhastasin ja kuivatasin. Lõpuks lakkisin spets süütesüsteemi lakiga. samuti tegin küünlajuhtmetega. Kõikidesse piipudesse panin ka mingit spets ollust. Kahju, et nimesid peast ei tea, kuid keemia on võimas. Pärast sellist kemiseerimist probleeme ei ole. Olen mootorit ka survepesus pesnud, kõik on OK.
Henc:
Aegajalt istun ka mina autosse just niiske ilmaga ja hoian pöialt, et mootor sujuvalt käiks. Sellist jama on vahelduva eduga. Kord podiseb/hüppab mootor u 500-600 pöörde peal siis hakkab korralikult 850-900ga surisema.
Jagajat (millele on suht-koht jama ligipääs) pole veel lahti vötnud, kuid kavas on juba ammu olnud, küünlad ja juhtmed vöiks ka ära vahetada. Loodan sellele ka löpu leida. Tundub üldlevinud prblm olema. Minu teada selline pihustamine ja keemiaga ähvardamine aitab...
Enne ilmade päris s..ks minekut vötan ette, tulemustest anname teada.
LaSa:
tglt on nii, et ega see niiskus juhtmetepealt välja ei paista, mul omal kah oli 1kord siuke kägu, et ei lähe asi käima.. kuskil maal no siis sai miski (kohalik) autofriik kutsutud, see vaats, et ahaa. Võttis _kuiva_ lapi, kuivatas juhtmed üle... ja asi läku kui kellavärk käima... Anyway.. see niiskus võib Sul kuhu iganes pugeda, ka jagajasse näiteks.
PlyVal64:
Ei muud(kunagised mosseomanikud teavad seda täpselt).Kõik eelpool kirjeldet tegevused igati abx. Kuid kindlaim tee oleks uus kaan koos uute juhtmetega osta, enne paigaldust "niiskustõrje" kemikaalidega teha ja siis väikse benakulu ja hea mineku üle rõõmustada. Mine mõõda juhtmete takistus ja ülelöömine ära, ning sa ei imesta.
Max:
Asi juhtub ainult sõidu ajal ja suure vihma-lompidega. Tühikäik on stabiilne (võib-olla liiga madal) ning näit. pesulas käimine ei mõju kuidagi (vett peaks oluliselt rohkem igale poole vahele minema). |
09.02.2001 at 11:06 |
|
|