Poster |
Message |
indro |
usast tsikli transa
Vabandan kohe ette kui antud teemat on juba lahatud aga otsinguga nagu otseselt mõnda teemat silma ei jäänud.
Huvitaks siis selline teema, et kui ntx ebay-st või muust taolisest kohast tsikkel osta, siis palju võiks umbes minna maksma transport usa-st eestisse.
Kui arvestada seda, et usa pakutakse 96 - 97 aasta V-Max-e juba 2 - 3k USD-ga, siis ei näe nagu mõtet osta eestist ntx 90K EEKi eest 93 aasta oma. |
15.04.2004 at 07:09 |
|
pisike99 |
usast tsikli transa
500$ ülemere transa + sisemaatransport olenevalt tsikli asukohast.
helista 56 155 999
____________________________
Süüdi vähemalt sajas episoodis, mis puudutavad Ameerika rauda Eestis...
ilmar.pukk@hotmail.com tel. +372 56 155 999 |
15.04.2004 at 13:20 |
|
luke |
usast tsikli transa
quote: indro: Vabandan kohe ette kui antud teemat on juba lahatud aga otsinguga nagu otseselt mõnda teemat silma ei jäänud.
Huvitaks siis selline teema, et kui ntx ebay-st või muust taolisest kohast tsikkel osta, siis palju võiks umbes minna maksma transport usa-st eestisse.
Kui arvestada seda, et usa pakutakse 96 - 97 aasta V-Max-e juba 2 - 3k USD-ga, siis ei näe nagu mõtet osta eestist ntx 90K EEKi eest 93 aasta oma.
kui sul mingi tõsisem plaan hakkab tekkima siis anna siin teada sooviks ka sealtmaalt jaapanlast tuua
____________________________
caddillac seville sts '95 |
15.04.2004 at 15:53 |
|
ArksColt |
usast tsikli transa
Mind ei huvita niivõrd transa, kuivõrd ARK teema. Kui nüüd USA-st tuua tsikkel (nt. 2000+ aasta jaapanlasest kubemerakett), siis kas selle arvele saamine Eestis on :
a)Suht lihtne
b)Pigem Keeruline
c)Päris raske
d)Võimatu
Kas keegi teab täpsemalt või on enne midagi sellist läbi teinud?
Ette tänud,
Arks
|
04.04.2006 at 21:25 |
1 edit. Last edited 04.04.2006 at 21:34 by ArksColt
|
tfr |
usast tsikli transa
Täpselt sama teema, mis autodega - kui 1998 või uuem, siis lähed Soome teste tegema üksiktüübikinnituse jaoks. |
04.04.2006 at 22:56 |
|
PlyVal64 |
usast tsikli transa
quote: tfr: Täpselt sama teema, mis autodega - kui 1998 või uuem, siis lähed Soome teste tegema üksiktüübikinnituse jaoks.
Kunagisest ajast mäletan seda, et tsikli puhul oli kordi lihtsam, kiirem ja odavam originaal raaminumber maha käiata, paar gondlit eemaldada, ajutine paak peale visata ja siis iseehitatud tsiklina arvele võtta. ARKis löödi peale ESTXXXXXXXXXXX number ja asi vask. Tänast seadusandlust nii täpselt ei tea aga 5-10 aastat tagasi käis selliseid horisondilt ikka päris palju läbi. See oli ju aeg, kus made in u.s.a. totaalselt out oli või tsiklile räme maks tollis selga keevitati.
Asi siis selles, et isetehtud tsikli puhul on autost kordi vähem detaile, mida üldse kontrollitakse. |
05.04.2006 at 00:04 |
|
Indrek |
usast tsikli transa
quote: ArksColt: Mind ei huvita niivõrd transa, kuivõrd ARK teema. Kui nüüd USA-st tuua tsikkel (nt. 2000+ aasta jaapanlasest kubemerakett), siis kas selle arvele saamine Eestis on :
a)Suht lihtne
b)Pigem Keeruline
c)Päris raske
d)Võimatu
Arks
Variant C
|
05.04.2006 at 16:05 |
|
Bundy |
usast tsikli transa
Tundub, et nüüd saab Eestis ka üksiktüübikinnituse teste teha Premium Motorsis. Äkki tasub sealt mootoratta kohta ka uurida. |
05.04.2006 at 18:47 |
1 edit. Last edited 05.04.2006 at 18:48 by Bundy
|