Poster |
Message |
fire83 |
elektripobeda
Lagedil elav ja Tallinna kesklinnas töötav keskkonnaministeeriumi IT-mehel Meelis Merilol seisab garaažis metallivärvi hõbedane Pobeda, mille tehnilises passis on mootori tüübi kohal märge „elekter”.
http://ajaviide.delfi.ee/news/kuum/article.php?id=13697056
____________________________
Arvutiporno
'08 Oranzh HHR LT
'93 Must TransAm
'83 Punane Firebird |
28.08.2006 at 09:53 |
1 edit. Last edited 28.08.2006 at 09:53 by fire83
|
Sarv |
elektripobeda
Võrreldes Meie lemmikautodega liigub see Pobi edasi õhu ja armastuse jõul
____________________________
We may be human, But we're still animals.
Eldorado '85 |
28.08.2006 at 10:11 |
|
BlueStang |
elektripobeda
Uurisin seda asja huvi pärast natuke - olgem ausad, et ega ta eriti ei liigu ka seejures.
Samas, et elektriliikurit rohkem liikuma panna siis vajalik rahasumma läheb kordades suuremaks (niigi tundub üsna kallis projekt olevat).
Samas aga lahe teema iseenesest - 1000kw mootoriga kiirendusauto näiteks:P
____________________________
http://www.mustangandfords.com/news/1305-top-10-svt-cobras/ no more
Dream car for family, who needs to go FAST!
new: Grand-dad of all offroad cars |
28.08.2006 at 10:16 |
|
ReyMan |
elektripobeda
quote: BlueStang: ,
Samas aga lahe teema iseenesest - 1000kw mootoriga kiirendusauto näiteks:P
Kujutan ette, et see asi võib üsna palju kaaluda lõppuks, kõigi nende akude ja tohutu vase kogusega. |
28.08.2006 at 12:04 |
|
matukas |
elektripobeda
Olen samuti juba aastapäevad sellise masina ehitamisega seonduvat uurinud ja kohe mitte alla 100 k meil käibel olevat raha maksmata korralikku masinat ei saa. USA-s on elektrimobiilide kiirendusvõistlused isegi. Nii tsiklite kui autode klassides.
____________________________
Belief is harder to shake than knowledge |
28.08.2006 at 12:05 |
1 edit. Last edited 28.08.2006 at 12:06 by matukas
|
BlueStang |
elektripobeda
Ma usun, et see Pobeda on vähemalt ca 300tuh maksma läinud.
____________________________
http://www.mustangandfords.com/news/1305-top-10-svt-cobras/ no more
Dream car for family, who needs to go FAST!
new: Grand-dad of all offroad cars |
28.08.2006 at 12:15 |
|
matukas |
elektripobeda
quote: BlueStang: Ma usun, et see Pobeda on vähemalt ca 300tuh maksma läinud.
Ma mõtlesin mistahes auto ümbertegemist elektriautoks. Artikli järgi oli olnud 160 k elektriliseks tegemise kulu.
____________________________
Belief is harder to shake than knowledge |
28.08.2006 at 16:58 |
|
fire83 |
elektripobeda
See on näide sellest kuidas üks mees teeb põlve peal ära selle, millest suured kompaniid mõtlevad, projekteerivad ja kahtlevad. Ilmselt see itimees ei teadnud, et selle asja tegemine on väga keeruline, kulukas ja võimatu teha - sellepärast ta selle tegigi.
____________________________
Arvutiporno
'08 Oranzh HHR LT
'93 Must TransAm
'83 Punane Firebird |
28.08.2006 at 17:34 |
|
minimum |
elektripobeda
ettevõtlikkuse kohapealt jah, 5+ (kui palju seal ise tehti, on omaette küsimus)
kui nüüd selline projekt:
http://www.penn-partners.org/evteam/attack.htm
täiendada tulevikus selle tehnoloogiaga:
http://www.physorg.com/news10525.html
lisaks, kasutada diiseli asemel mineraalõli, oleks tulemus palju etem
____________________________
- |
28.08.2006 at 18:38 |
|
PlyVal64 |
elektripobeda
Elekter ja liikumine. Testisin siis nädalavahetus, kui Erkki uue rekordi sõitis (seejuures palju õnne Talle!) ja Prr süntarit pidas(kah õnne) kõige moodsamat akutehnoloogiat ja elektrimootorit merel. Liitium-mangaan aku, on küll väike, kerge ja suure mahutavusega aga veel läheb aega, kuniks perfoomaändž bensiiniõgijatele järgi jõuab. Kui veepeal on kohad, kus tuleb kohustuslikus korras elektriga sõita, siis maismaal on see pigem lahe ekstravagantsus, kui lähiaja tavaline "kütus". Aga areng tundub siiski olevat vääramatu.
Moodne akutehnoloogia Saksa ordnungis. |
28.08.2006 at 19:32 |
|
BlueStang |
elektripobeda
Kuda siis katsetused olid. Vaatasin, et sellest saaks hea abimootori jalgrattale - vanaemal siis hea mäest üles lasta:P
____________________________
http://www.mustangandfords.com/news/1305-top-10-svt-cobras/ no more
Dream car for family, who needs to go FAST!
new: Grand-dad of all offroad cars |
29.08.2006 at 09:09 |
|
Riho |
elektripobeda
Idee ja ettevõtlikuse eest igatahes maksimumpunktid.
Huvitav asi pakendatud veel huvitavamasse kesta. |
29.08.2006 at 10:33 |
|
ROKIPEER |
elektripobeda
Kas sellest Bobist ka kuskil rohkem pilte on? |
29.08.2006 at 11:11 |
|
Stealth |
elektripobeda
Natuke andmeid ja pilte näeb siit aadressilt
http://www.austinev.org/evalbum/846
____________________________
http://autoblogi.blogspot.com
|
29.08.2006 at 11:19 |
|
13piisab |
elektripobeda
quote: Drivetrain 4-speed, manual, no clutch, RWD
huvitav, mis see tähendab - et mingi käigukast kui selline on ikka olemas? Kuda sidurita manuaal? 4k on pobi (ja ka 69) kastile niiehknaa liig palju.
teet,
ei suuda enam lustisõiduaegset masina all roomamist silme ette manada - ega siis kah asja eriti ei ampsanud...
a muidu müts maha tubli töö ees.
____________________________
vanem on parem |
29.08.2006 at 14:14 |
|
pppp |
elektripobeda
quote: 13piisab:
huvitav, mis see tähendab - et mingi käigukast kui selline on ikka olemas? Kuda sidurita manuaal? 4k on pobi (ja ka 69) kastile niiehknaa liig palju.
Volga (GAZ 24) kast on. Algul oli Pobi originaal.
|
29.08.2006 at 16:51 |
|
ints20 |
elektripobeda
kusjuures mingi aeg käisin hr leivategija hoovi peal yht teist uurimas tal mingi samane projekt käsil oli et kellegi tellimustöö pidavat olema ja värvgi oli hõbekas vms... |
29.08.2006 at 18:48 |
|
madis |
elektripobeda
Ärgem nüüd liialdage ! Elektriauto pole midagi erilist iseeneses ja suured kompaniid võivad igasugu asju teha. Probleemiks on akude mahutavus, ökonoomsus jms. Kes tahab elektriautot teha, ostab endale kasvõi 22kW ac mootori, sagedusmuunduri, akusid - nii et kokku tuleks 350 või rohkem volti - ning ongi olemas. Iseasi mis point on ? Ettevõtmine iseenesest on tubli, kuid ei maksa üle haipida. |
29.08.2006 at 20:24 |
|
BlueStang |
elektripobeda
quote: madis: Ärgem nüüd liialdage ! Elektriauto pole midagi erilist iseeneses ja suured kompaniid võivad igasugu asju teha. Probleemiks on akude mahutavus, ökonoomsus jms. Kes tahab elektriautot teha, ostab endale kasvõi 22kW ac mootori, sagedusmuunduri, akusid - nii et kokku tuleks 350 või rohkem volti - ning ongi olemas. Iseasi mis point on ? Ettevõtmine iseenesest on tubli, kuid ei maksa üle haipida.
Saingi aru, et akud on suurim küsimärk asja juures - selle 120v-gi saamiseks on neid juba niipalju, et auto vaevalt liigub. No ja mahtuvus samamoodi - liiga väike läbisõit, et asi praktiline oleks.
Saanud oleks muidugi ka efektiivsemaid akusid kasutada, aga sellega kaasneb eelarve tõus pilvedesse...
Aga igatahes lahe projekt iseenesest.
____________________________
http://www.mustangandfords.com/news/1305-top-10-svt-cobras/ no more
Dream car for family, who needs to go FAST!
new: Grand-dad of all offroad cars |
30.08.2006 at 09:06 |
|
Andrus |
elektripobeda
huvitav asi samal teemal: http://www.teslamotors.com/index.php?js_enabled=1 |
30.08.2006 at 19:05 |
|
foke |
elektripobeda
Kilomeetri hinna arvutamisel unustatakse miskipärast akude hind, on ju seegi kuluartikkel oma paari-kolmeaastase elueaga, eriti sellise täis-tühjaks tsüklite korral |
30.08.2006 at 19:18 |
|
rat_013 |
elektripobeda
ma lugesin vannis siidrit limpsides just omast arust välja et akudega koos.. mine tea, vbolla viitsin varsti kummardada ja põrandalt ajakirja üles noppida ja vaadata
edit: jep, mina saan nii aru.. sest juttu on just akude, ja elektrihinnast, ja samas arvutustest..
____________________________
impreza n/a |
30.08.2006 at 20:51 |
1 edit. Last edited 30.08.2006 at 20:52 by rat_013
|
tfr |
elektripobeda
quote: foke: Kilomeetri hinna arvutamisel unustatakse miskipärast akude hind, on ju seegi kuluartikkel oma paari-kolmeaastase elueaga, eriti sellise täis-tühjaks tsüklite korral
Peaagu täiesti tühjaks ja siis korralikult täis peaks akude elueale pigem just ju positiivselt mõjuma? |
30.08.2006 at 21:46 |
|
Jesper |
elektripobeda
Vaevalt, et praktilises kasutuses õnnestub akusid piisavalt tühjaks sõita, pigem jääb ikka "paar liitrit paagipõhja". Lihtsam on vast konstrueerida laadija, mis akud enne laadimist tühjendab. |
30.08.2006 at 23:09 |
|
13piisab |
elektripobeda
enne hoogsat akude tühjakslaadimist uskuge ikka peremehe juttu:
quote: võib ju ka 100 kilomeetrit välja pingutada, kuid siis saavad pliiakud päris tühjaks ja see ei mõju neile kõige paremini.
pliiaku pole liitiumioonaku (enamusel vist taskus taoline). Õige "kasutusõpetus" peaks vist see olema:
http://en.wikipedia.org/wiki/Lead-acid_battery
quote: Deep cycling will result in capacity loss and ultimately in premature failure, as the electrodes disintegrate due to mechanical stresses that arise from cycling
niiet mida väiksemates piirides opereerida, seda parem - vähemalt mina saan nii aru.
____________________________
vanem on parem |
31.08.2006 at 00:32 |
|