register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
 
tqhq.ee foorum : Üritused : Open Track XIV 24.09 järelkaja   1 2 3 4  
Poster Message
HoCi
  
Open Track XIV 24.09 järelkaja
Mina olen igatahes õnnelikult kodus.

Suur tänu korraldajatele jällegi...kuigi oli palju rahvast, said enamus oma isu täis sõidetud ma usun.
Üks mees kohe esimeses sõidus ei lasknud mind üldse mööda aga saime omavahel ära räägitud ja loodan, et ta edaspidi enam teistel meelega ees ei ole. (autot ei hakka nimetama, küll ta ise aru saab).
Silmad suured vaatasin päev läbi ringi, et missugused autod on kohale veerenud :O

Enda päeva eesmärgi täitsin ära. Tahtsin sõita alla 1.10 rajarehviga aga kuna olid õiged veljemutrid puudu, pidin tavarehviga sõitma, kuid õnneks sai ikkagi välja sõidetud 1.09.5xx aeg. CRX Del Sol'ga oli parim aeg rajarehviga 1.11.xxx.

Igatahes oma tavarehvid sõitsin suht ribadeks :(

Aga aitäh veelkord!

Me@punane HB Civic 98'

____________________________
Liqui Moly Eesti
FASTIME
Honda Civic VTi 1,6T
24.09.2006 at 19:18 2 edits. Last edited 24.09.2006 at 19:19 by HoCi
matukas
  
Open Track XIV 24.09 järelkaja
Nonii, kasulikud ringikilomeetrid selja taga. Need kaks 'stinti', mis rajal käisin andsid piisava teadmise, et auto veermiku arendamine on toimunud õiges suunas ja praeguse kerejäikuse juures on seadistus ka paigas. Kuna kompressorile hoolduse tegemisel oli tekkinud tagasilööke, siis sai seekord 1272 ccm vabalthingavana rajal käidud. Lootsin ringi aega 1:10 ja 1:20 vahelt. Lõplik 1:16,8xx oligi asjakohane. Kuna mootor juba esimese 'stindi' ajal kusagilt otsatihendist v samast suunast suutis õli hakata lekitama, siis saigi kahega piirdutud. Tuleb hakata lekke põhjust otsima. Seda enam annab pinget üleval hoida, et mis aeg võiks koos kompressoriga sõites tulla. Alla 1:10 kindlasti, kui ka õiged rehvid alla kruvida. Tänased rehvid olid Yokohama A539 2,2 atm ees 2,0 atm taga. Päris hästi toimisid. Oleks tahtnud rohkem sõita ja kaameraga koos, aga läks nagu läks. Ongi järgmine aasta uued väljakutsed.
Ilm oli ka täiesti sobiv ja rahvas positiivselt meelestatud.

____________________________
Belief is harder to shake than knowledge
24.09.2006 at 20:05
raimo_r
Open Track XIV 24.09 järelkaja
Tänud organisaatoritele äärmiselt meeldiva rajapäeva eest !

Kuskil nädala pärast saab mingit videomaterjali siitpoolt ka.

____________________________
igapäevasõiduk 4.8 V8 367hj, pühapäevasõiduk 3.2 R6 343hj
24.09.2006 at 20:16 1 edit. Last edited 24.09.2006 at 20:24 by raimo_r
que
 
Open Track XIV 24.09 järelkaja
Väga vinge üritus (taaskord) - tundub, et rohkem osavõtjaid oli pigem parem :) - mulle tundus, et sõita sai rohkem (sõitsin paagi tühjaks ja jäi puudugi). Super - ja jaksu edaspidiseks.
24.09.2006 at 20:53
zeke
 
Open Track XIV 24.09 järelkaja
quote:
HoCi: Üks mees kohe esimeses sõidus ei lasknud mind üldse mööda aga saime omavahel ära räägitud ja loodan, et ta edaspidi enam teistel meelega ees ei ole. (autot ei hakka nimetama, küll ta ise aru saab).

Sellaks autoks oli Volkswagen Scirocco. Panen selle auto selle pärast siia ülesse, et ta eelmine kord sai sama trikiga hakkama ja tundub, et ta ei oska õppust võtta.

Üritus oli 5+. Erilised tänud devilc'le. Oli just ära minemas aga mis selle RX-8'ga juhtus?
24.09.2006 at 20:55 1 edit. Last edited 24.09.2006 at 20:57 by zeke
HoCi
  
Open Track XIV 24.09 järelkaja
RX-8 omaniku jutu järgi pani teelt välja ja muru tema all süttis põlema(ülikuuma mootori pärast?). Sellel hetkel tal veel mootor töötas. Igatahes põles muru auto all ja leegid tegid viga ka kapoti all olevatele juhtmetele (pärast nägin kapotialust ja juhtmeid oli sulanud seal tiba küll...kõhualust ei näinud.



____________________________
Liqui Moly Eesti
FASTIME
Honda Civic VTi 1,6T
24.09.2006 at 21:02
sfinx
 
Open Track XIV 24.09 järelkaja
Käidud-sõidetud. Päris rahul ei saa olla kuna esimese 4 tunni jooksul sain 2 korda rajale (kusjuures ei jätnud ühtegi sõitu vahele ja olin pidevalt järjekorras). Õige tunne tuli alles viimases sõidus. Auto arendamine on korda läinud, sest mitu korralikku rajaautot kellega järjestikku sai sõidetud (R32, EVO) ei läinud sirgetel eriti eest ära. Kurvidest välja kiirendades tuli loomulikult vahe sisse võrreldes üherattaveoga...

Mulle tundus, et osavõtjaid võiks nõks vähem olla. Ootamist oli ikka päris pikalt. Muidu oli supermeeldiv päev nii ilma, inimeste, korralduse ja tehnika poolest. Suured tänud hea ürituse organiseerimise eest.

P.S. toiduboksi wrapid olid seekord kuidagi eriti head :) ja teenindus ka muidu meeldiv.

edit: kusjuures kui rääkida (mitte)möödalaskmisest siis ehk peaks seda järgmisel üritusel kuidagi võistlejate koosolekul toonitama sest minul oli 1-2 päris ohtlikku situatsiooni, kus 1 auto ei lasnud mööda järjekindlalt, tema taha tekkis 2-3 autoline seltskond ning mingil hetkel hakati mööda sõitma nii, et piki ja külgvahed jäid suhteliselt väikseks (kiirustelt 100 ja üles).
24.09.2006 at 21:13 2 edits. Last edited 24.09.2006 at 21:43 by sfinx
riza
  
Open Track XIV 24.09 järelkaja
RX-8-ga juhtus jah paha lugu, tulime leedukaga musta 911 just tema järel kui ta juhitavuse kaotas ja muru peal paar vigurit tegi ja lõpuks kraavipervele kinni jäi.
Miskipärast olime meie ainukesed, kes alguses seisma jäid ja appi läksid..päris mitu autot sõitsid nii mööda, et ei saanud auto ustki lahti teha..
Konkreetse juhtumi puhul oleks ilmselt suurem kahju jäänud olemata kui ka fotograafid oleksid pildistamise asemel appi lükkama tulnud ja oleks auto sealt kõrkjate seest minema saanud. Kuum katalüsaator ilmselt rohu põlema panigi.

Õnneks tuli aga mõne minuti pärast palju abimehi juurde.
24.09.2006 at 21:20
Cha
  
Open Track XIV 24.09 järelkaja
Ise tänan ka korraldajaid: osavõtjate arv näitab, et tihedamini oleks vaja!
Ja nagu eespool märgiti: need kes tulevad rajale "rahulikult" sõitma, olge palun siis nii rahulikud, et lasete teisi mööda ka.
Minul kulges 5 ringi "liivalaia tänava" tähe all...

Et kui saba pikkus ja toidusaba pikkus välja jätta, oli kõik 5+

____________________________
Dr. Mopar is far better than any other doctor.
Try our new Hemiagra and Hemialis medicines: 68 1/2 Changer, 71 Cuda 354 Hemi or 70 Cuda V10 to distress or smthng like that :)
We are not responsible, if You will get long term heavy addiction after.
24.09.2006 at 22:22
rustang
  
Moderator
Open Track XIV 24.09 järelkaja
Tänan korraldustiimi nimel kõiki osavõtjaid ja korraldusel abiks olnuid.
Eks see on nüüd otsustamise koht, kas 60 autot oli liiga palju või parasjagu, kuid antud frormaadi raames rohkem autosid ühele rajapäevale ilmselt ei mahu.

Ajad sessioonide kaupa on alloleval lingil, osavõtjate-rajanumbrite tabeli tekitame netti kohe kui suudame selle paberilt masinase saada.

http://www.mylaps.com/results/showevent.jsp?id=168522
25.09.2006 at 08:09 1 edit. Last edited 25.09.2006 at 08:11 by rustang (Moderator)
olevait
Open Track XIV 24.09 järelkaja
Sõiduelamus missugune. Sauga rajal olin esimest korda ja ringiajad paranensid kuni viimase sõiduni. Kahjuks läks õnnetult ja üle kahe korra rajale ei saanudki. Tänud kõigile kes hädas Mazda juhti aitasid! PALVE PILDISTAJATELE JA FILMIJATELE ET TEIE SALVESTUSED ÕNNETUSEST MAZDAGA AVALIKKUSE ETTE EI JÕUAKS.
25.09.2006 at 08:11
Erik 78
Open Track XIV 24.09 järelkaja
Tänud suurepärase ürituse eest. Ilm oli super ja osavõtjad väga positiivsed.
Lisan lingi oma naise piltidega http://nublu.lahe.net/gallery/v/z3/opentrack_10_06/



Rahul

Erik Z3
25.09.2006 at 08:25
Lembit
Open Track XIV 24.09 järelkaja
quote:
rustang: Ajad sessioonide kaupa on alloleval lingil, osavõtjate-rajanumbrite tabeli tekitame netti kohe kui suudame selle paberilt masinase saada.
Kas sellelt MyLaps lehelt kuidagi õnnestub ka ajad iga ringi kaupa kättesaada?
25.09.2006 at 08:33
rustang
  
Moderator
Open Track XIV 24.09 järelkaja
quote:
Lembit: Kas sellelt MyLaps lehelt kuidagi õnnestub ka ajad iga ringi kaupa kättesaada?

Sealt mitte aga katsun need EAL Timingu käest saada.
25.09.2006 at 08:42
James Herne
Open Track XIV 24.09 järelkaja
quote:
olevait: Tänud kõigile kes hädas Mazda juhti aitasid! PALVE PILDISTAJATELE JA FILMIJATELE ET TEIE SALVESTUSED ÕNNETUSEST MAZDAGA AVALIKKUSE ETTE EI JÕUAKS.

Ma ei saa aru, miks on vaja sellist asja varjata, sellised pildid on ju alati huvitavad vaadata (kuigi kaastunne auto omanikule loomulikult). Piltide varjamise soov võiks olla põhjendatud ainult kindlustuspettuse korraldamise sooviga, aga ma loodan, et meie seltskonnas selliseid inimesi ei ole. Ja kui Mazda mees selline mees on, siis mul on kahju et ma need suured kustutid kaasa võtsin sellise iniimese jaoks.
25.09.2006 at 09:01
Astro SS
Open Track XIV 24.09 järelkaja
quote:
olevait: Sõiduelamus missugune. Sauga rajal olin esimest korda ja ringiajad paranensid kuni viimase sõiduni. Kahjuks läks õnnetult ja üle kahe korra rajale ei saanudki. Tänud kõigile kes hädas Mazda juhti aitasid! PALVE PILDISTAJATELE JA FILMIJATELE ET TEIE SALVESTUSED ÕNNETUSEST MAZDAGA AVALIKKUSE ETTE EI JÕUAKS.
Kas on probleem järsku selles,et seda masinat kasutati omaniku teadmata? ???

____________________________


Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid...

25.09.2006 at 09:19
rustang
  
Moderator
Open Track XIV 24.09 järelkaja
Osalejate nimekiri ja rajanumbrid on siin, mingil hetkel tekib ka parimate aegade tabel.
http://www.opentrack.pri.ee/ajad/240906/
25.09.2006 at 09:20
tfr
Open Track XIV 24.09 järelkaja
quote:
Astro SS:Kas on probleem järsku selles,et seda masinat kasutati omaniku teadmata? ???

Ma kahtlustan, et pigem ilmselt selles, et kindlustusele üritatakse veidi teistsugust juttu rääkida, kuna rajal toimuvat kasko ei korva.
25.09.2006 at 09:24
rustang
  
Moderator
Open Track XIV 24.09 järelkaja
Aegade logid .mdi graafikaformaadis (peaks olema loetav MS Office 2003-ga)

http://www.opentrack.pri.ee/ajad/240906/
25.09.2006 at 09:33
zeke
 
Open Track XIV 24.09 järelkaja
17 sõidu ajad on puudu.
25.09.2006 at 09:39
rustang
  
Moderator
Open Track XIV 24.09 järelkaja
quote:
zeke: 17 sõidu ajad on puudu.
Nüüd olemas.
25.09.2006 at 09:57
Lembit
Open Track XIV 24.09 järelkaja
quote:
rustang: Aegade logid .mdi graafikaformaadis (peaks olema loetav MS Office 2003-ga)
Mitte ainult loetav, vaid õnnestub ka teksti välja kopeerida ;)
25.09.2006 at 10:07
rustang
  
Moderator
Open Track XIV 24.09 järelkaja
quote:
Lembit: Mitte ainult loetav, vaid õnnestub ka teksti välja kopeerida ;)

Äkki keegi viitsib need lihtsamini loetavale kujule teisendada? Saavad Linuximehed ja muidu vabavara kasutajad ka vaadata.
25.09.2006 at 10:13
peep
 
Moderator
Open Track XIV 24.09 järelkaja
Minu poolt paar kommentaari ürituse kohta.

Möödasõit rajal ja osalejate koosolek.

Osalejate koosolek algas jutuga möödasõitudest ja ohutusest ning lõppes sellega. Antud koosoleku eesmärk on osalejatele selgeks teha, kuidas asi toimib ? Tundub, et osadel inimestel puudub oskus kuulata ja kuuldust aru saada. Muidugi need, kes kohal ei viibi, kuskil tagapool omavahel juttu ajavad või niisama nina nokivad, ei saagi aru saada. Mul isiklikult ei olnud möödasõitudega probleeme aga rajal sai tihtipeale näha "rongi". Loodetavasti juhtum Mazdaga pani osalejad mõtlema, miks oleks parem korraldajate juhiseid järgida...

Osalejate arv.

Võttes vastu otsuse, regada 60 osalejat tulenevalt tahtjate paljususest, astusime tundmatule territooriumile. Ei olnud endalgi aimu, kuidas see asi täpselt toimib.

Eile õhtul, tagantjärel asja arutades, arvas enamik, et see arv oli täitsa ok aga rohkem läheks juba liiga paljuks. Esialgne plaan, 6 sessiooni osavõtja kohta ei olnud võimalik täide viia, kuid kui alustada regamisega varem, siis saaks sõitudega juba 12 alustada ja kui ei toimu intsidente nagu seekord, siis pole vaja pikemaid pause teha. Seekord läks kokku ca. neli sessiooni sinna kaotsi. Keskmiseks tuligi neli sõidetud sessiooni osaleja kohta ja kes olid üritusel lõpuni, said piisavalt sõita. Lõpupoole oli järjekord lühike ja viimasel tunnil võis kasvõi kohe peale mahatulekut rajale tagasi saada, kui soovi oli.

Efektiivseim võimalus rohkema sõiduvõimaluse tekitamiseks, on pikendada sessiooni 10 ringini aga enamikele tänavamasinatele on see liiga palju ja seetõttu ma ise ei pooldaks sellist lahendust. Kompromiss variant võiks olla, et jaotame järjekorrad ringi, aeglase ja kiire asemel teeme 5 ringi ja 10 ringi ? Slikkidega sõitjatele jääb 5-6 ringist selgelt väheks. Kuid see on ainult idee arutamiseks.

Ise jäin kokkuvõtteks igati rahule, OT'l osalev seltskond on alati olnud asjalik ja sõbralik, ning kuigi seekord ehk oli natuke liialt rahvast, siis näitab see lihtsalt antud formaadi toimivust ja on paratamatu.
25.09.2006 at 10:27
que
 
Open Track XIV 24.09 järelkaja
quote:
Lembit:Mitte ainult loetav, vaid õnnestub ka teksti välja kopeerida ;)

Äkki räägid lähemalt - ma tegelen üldiselt andmebaasidega aga sellise mdi ei oska/taha küll midagi teha...

quote:
peep:Kompromiss variant võiks olla, et jaotame järjekorrad ringi, aeglase ja kiire asemel teeme 5 ringi ja 10 ringi ? Slikkidega sõitjatele jääb 5-6 ringist selgelt väheks. Kuid see on ainult idee arutamiseks.

Ise jäin kokkuvõtteks igati rahule, OT'l osalev seltskond on alati olnud asjalik ja sõbralik, ning kuigi seekord ehk oli natuke liialt rahvast, siis näitab see lihtsalt antud formaadi toimivust ja on paratamatu.

Ei poolda - mulle tundus, et asi toimis - selliseid teise taga kinni olejaid oli vist palju - seega kui nad seal 10 ringi kinni oleksid oleksid nad veel pahasemad :)
25.09.2006 at 10:34 1 edit. Last edited 25.09.2006 at 10:39 by que
tqhq.ee foorum : Üritused : Open Track XIV 24.09 järelkaja   1 2 3 4  
Log in: Username: Password:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2018. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.