register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Minu auto : Trans AM GTA tegemised   1 2  
Poster Message
Tuulepoiss
  
Trans AM GTA tegemised
Usast välja valitud järgmine GTA, aastast 88.

Väljast nii kõik nagu peab: must

Läbisõit: 23000 miili

Kapoti all:

-355 cid
- Dart Pro-1 aluminium kaaned 215/72 cc
- turbo kolvid
- ATI Procharger P1SC
- Vahejahuti
- Accel Ram Air õhuvõtt
- toruväljalase
- tugevdatud th-700
- konverter 2800 rpm
- 3.25 ülekanne, hetkel
- B&M käiguvaheti
- MSD 6BTM süüteboks
- Hoosier 26x10,5-15 drag radials

Tuleb New Yorgi lähedalt ehk New Yorgi sadama kaudu ehk kuu ajaga.
Transporti korraldavad Raul ja Margus
Saabuma peaks....varsti.

udused pildid ka
http://www.usaraud.ee/index.php?id=5_5_20_1063

____________________________
Trans AM GTA 88 305 cid
Trans AM GTA 88 355 cid+Procharger P-1SC -> D-1SC
Trans AM J.H. 89 565 cid+nos (sold)
Dodge Ram 1500 08 345 cid Hemi 4x4
18.02.2008 at 22:28 5 edits. Last edited 13.08.2010 at 00:35 by Tuulepoiss
hunt
 
Trans AM GTA tegemised
Nu see ju (madala) 11,x auto !
Tere tulemast C - klassi !
PS. Aga miks nii naljakas number, kui 355 cid ? ( Loogilisemad oleks 350, 347 jne ...)

____________________________
EX Corvette C5 Procharged - 1/4 mile 11,0 ... piima järgi käimiseks oli kõva küll
19.02.2008 at 15:06 1 edit. Last edited 19.02.2008 at 15:07 by hunt
metslane
 
Trans AM GTA tegemised
quote:
hunt: PS. Aga miks nii naljakas number, kui 355 cid ? ( Loogilisemad oleks 350, 347 jne ...)

chevy 350 plokk puurida .3 remontmõõtu ja peaks tulema 355cid?
19.02.2008 at 15:14
Astro SS
Trans AM GTA tegemised
quote:
hunt: Ei zaa haaru !
Kui juba puurida - siis miks mitte 383, 406 ... oleks ikka tolku kah miskit

383 kone saadakse vända vahetusega ....... ;)

____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid...
19.02.2008 at 15:25
Peeter82
 
Trans AM GTA tegemised
Päeva kild, hunt :)

____________________________
ex Camaro ´79, ´80, ´93
19.02.2008 at 17:47
Tuulepoiss
  
Trans AM GTA tegemised
Metslane räägib õigust, puuritud on jah suuremaks silindrid 0,05 tolli seepärast 355 cid annab kokku mahuks. Kui oleks ka lisatud 400 cid ploki väntvõll siis tuleks juba mahuks 383 cid. Nii olen mina aru saanud.

Eks kui auto kohal on siis saab näha mis aega sõidab, eelmine omanik räägib 12,5 sekundist tänavaslikkidega.

Mis klassis edasi sõita tuleb ka ilmselt läbi mõelda, siiamaani braketis sõidetud.

____________________________
Trans AM GTA 88 305 cid
Trans AM GTA 88 355 cid+Procharger P-1SC -> D-1SC
Trans AM J.H. 89 565 cid+nos (sold)
Dodge Ram 1500 08 345 cid Hemi 4x4
19.02.2008 at 23:45
hunt
 
Trans AM GTA tegemised
SBC + Procharger on 2 reaalset võimalust :
1) C- klass
2) bracket

3) D vist ei ole see õige koht, kuhu oma nina toppida

____________________________
EX Corvette C5 Procharged - 1/4 mile 11,0 ... piima järgi käimiseks oli kõva küll
19.02.2008 at 23:55
partel
  
Trans AM GTA tegemised
quote:
Tuulepoiss: Metslane räägib õigust, puuritud on jah suuremaks silindrid 0,05 tolli seepärast 355 cid annab kokku mahuks.
Ikka "30 üle" ehk 0.030 tolli

350 - 4.00 x 3.48
355 - 4.03 x 3.48
383 - 4.03 x 3.75

383'st tuleb rohkem väänet ja seda mitte pikema kolvikäigu tõttu, vaid ikka suuremast töömahust. See aga võib hakata kasti jne lõhkuma (ma ei tea mis klassist jubinad on).

Mis on "turbo kolbide" surveaste, kui palju boosti, mis redline?

Kiirendusel on jama selles, et 700 kast sobib rohkem Chevy Van'ile kui Firele, esimene käik 3.06 on ülevõimendus, mida ei saa pidama.


____________________________
_
20.02.2008 at 08:37
Tuulepoiss
  
Trans AM GTA tegemised
Arvutasin üle - 0,03 tolli ülepuurumist 350 cid mahule annab juurde 5 cid i, nii se on.

surveastet , boosti, redline - teamata, vajab uurimist eelmisel omanikult või kui auto kohal siis selgitamist.

Kasti sisu kohta on ka teada ainult et on tugevdatud, mis osadega- see vajab uurimist.

Avastamist ja õppmist on kõvasti kui aparaat kohal.



____________________________
Trans AM GTA 88 305 cid
Trans AM GTA 88 355 cid+Procharger P-1SC -> D-1SC
Trans AM J.H. 89 565 cid+nos (sold)
Dodge Ram 1500 08 345 cid Hemi 4x4
20.02.2008 at 19:52
Tuulepoiss
  
Trans AM GTA tegemised
Lõpuks ongi auto kohal

Muugalt 18 märts ma ta kätte sain.

Pilte siin

http://www.usaraud.ee/?id=5_5_20_1063

Tänud

Margusele USA st auto ostmise, sadamasse transportimise ja Eesti poole teele saatmise eest
Tarmole ja Raulile Eestis asjaajamise piirivalve ja tolliga ning tervelt auto konteinerist välja aitamise eest

Hetkel vaja punased pidurid kollasteks suundateks ja esimesed ääretule kollased tuled valgeteks teha ja siis ehk saab arvele ka.

PS. Auto on seisnud kaks kuud tollis ja kuu aega merel loksnunud akuklemmid peal ja käima läks kolmanda korraga süütevõtmest keerates. Sellist akut pole varem mul kunagi olnud.

____________________________
Trans AM GTA 88 305 cid
Trans AM GTA 88 355 cid+Procharger P-1SC -> D-1SC
Trans AM J.H. 89 565 cid+nos (sold)
Dodge Ram 1500 08 345 cid Hemi 4x4
20.03.2008 at 16:51 1 edit. Last edited 20.03.2008 at 16:55 by Tuulepoiss
fire83
 
Trans AM GTA tegemised
Õnnitlused! Tore masin. Kas tagaklaasi soojendus on peal, pildilt ei paista nagu?



____________________________
Arvutiporno
'08 Oranzh HHR LT
'93 Must TransAm
'83 Punane Firebird
20.03.2008 at 19:36
Tuulepoiss
  
Trans AM GTA tegemised
jah tagaklaasi soenduse traadid on sees klaasis ja nupp on olemas. Kas ka töötab, pole veel mahti olnud proovida.

____________________________
Trans AM GTA 88 305 cid
Trans AM GTA 88 355 cid+Procharger P-1SC -> D-1SC
Trans AM J.H. 89 565 cid+nos (sold)
Dodge Ram 1500 08 345 cid Hemi 4x4
23.03.2008 at 23:10
Astro SS
Trans AM GTA tegemised
quote:
Tuulepoiss: Lõpuks ongi auto kohal

Muugalt 18 märts ma ta kätte sain.

Pilte siin

http://www.usaraud.ee/?id=5_5_20_1063



Copy/Paste usarauast:
Auto sai välja valitud 9 detsembris 2008 Massachussetsist ja kohale jõudis ta läbi New Yorgi sadama 5 märts ning konteinerist kätte sain auto 18 märts 2008.

Pean sulle kurvastusega mainima,et 9 . dets. 2008 on veel kauges tulevikus !!!!! :finger ..... seda kummalisem,et auto sul juba käes

____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid...
23.03.2008 at 23:19 1 edit. Last edited 23.03.2008 at 23:20 by Astro SS
Tuulepoiss
  
Trans AM GTA tegemised
Sai vist jah kiiruga kirjutatud aasta hilisem kuupäev. Nüüd on parandatud ikka 2007 peale.

____________________________
Trans AM GTA 88 305 cid
Trans AM GTA 88 355 cid+Procharger P-1SC -> D-1SC
Trans AM J.H. 89 565 cid+nos (sold)
Dodge Ram 1500 08 345 cid Hemi 4x4
23.03.2008 at 00:57
Tuulepoiss
  
Trans AM GTA tegemised
Tahaks teada saada mootori staatilist surveastet?

1) Mootor originaalis L98 mootori surveaste teasepoolt 9,3:1
2) 0,03'' ploki ülepuuritud ja turbo kolbide installitud
3) Dart raudkaaned peal


Kas arvutuslikult saab surveastme välja arvutada või on vaja teada palju kolv nõgusam on pealt ja palju kaan kõrgem/madalam stokist on et uut ruumala määrata?

Pole antud teemaga varem tegelenud seega sellised " lihtsad" küsimused.

Endale tundub et vaja mootor lahti võtta saada kaanelt kood mille järgi näeks ära andmed kaane nõgususe osas ja kolviga sama lugu?

Või et kui kolb all asendis siis üks sliinder mingit vedelikku täis suruda ja ongi maht käes, üleval asendis saaks siis juba välja arvutada kolvikäigust ning saaksgi surveaste välja arvutada.





____________________________
Trans AM GTA 88 305 cid
Trans AM GTA 88 355 cid+Procharger P-1SC -> D-1SC
Trans AM J.H. 89 565 cid+nos (sold)
Dodge Ram 1500 08 345 cid Hemi 4x4
23.05.2009 at 13:38
Olds
  
Trans AM GTA tegemised
Siin on tabel, mille kaudu arvutatakse surveastet http://www.etslayerracing.com/?id=5940
Ehk siis täpse surveastme arvutamiseks oleks vajalik siiski mootori lahtivõtt kui just eelmine omanik sulle usaldusväärset ja täpset informatsiooni ei anna

____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis
23.05.2009 at 13:56
Tuulepoiss
  
Trans AM GTA tegemised
Eelmiselt omanikult andmeid pole kahjuks. Uurisin tabelit- andmed saab tabeli täitimiseks tõesti ainult mootorit avades. See töö siis lähimas tulevikus vaja ette võtta.

Olen vahepeal aju (F.A.S.T.) testinud ja selgub ka et tegelik a/F erineb etteantud a/f numbrist päris palju minuarust.

1200 RPM juures soovitud 14,2 ja tegelik 12,3- 13 %
2700 RPM juures 13 ja 11,94- 8 %
5800 RPM juures 12,3 ja 9,19- 25,3%

Millest võib olla tingitud etteantud ja tegeliku küttesegu nii suur erinevus ja kuidas tegelikku kütusekulu saaks reguleerida etteantud taset hoidma?
Kütusekulu maanteel 28l/100 nagu ka liiga mehine tundub 1800 RPM tiksudes.

Rõhk/vaakum on samal ajal 1200 RPM 15,7 InHG ja 5800 RPM 27,5 inHg ehk alla 1 atmosfääri -põhimõtteliselt vaakumis kogu aeg. Peaks olema 9-12 PSI -d

Kompressori võtsin lahti propelleri ja korpuse vahel on 1 mm vahe vahel- se ilmselt normaale tolerants jäetud. kulumise jälgi ei täheldanud seega oletan et kompressor puhub 9 PSI d( tehaseandmed suurema rattaga) mootorini ära.



____________________________
Trans AM GTA 88 305 cid
Trans AM GTA 88 355 cid+Procharger P-1SC -> D-1SC
Trans AM J.H. 89 565 cid+nos (sold)
Dodge Ram 1500 08 345 cid Hemi 4x4
27.05.2009 at 00:34 1 edit. Last edited 27.05.2009 at 00:42 by Tuulepoiss
Maik
  
Trans AM GTA tegemised
Oletada ei tasu... tee rõhu lekketest näiteks ära.
Kas see 5800 on ühtlaste pööretega mõõdetud või gaasivajutamise ajal ?
Millega sa seda vac/boosti mõõdad?

Võibolla maf valetab? Auto arvab saavat rohkem õhku,kui tegelt? Mina näiteks mängisin sellega,et saada afr-i paika .

28l/100-le on ikka väga palju, actrose rekka veab 20l/100le 40t koormat võrdluseks.




____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
28.05.2009 at 07:35 1 edit. Last edited 28.05.2009 at 07:35 by Maik
Tuulepoiss
  
Trans AM GTA tegemised
Käiguvahetuse hetkel 0,5 sekundiks pöörded 5800 peal reaalselt teel sõites. Aju loeb selle ajaga keskmiselt 6 rida ülesse.

Statsionaarne rõhukell mehaaniliselt mõõdab vac/boosti sisselaskekollektorist vooliku abil.

Hakkasin vaatama et mu pontul polegi sellist klassikalist õhulugejat sisselasketorustikul nagu on tava TPI mootori õhuvõtutorul.

Aju elektriseemis Mass Airflow sensori kohta ei näitagi.

Aju juhendist leidsin lõigu

Closed loop mode means that the ECU will compare the measured air/fuel ratio to the target air/fuel ratio and automatically increase or decrease fuel delivery accordingly. In open loop mode, the ECU will still use the oxygen sensor to read air/fuel ratios, but will not adjust fuel delivery as in closed loop mode.
Et sellest saan õieti aru et O2 järgi sätib küttesegu paikka ja closed loop olekus ja ei mingit MAf i


Closed Loop Gain
This parameter affects the amount of fuel correction applied in closed loop mode, based upon the difference of the measured air/fuel ratio from the current target air/fuel ratio. Large injectors generally require small gain numbers, and vice versa. An excellent method of determining the best number for your application is to observe the oxygen sensor correction factor in a data log. If the amount of correction constantly swings from a positive number to a negative number, then your closed loop gain setting should be reduced until this swing is minimized. If the actual air/fuel ratio never seems to get very close to the target air/fuel ratio, you should increase your closed loop gain setting. Closed loop operation is most effective when you have the gain number set as high as possible with a minimum amount of “overshoot” in the oxygen sensor correction.


Mu autol olemas 2 barine Map andur ja O2 andur, kas võib olla et siis aetaksegi läbi ilma maf andurita?

Mootori rõhutesti peaks ette võtma ilmselt küll.

____________________________
Trans AM GTA 88 305 cid
Trans AM GTA 88 355 cid+Procharger P-1SC -> D-1SC
Trans AM J.H. 89 565 cid+nos (sold)
Dodge Ram 1500 08 345 cid Hemi 4x4
28.05.2009 at 14:02 2 edits. Last edited 28.05.2009 at 14:17 by Tuulepoiss
mrtn
Trans AM GTA tegemised
quote:
Tuulepoiss: Kuidas MAF andur ingliskeeles on?


MAF-sensor? :D
28.05.2009 at 14:08
Maik
  
Trans AM GTA tegemised
Mass Air Flow sensor


____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
28.05.2009 at 15:41
vvt
  
Trans AM GTA tegemised
quote:
Closed loop mode means that the ECU will compare the measured air/fuel ratio to the target air/fuel ratio and automatically increase or decrease fuel delivery accordingly. In open loop mode, the ECU will still use the oxygen sensor to read air/fuel ratios, but will not adjust fuel delivery as in closed loop mode.
Et sellest saan õieti aru et O2 järgi sätib küttesegu paikka ja closed loop olekus ja ei mingit MAf i

Niipalju kui mina elektroonikast tönkan, puudutab see jutt lambdat, mitte MAF-i. Kui vajutad punni põhja, siis lambda näitu ei arvestada ja bensiini antakse etteantud tabeli järgi.

quote:
Mu autol olemas 2 barine Map andur ja O2 andur, kas võib olla et siis aetaksegi läbi ilma maf andurita?

Väga võimalik, kui seda auto peal pole. MAF ei ole paraku survetundlik, mis turboautol on suur puudus. Sama probleem piirab nt karburaatori kasutamist ülelaadimisel - ta on vooluhulga-tundlik, aga mitte survetundlik seade.

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
28.05.2009 at 15:47 1 edit. Last edited 28.05.2009 at 15:50 by vvt
Tuulepoiss
  
Trans AM GTA tegemised
Sain kinnitust teistelt fasti kasutajatelt et ajul maf sensorit polegi. Õhu kogust arvutatakse hoopis rõhu järgi sisselaskekollektoris VE (voolavus) tabeli abil.

____________________________
Trans AM GTA 88 305 cid
Trans AM GTA 88 355 cid+Procharger P-1SC -> D-1SC
Trans AM J.H. 89 565 cid+nos (sold)
Dodge Ram 1500 08 345 cid Hemi 4x4
05.06.2009 at 23:27 3 edits. Last edited 05.06.2009 at 23:34 by Tuulepoiss
_siim_
Trans AM GTA tegemised
turboutol ongi õige kasutada map-i mitte maf-i,kui sul on koguaeg vaakumis siis kas see ei näita mitte seda et laadur on väike,või ei toimeta nii nagu vaja... isegi rõhulekkega peaks vähemalt nulli minema?
05.06.2009 at 23:46 1 edit. Last edited 05.06.2009 at 23:48 by _siim_
Raceboy
 
Trans AM GTA tegemised
MAF sensor mõõdab otseselt õhu hulka ja see, kas õhku on piisavalt tekitamaks sisselaskes õlerõhku või mitte, ei ole oluline. Oluline on see, kui suur on maksimaalne MAF-i poolt mõõdetav õhuhulk (neid on erinevaid).

MAP sensori puhul (speed density süsteem) arvutatakse (mitte ei mõõdeta) õhuhulk sisselaske rõhu, selle temperatuuri ja mootori pöörete järgi. Ehk siis arvutatakse, mitte ei mõõdeta.

MAF on tehaseautode jaoks parem, kuna kompenseerib ka mootori kasutusest (kulumine jm erinevused samatüübiliste mootorite vahel) tulenevad täiteastme erinevused, k.a. teatud piirides vaakumilekked.
Speed density seda ei tee, kuid on oluliselt lihtsam häälestada ja töökindlam. Lõpptulemus täpsuse näol ei jää MAF-ile palju alla (korralikult väljahäälestatuna sõitja vahet ei tee kahe vahel).





____________________________
www.vems.ee
07.06.2009 at 10:41
tqhq.ee foorum : Minu auto : Trans AM GTA tegemised   1 2  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.