register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Üritused : OMC vol. 2   1 2 3  
Poster Message
peep
 
Moderator
OMC vol. 2
Võistlus One Mile Challenge on registreeritud Eesti Autospordiliidus ja seega võivad osaleda ka võistluslitsensi omavad inimesed.
31.05.2002 at 15:45 Last edited 02.06.2002 at 22:42 by peep (Moderator)
ats
 
OMC vol. 2
Kas Tallinnast on ühine minek ka või lähevad kõik vastavalt eeldatavatele auto võimele? ;)
Kaua sinna (eeskirju mitte eriti rikkudes) kohale sõidab?
31.05.2002 at 17:02
LaSa
 
Moderator
OMC vol. 2
arvesta tunnike+
Tee on üldiselt kogu pikkuses hea, enamus siis Peterburi mnt.
31.05.2002 at 17:19
vkx
 
OMC vol. 2
Kuidas siis selle minekuga on? Kas igaüks läheb omapead või läheks siiski mitme autoga koos, ei ole ise nimelt varem seal käind. Sel juhul muidugi osalejad peaksid Tallinnast startima umb.8.00, pealtvaatajad ei viitsi vast nii vara kohale ronida ja tulevad hiljem.
31.05.2002 at 17:36
vkx
 
OMC vol. 2
Nagu ikka on elu täis igasugu ootamatusi, mis tehtud plaane viimasel hetkel muuta võivad. Eile õhtul sain tel.kõne, mis OMC-le minekule kriipsu peale tõmbas:( Krt. sai spetsiaalselt kiiver ostetud ja puha... .Aga nagu öeldakse: pole halba ilma heata(vahel ka vastupidi), nimelt võib vist öelda, et endale maasturi soetamise probleem on nüüdseks lahenduse saanud Toyota Landcruiseri kujul:) . Esmaspäeval läheb vormistamiseks. Ega siis muud kui jään ootama osalejate muljeid ja kommentaare ja pilte!
01.06.2002 at 16:53
BlueStang
 
OMC vol. 2
Noh, rahvale nali tehtud nagu lubasingi:)
Samas aga jäi kripeldama, et korralikke usakaid välja ei ilmunudki. Minu tulemus oli oodatav (juba tehnilises kontrollis vaadati, et "tehniliselt rahuldavas korras, kaks silindrit puudu ja limiter killimata":D) kuigi ise arvasin, et 190kmh ikka kuidagimoodi välja ajab, aga imestama pani, et ka 5,7 V8 Pontiac minuga võrdses klassis sõitis - 1. 181kmh, 2. 175kmh??? Vend oli ise täitsa närvis ja uhas veel autasustamise ajal rajal edasi-tagasi, aga asi paremaks ei läinudki...
Ja kuhu nitrocorvus jäi?
Aga nujah Kari Sierra näitas end jälle:hat:burnout

Korraldajatele peab küll kiitused edasi andma - esimene professionaalse korraldusega sedalaadne üritus, kus on sel aastal õnnestunud viibida. PlyVal kommentaarid olid ka lahedad, samas asjatundlikud - isegi BlueStangi kohta ei ütelnud väga pahasti, otse vastupidi - thnx:) Raadi ja Rapla jätsid väga "põlveotsatunde". Kiivrinõue pidas ka täiega, minu rajalepääsemine toimus läbi täieliku juhuse, mitte mingil muul sahkermahker viisil - lihtsalt olin ilma kiivrita aeglaselt veeredes peatumas, et selle puudumise tõttu mitte starti sõita kui märkasin ühe auto kõrvale mahatõstetud hunniku otsas troonis - punane kiiver!!! Selgus, et täiesti igaks juhuks kaasavõetud ja nii saingi kiirelt??? teistele järgi sõites ka rajale kätt valgeks ajama. Suured tänud halli VW Passati juures olnud kiivriomanikule:)




____________________________
http://www.mustangandfords.com/news/1305-top-10-svt-cobras/ no more
Dream car for family, who needs to go FAST!
new: Grand-dad of all offroad cars
01.06.2002 at 23:48 Last edited 01.06.2002 at 01:42 by BlueStang
reimo
OMC vol. 2
Pealtvaataja kommentaar: Hästi organiseeritud ja õnnestunud üritus:)
Tänud korraldajatele!
Kahju ainult, et usakaid vähe võistles.
01.06.2002 at 23:51
Heigo
OMC vol. 2
Üritus oli sigalahe :) Ise küll roolis polnud aga vähemalt ilus oli vaadata kuidas enda auto ringi vurab :) Kahju tõesti et USA'kaid vähe oli. Vähemalt oli esindatud nii GM kui Ford ;)

____________________________
'83 Firebird 350cid
01.06.2002 at 00:58
Ago
 
OMC vol. 2
Kas keegi üldse nitrot kasutas? Poole kõrvaga kuulsin mingist audist millel nitro peal olevat olnud.
Aga üritus oli tore kuigi juba esimeste startide ajal lahkuma pidin ja lõppu ei näinudki.
Enamuse ajast jälgisin kuidas Newton inimestega loomkatseid tegi. :D

____________________________
Pontiac Trans Sport `96
02.06.2002 at 08:39 Last edited 02.06.2002 at 08:39 by Ago
Aare
OMC vol. 2
quote:
Ago: Kas keegi üldse nitrot kasutas? Poole kõrvaga kuulsin mingist audist millel nitro peal olevat olnud.
Aga üritus oli tore kuigi juba esimeste startide ajal lahkuma pidin ja lõppu ei näinudki.
Enamuse ajast jälgisin kuidas Newton inimestega loomkatseid tegi. :D

Nitrot oli suht palju....esimene koht (Supra TT) saigi
nitro abiga sõidetud.

Mina sain nitro abiga siduri laiali ning teine sõit
(ei saanud neljandat tükk aega sisse) läks aia
taha, tulemuseks tagasihoidlik 222 kmh

Organiseerimine oli tõesti tasemel. Võrreldes ntx
Speedestiga. Võib-olla ka sellest, et tegid inimesed
kes ei tulnud ennast näitama vaid tööd tegema:)
02.06.2002 at 11:00
tfr
 
OMC vol. 2
quote:
Aare: Nitrot oli suht palju....esimene koht (Supra TT) saigi nitro abiga sõidetud.

Kas tulemusi ka millaski näha saab?
Mina pidin paraku Kalevi staadionil koera näitama samal ajal :(
02.06.2002 at 12:27
BlueStang
 
OMC vol. 2
Noh minuteada jäi esimene koht ikka Sierrale 250kmh, siis tulid Suprad TwinTurbo 248kmh ja Turbo+Nitro 243kmh.
Aga eks korraldajate poolt avaldatavast tabelist näeb kõik täpselt ära:)

____________________________
http://www.mustangandfords.com/news/1305-top-10-svt-cobras/ no more
Dream car for family, who needs to go FAST!
new: Grand-dad of all offroad cars
02.06.2002 at 13:03 Last edited 02.06.2002 at 00:02 by BlueStang
gets
OMC vol. 2
Re: nitro
Kas mitte nitroga Supra tavalisele Suprale alla ei jäänud?
Ja muidugi kahju, et Sierral teine sõit aia taha läks.

Üritus ise oli tõesti täitsa norm. Alles viimasel ajal asja vastu tõsisemat huvi olnud, seega eelmiste aastate üritusi põgusalt vaadatud ja võrdlusmomenti napib.
02.06.2002 at 13:07
Hannes
  
OMC vol. 2
1. Kari Hirvonsalo võitis tulemus 250 km/h
2. Timmermann (oli vist 248 km/h)
3. Zolotarjov(nitroga Supra)

Kari 2-ses sõidus väga ei vajutanud,sest tahab sama mootoriga veel järgmisel raadi üritusel osleda.

Mind vaevasid kahjuks tehnilised probleemid :(

____________________________
Kui Sa arvad,et su auto on eriline ja keegi seda ei taha,siis Sa eksid. Kuskil on kindlasti mõni pede,kes tahab su auto maha põletada...
02.06.2002 at 13:14
peep
 
Moderator
OMC vol. 2
Panen siia esialgu klasside kolm paremat, homme saadan newtonile täielikud tulemused ja ta paneb need üles nii kuis igapäevatöö kõrvalt aega on.

C klass

1. KARI HIRVONSALO, FORD SIERRA, 250 KMH
2. HENRY TIMMERMAN, TOYOTA SUPRA, 248 KMH
3. MAXIM ZOLOTARJOV, TOYOTA SUPRA, 243 KMH

B klass

1. KRISTJAN PAPPA, PORSCHE 944CT, 218 KMH
2. STEN HERNE, PORSCHE 944, 211 KMH
3. ANDRES MÄGI, BMW 328i, 208 KMH

A klass

1. ATS VOOGLAID, HONDA S2000, 219 KMH
2. JANIS LOGINS, HONDA S2000, 213 KMH
3. AIN MILLER, HONDA S2000, 213 KMH

Siinsetest inimestest congrats Ats ja Kari ! Atsi tulemus seda magusam, et ilmselt saavutatud parema sõiduoskusega, kuna konkurentidel olid võrdsed masinad. Võib küll arvata, et mis see otsesõitmine niiväga on aga õigeagne ja kiire käiguvahetus seal ka igati abiks. Kari lasi teises sõidus gaasi enne finishit maha, kuna tal oli võit niikuinii käes ja tahtis mootorit säästa, momendil on setup'is teatud nõrgad kohad.

Special thanks to PlyVal, kes oli täiesti planeerimatult ürituse hääletoru (ja väga hea selline:)). Tehnokontroll tegi ka Eesti harrastuskiirendustel ennenägematult põhjalikku tööd.

Ma ei jõua siin ilmselt kõiki korraldajaid eraldi ära märkida, seega suur äitäh kõigile neile tqhq ja SR inimestele, kes olid 100 % vabatahtlikult nõus oma aega ja vaeva kulutama selle ürituse läbiviimiseks !
02.06.2002 at 23:02 Last edited 02.06.2002 at 23:21 by peep (Moderator)
corvus
OMC vol. 2
üritus oli vägev ja kommentaarid väga head, minu õnnitlused! Jõudsin oma riistaga reede õhtul isegi 20km kaugusele Tallinnast, kui temp keemiselähedale jõudis = anomaalia mis nüüd lahendada tuleb! 10 min. 90km/h kiirusega tõstavad temp. hiiglase sammuga normist ohtlikusse ja keegi mehhaanikutest ei saa muhvigi aru mis toimub... :(
Linnas pidurdades ja kiirendades (mis loogiliselt rohkem mootorit ruunab) püsib temp. normaalsuses aga rohkema õhu juurdevooluga tempos läheb kuumaks!
Muideks kas miskit selle sissesõidu teega ka tulevikus tehakse - ma arvan et oleks vist oma elajaga paar korda kinni jäänud?

____________________________
Risto; Corvette '79
03.06.2002 at 10:19
Ago
 
OMC vol. 2
Sissesõidutee olekski mõni päev enne üle käidud aga õnnetuseks lagunenud miski teeröövel ära kes seda tegema pidi ja muu tehnika kõik teeehitusel ametis.

____________________________
Pontiac Trans Sport `96
03.06.2002 at 10:44
Andres69Stang
 
OMC vol. 2
Tegin mõned hädised pildid ka, pole aint kuhugi üles panna.
Üritus sujus nii ladusalt, et ise jõudsin alles poole peal kohale.
-----------------------------------------
Andres, kes mõtles, et niikuinii asi venib ;)
03.06.2002 at 11:06
417RR
OMC vol. 2
kes siis ei käinud kohal näevad esialgseid pilte SR lehel.
Aga kes ei viitsi sealt otsida saab seda siit näha:
http://south.park.ee/tapa
03.06.2002 at 11:30
raulionu
OMC vol. 2
Lahe üritus oli, suured tänud korraldajatele ja PlyVal positiivsete kommentaaride eest. Sai igastahes mingi ettekujutuse oma auto võimetest - liigub hetkel nagu tavaline 3,5 :( aga rõõm osavõtust jäi ikka:).

Raul
______
e28s38
03.06.2002 at 12:14
tfr
 
OMC vol. 2
quote:
peep:Atsi tulemus seda magusam, et ilmselt saavutatud parema sõiduoskusega, kuna konkurentidel olid võrdsed masinad.

Mitte et nüüd Atsi sõiduoskust kuidagi maha teha tahaks, aga teadjad väitsid ee.auto-s, et Milleril on tagumine differ tunduvalt aeglasema vastu vahetatud (4.1 vs 4.7 pakuti seal).
03.06.2002 at 12:24
peep
 
Moderator
OMC vol. 2
Nii see on, et Milleril aeglasem differ aga kas see on negatiivne või positiivne on kõrvaltseisjal raske otsustada, kõik oleneb ju kasti ülekandearvudest. Teoreetiliselt peaks see talle eelise andma, juhul kui ühte lisakäiguvahetust ei teki.
03.06.2002 at 12:34
madis
OMC vol. 2
>> Teoreetiliselt peaks see talle eelise andma, juhul kui ühte
>> lisakäiguvahetust ei teki.
Ei, teoreetiliselt see ei anna effekti. Nipp selles, et võidab see kel lõpus pöörded kõrgemal. Loogiline ju.
03.06.2002 at 13:08
askeldaja
 
OMC vol. 2
quote:
madis: >> Teoreetiliselt peaks see talle eelise andma, juhul kui ühte
>> lisakäiguvahetust ei teki.
Ei, teoreetiliselt see ei anna effekti. Nipp selles, et võidab see kel lõpus pöörded kõrgemal. Loogiline ju.

Olenevalt ülekandest võib ju pööre nii kõrgele ronida, et vägisi on vaja veel käiku vahetada. Oleks variaator, no problemo :D
03.06.2002 at 13:14
peep
 
Moderator
OMC vol. 2
quote:
madis: >> Teoreetiliselt peaks see talle eelise andma, juhul kui ühte
>> lisakäiguvahetust ei teki.
Ei, teoreetiliselt see ei anna effekti. Nipp selles, et võidab see kel lõpus pöörded kõrgemal. Loogiline ju.

No ja kumbal on siis Sinu arust pöörded kõrgemal kas stock masinal või aeglasema difriga (numbriliselt suurema ülekandearvuga) masinal ?;)
03.06.2002 at 13:26
tqhq.ee foorum : Üritused : OMC vol. 2   1 2 3  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.