register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Autod : Camaro'ga läbi talve.   1 2 3  
Poster Message
hotzyx
Camaro'ga läbi talve.
Enda masin on aastast 2001 ja tavaline 3,8 on aiste vahel. Olukord on aga selline, et ei ole võimalust teda seisma jätta ja pean sõitma ka talvel. Tahakski teada, et kuda masin käitub lumistel teedel ja kuda on roostekindlusega ? Ehk keegi kel on kogemusi ja näpunäiteid, see võiks neid lahkelt jagada ;)
29.10.2009 at 20:09
Maik
  
Camaro'ga läbi talve.
Käitub nagu tavaline suvaline tagaveoline auto.
Roostekindlus - kui preagu ei roosteta,ega ta siis peale talve ka eriti ei roosteta, lisaks on sul paljud keretükid siiski plastist.

http://www.amiflex.ee/pilt/main.php?g2_itemId=852 ma käisin sellega talvel soomes tööl, -30c ei olnud probleem. :)

____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
29.10.2009 at 20:32
ERAK
  
Camaro'ga läbi talve.
Ma sõitsin ka 4gen f-bodyga terve eelmise talve (sellel talvel vblla sõidan ka). Käitub täitsa arvestatava talveautona. Suurim miinus minujaoks oli madal põhi jääkonaruste ületamisel- elan kolkas, kus kohati oli talvel sõitmine tglt võimatu. Linnas on olukord kindlasti parem. Talvisel kasutusel tuleks auto põhi esmalt katta möginaga (Tectyl ntx), mis kaitseb autot korrosiooni eest.

seda saad teha lasta Termakis näiteks



____________________________
kümblustünni rent
kaubikurent
sõidukid Rootsist
rehvide müük
29.10.2009 at 21:34
anryo
  
Camaro'ga läbi talve.
Kui sul on veel ka piiartud libisemisega tagasild, siis arvesta palju parema läbivusega, kui tavalistel esisilla- (st. ühe ratta veoga) autodel... :)

____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars.
'93 GMC Typhoon 4.3V6 Turbo
'70 Plymouth Supercharged Hemi 'cuda
30.10.2009 at 11:25
mikimouse
Camaro'ga läbi talve.
nu ma ei tea...kui sul plokksild on ja veojõukontroll, siis vbl saad ehk kuidagi hakkama. ma enda autoga pean juba märja asfaldiga ettevaatlik olema, talvel sõitmise peale ei taha mõeldagi.

teiseks pole nagu ikka see aparaat ka, mida soola ja pasa sees trööbata. mina ostaks kasvõi mingi golfi-nässu talveks, kui muud varianti poleks. aga nuh, eks sa ise tead :)

____________________________

01.11.2009 at 12:45
BlueStang
 
Camaro'ga läbi talve.
3,8, automaat ja ilma lukuta tagasild ei tohiks talveks miskeid probleeme tekitada - natuke kõrgema profiiliga ja korraliku mustriga naelrehv alla ja tuld.

5,+, manuaal ja lukk tagasillas - eriti ei soovita

P.S: ise sõitsin mitu aastat talviti oma esimeses confis oleva stangiga, teises confis olevatega pole eriti turvaline :)

edit: kõrgema profiiliga naelrehv võiks ka tavapärasest kitsam olla
01.11.2009 at 23:41 2 edits. Last edited 01.11.2009 at 23:44 by BlueStang
Olds
  
Camaro'ga läbi talve.
Olen ise sõitnud terve talve oma kunagise Oldsmobile Cutlass Calais`ega , millel oli edasiaidatud 305cid mootor ja kui mõistlikult sõita ei ole hullu. Vajas ainult korralikku rehvi!
3,8 mootor mõistiku kasutamise juures ei tohiks küll absoluutselt probleeme valmistada

____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis
02.11.2009 at 00:47
TCOFF
Camaro'ga läbi talve.
Uued m5-d, amg mesad jne. , kõigiga sõidetakse talvel ning võimsust on veel rohkem, kui tavalisel 5.7 usakal. Ka USA-s sõidetakse autodega talvel ja 15a tagasi oli pilt selline, kus seal eriti importi polnudki. Kui valida teeoludele vastav kiirus, on võimalik kõigega talvel sõita.
02.11.2009 at 08:31
hunt
 
Camaro'ga läbi talve.
.... omades kah natuke kogemust sel teemal - rehv peaks olema ikka ka VÄGA HEA NAASTREHV !!!
Soovitaks mitte laiemat, kui 215 ... misiganes kõrgust velje suurus ka siis küsib.
Siis oleks eeldused hakkama saada küll.

____________________________
EX Corvette C5 Procharged - 1/4 mile 11,0 ... piima järgi käimiseks oli kõva küll
02.11.2009 at 10:12
ERAK
  
Camaro'ga läbi talve.
quote:
mikimouse: ...ma enda autoga pean juba märja asfaldiga ettevaatlik olema, talvel sõitmise peale ei taha mõeldagi.

minu masin ja ka sõbra 98' T/A ongi ettearvamatuma käitumisega märjal asfaltil kui talvel. Suvel suverehviga märjal asfaltil kipub kergemini käest minema kui talvel naastrehviga ;) Eks suviti kipub see gaasijalg veidi ulakam ka olema kui talvisel sõidul...


____________________________
kümblustünni rent
kaubikurent
sõidukid Rootsist
rehvide müük
02.11.2009 at 15:14
PlyVal64
Camaro'ga läbi talve.
Hunt, kogemusi omades peaks niivana mees teadma küll, et rehvil ei pea üldse mustrit alles olema selleks et talvel paksus lumes või kiilakal edukalt liigelda ja vanaks elada. Mõistust ja sõiduoskust läheb tarvis. Ja üldse tekitab AUTOfoorumis kummastust küsimus, "kas autoga saab sõita". Ausõna - saab küll!

Ma muidugi nüüd ei mäleta, mis rullid kadunud Matil oma Vettel all olid (Tal olid vist ikka MS) aga toosama aasta sõitsin mina oma vagun-Impalaga ja see oli üks viimaseid TALVESID kilulinnas just lumeolude poolelt (lisks nullilähedane teehooldus). Lükkasime kordamööda rada sisse (Mati elas siis Vaigu uulitsas), mul Impalal alla taga 255 puhas "lenini pea", ees vast 1-2 mm jääki. Tehtud pada, kitiga kast, taga plokk ja null elektroonikat. Sõitis küll ja vägagi lõdvalt ka Loobu tee mustal jääl. Ise pidin perseli käima, kui "number ühe" peatuse tegin.

Täna tuleb muidugi alla panna normaalse laiuse ja jääkmustriga pastlad aga nendeks kõlbab hästi ka USA "originaalrehv" MS-märkega. Kunagi CTSi testides oli kõige sitem mõeldav ilm, värske kõva tuisk asendus plussidega ehk teedel oli kõie paksust lumest kiilasjääni, lompidest lägavaaludeni. Ei tundnud küll vajadust naastrehvide järele. Üldse tundub, et enamusele automanikele piisab täiesti vaid MS-märkega rehvidest, seda on ju miilitsatele ettenäitamiseks vaja.

Lisaks on nüüd 6 talve sõidetud suurusjärk 2000-3000 km aastas kõige kitsamaid, käänulisemaid, mahajäetumaid, libedamaid jne teid, mida on üldse leida põhjapool mõttelist joont Pärnu-Viljandi-Jõgeva. (Lõna-Eestis niisama seigeldud aga sealne maastik on juba nii palju erinev, seal v-b tõesti on olemas vajadus pika aja jooksul korralike jalavarjude järgi :D) Ma ei tea, põhimõtteliselt on 60-70% selle piirkonna vähegi talvel kasutatavast teedevõrgustikust läbi sõidetud ja vaid 2(loe: KAKS! päeva on oilnud sellised, kus on olnud õnnistuseks naastrehv. Kuid kumbki kord ei ole olnud vajadust sellel hetkel sellesse kohat ronida, kui just ei tee rallirada. Kaks korda (ehk kahel päeval!) on juhtunud ilm, kus tee on servast servani klaas, pealt märg ja tee ise... parimad Eesti rallikatsed. Need siis Neeruti lossist üle mägede ja järve äärest läbi Kadrinasse (see on isegi suvel paras katsumus) ja selle talve sõidul Käru-Võidula ehk legendaarne Võidula kiiruskatse. Too on küll väga lai tee aga oli klaas ja Käru jõgi pole just kutsuv koht sisse sõita :D Korraks julgesin isegi 35 km/h "vajutada"... Rohkem ei ole olnud teeolusid, et sõita ei saaks ohutult normaalse mustriga rehviga. Kui on tuisk ja tee on meetripaksuselt kinni tuisanud, pole jällegi kasu mingist naastust, ainult muster ja sõiduoskus päästab. Seda on palju ette tulnud, pole veel väjatõmbajat vajanud. Autoks siis ülikerge 44kW 1FWD ja rehvideks kõige odavamad poest leitavad Hiina rõngad, Wanli hinnaga 497 eek/tk. Varem olid lõpuni kulunud ja 7 hooaega sõitnud vähe kallimad pastlad.

Probleemid on hoopis magistraalidel kottpimedas üksteisel persses kinni sõites ja siis lägavaalust puusse lennates või linnas mobiiliga mölisedes ja liiklust mitte märgates. Mõttetu tõmblemine suurel kiirusel on ohtlik aga selle vastu võiks leida muud rohtu, mitte naastrehve. Eesti maateedel ei ole neid vaja ning sõita saab absoluutselt IGA autoga, mis maailmas tehtud on ja mõelud tõesti igapäevaseks kasutamiseks. Caparod ja KTMid-Radicalid jätame välja autode nimistust ning Viperiga tõesti vast pole mõtet metsateele lund lükkama ronida. Aga ektreemoludes ei pea sõitma minema, paaril korral aastas võib ka kodus olla. Muuseas, see kehtib ka suviste totaalpadude kohta, ka siis võib olla lihtsalt võimatu sõita. Kas on vett arutult või teed üle ujutatud ning pehmed. Kui tõesti peab, siis valitakse ka õige kiirus ning sõiduvõtted.
02.11.2009 at 15:44
BlueStang
 
Camaro'ga läbi talve.
Priidult lahedad kogemused...

Aga niipalju omadest kogemustest lisaks, et raske ninaga usakaga on talvel plokksilla ja sileda papuga see mure, et jää või kinnitambitud lumelt kohaltminekuks pead vahel ka tasasel pinnal käigu sisse panema ja ise välja minema ja tagant lükkama hakkama, seni kuni asjandus liikvele läheb (soovitavalt uks lahti jätta, sest mõnel usakal võib vahel olla loll komme uks lukku panna seestpoolt).

Vahel on soovitav ka lisaraskus pagassi visata talveks, et pidamist oleks - aga jälle mitte nii suur, et kurvides pe..se inerts liiga suureks läheks:)
02.11.2009 at 16:32 1 edit. Last edited 02.11.2009 at 16:33 by BlueStang
hunt
 
Camaro'ga läbi talve.
Ply, miks peab koguaeg (endale) midagi tõestama !? Minu eesmärk on küll oma elu võimalikult lihtsaks (s.h. turvaliseks) teha.

____________________________
EX Corvette C5 Procharged - 1/4 mile 11,0 ... piima järgi käimiseks oli kõva küll
02.11.2009 at 17:41
tfr
 
Camaro'ga läbi talve.
No Priidu jutt oli natuke üle võlli keeratud (nagu tema puhul sageli), aga ma tunnistan ausalt, et sellelsamal teemal keeratakse siin teinekord see võll ka teistpidi üle.

Ma saan aru, kui mingi 60/70ndate klassik pannakse talveks talvekorterisse, aga 4th gen V6 Camaro selliste hulka küll ei kuulu - see on nagu gramm puudu sellest, et 300M-e ja Sebringuid talveks seisma panema hakata.

Kiire google ütleb, et see V6 annab 200hp - täpselt samapalju, kui BMW 325i. Bemmimehed saavad küll kuidagi talvel sõidetud oma autodega...
02.11.2009 at 17:55
PlyVal64
Camaro'ga läbi talve.
Blue, nii ta on neh, et osad tranduletid jäävad isegi märjal murul kinni, seegi liiga libe neile. Ja et mõnda aparaati tuleb ise õlaga nügida... aga need on ikkagi suhteliselt erandid. Nagu on ka kuskil lõuna-mägsmaal mäe otsas asuv talu, kuhu viib 12-13 prossase kaldega käänuline teeke jms. Sellises kohas elaval tegelasel ei soovitaks küll talveks Aviat või 1 RDW-kastikat soetada :D Seal ei aita peale lumekettide miski. Kuid rääkides "absoluutsest enamusest üldistades" ja seda Eesti teehoolduse ning kliima juures (enamus inimesi elavad suurte teede äärtes asustatud punktides ja linnades, mäe otsas metsatalus olematu %), siis piisab edukaks asjaajamiseks normaalsetest "igailmamustriga" suverehvidest ja mõistlikust sõidustiilist.

quote:
hunt: Ply, miks peab koguaeg (endale) midagi tõestama !? Minu eesmärk on küll oma elu võimalikult lihtsaks (s.h. turvaliseks) teha.
Kumb on tõestamine: kas see, kui aetakse taga ebavajalikult kallist "viimast sõna" ja ka "turvalisusega" keratakse asi selgelt üle võlli või see, kui elatakse nii, et "asi oleks tehtud"?
Kui mul on valida, kas lajatada puusse ülimoodsa "tuhande" turvapadja ja turvakerega neliveolise 10Khinnaga rehvidel tranduletiga kiirusega 100 km/h lootuses "võita" 5 minutit aega 50 km läbimiselt või "kaotada" aega "ebaturvalise" teistsuguse autoga ja mitte puuse lennata... siis mina valin raudselt viimase. Tegeliku valiks võimalusel muidugi esimese auto aga sõidaks ikka nagu MI-16 rehvidega Mossega 90'te alguses lumetuisus(kus aastane Malloc rahulikult püsti seisis ja istmete vahelt ette vaatas). Lisaks on küsimus, et millise lisaäärtuse turvalisusele annavad naastrehvid TÄNA tuliterade uhkete maasturite all kesklinnas sõites.... (varsti ähvardavad suisa 40 km/h piirangu teha). Siit tulenebki vajadus ära tõestada optimaalseim lahendus. Optimaalseim endale, väksemale kogukonnale (perekond näiteks) ja siis suurele ehk riigile tervikuna. Ma olen seaduskuulekas ja ei sõida detsembris suverehvidega, kuigi õues on +8 ja lund pole nähtudki.... ega trügi vägisi novembrikuise (märtsist rääkimata) karmi tuisuga tänavale "kelgutama" vaegveose madaldussarjaga tänavaslikiga maisnaga sest see on lubatud. Kuid kõigeks selleks sobib teema alguseks olnud V6 Camaro ideaalselt, kui veel all on ka tehasemõõdus USA-M+S. Öelge ilm ja koht, kus sellise autoga oleks halb sõita? Merejääl rajal piikidega EVO'de vatsu, nõus :D
02.11.2009 at 18:11 1 edit. Last edited 02.11.2009 at 18:48 by PlyVal64
hotzyx
Camaro'ga läbi talve.
Tänud kõigile.
Esimene auto oligi mul 325i ilma veojõukontrolli ja LSD diffrita sellega oli küll lõbus talvel. Peale seda oli Grand Cherokee 4WD mis talvel oli väga ok ja mõned esiveolised sh ka Cadillac millel ei saanud veojõukontrolli välja lülitada. Kuna mul on veel üks tagaveoline peres siis kolmandat ei hakka kindlasti soetama.
Eks siis võtan asja rahulikult ja vuristan oma LSD diffri, veojõukontrolli ja M+S rehvidega rahuliklt edasi.
02.11.2009 at 18:35
Soul
Camaro'ga läbi talve.
Eelmine talv sai Mark VIII´ga küll täitsa talutavalt hakkama, veits harjumatu oli kuna pikka aega olid aint esiveolised olnud, aga oma ligi 300hp´ga ja tagaveoga oli Mark täiesti sõidetav auto nii maanteel, linnas kui külavahe teedel.

____________________________
Dodge Ram 1500 2002
Cadillac SRX 2007
Cadillac STS 1999
Chevrolet Astro 4x4 Tiara
Lincoln Mark VIII ´97
Cadillac STS 1997
Thunderbird 3.8 LX
02.11.2009 at 18:52
charger
Camaro'ga läbi talve.
quote:
PlyVal64: Lisaks on küsimus, et millise lisaäärtuse turvalisusele annavad naastrehvid TÄNA tuliterade uhkete maasturite all kesklinnas sõites.... (varsti ähvardavad suisa 40 km/h piirangu teha).
Naastrehv on asfaldil selgelt libedam kui naastudeta.
Eesti on kord juba sellise isepärase koha peal, et pidev niiskus ja nulli ümber kõikumine tekitab musta jää võimalikkust ning see on ainus, mille vastu naastud head on. Kui teehoodus natuke parem oleks, ja just külavaheteedel kiilakaga, siis võiks rahumeeli naastud ära keelata. Nende hävitav mõju teedele käib täna riigile selgelt üle jõu.
Ja fun piikidega järvejääl jääb nagunii alles :D
02.11.2009 at 19:19
rescue
 
Camaro'ga läbi talve.
quote:
tfr: No Priidu jutt oli natuke üle võlli keeratud (nagu tema puhul sageli), aga ma tunnistan ausalt, et sellelsamal teemal keeratakse siin teinekord see võll ka teistpidi üle.

Ma saan aru, kui mingi 60/70ndate klassik pannakse talveks talvekorterisse, aga 4th gen V6 Camaro selliste hulka küll ei kuulu - see on nagu gramm puudu sellest, et 300M-e ja Sebringuid talveks seisma panema hakata.

Kiire google ütleb, et see V6 annab 200hp - täpselt samapalju, kui BMW 325i. Bemmimehed saavad küll kuidagi talvel sõidetud oma autodega...


Auto garaashi seisma panek sõltub täpselt niipalju sellest kui palju omanik oma autost hoolib, vaadates Eesti sõidupindade kvaliteeti siis võiks ju a `la 91 a sierra ka seisma jätta, vaatamata sellele MIS MOOTOR AISTE VAHEL KAS V6 /V8
sinu jutust võib aru saada et 4th gen V6 ei sobi jätta seisma küll aga V8 Ja võrdlus 3-se puumeriga on liiast, võimu võib sama palju olla aga autol ja autol on vahe
naljamehed:D
02.11.2009 at 19:53 1 edit. Last edited 02.11.2009 at 19:55 by rescue
mrtn
Camaro'ga läbi talve.
üldiselt peaks hakkama kuidagi reguleerima sõiduautodel (sh pargimaasturid, mahtuniversaalid ja väikekastikad) nende Korea ja USA M+S-rehvide kasutamist talvel.

JOKK küll, aga need on viitsütikuga pommid ja loll läheb alati pommi näppima.
02.11.2009 at 20:07
tfr
 
Camaro'ga läbi talve.
quote:
rescue: sinu jutust võib aru saada et 4th gen V6 ei sobi jätta seisma küll aga V8

Ei, minu jutu mõte oli see, et ma saan aru, kui jäetakse seisma mingi 60ndate Caddy või C3 Vette, mis on tänaseks juba klassikud. Aga 4th gen F-body on ikkagi mootorist sõltumata praegu veel selline igapäevasõiduk, millega meie sitad suusailmad läbida peaks suutma.
02.11.2009 at 20:08
mikimouse
Camaro'ga läbi talve.
mis vahet seal on, mis mootor ja mis aastal välja lastud ja millisel maal...

hobiauto on hobiauto. ja isiklikult mind küll ei aja ükski vägi hobiautoga selle pasa sisse, mida siin maha kallatakse.

____________________________

02.11.2009 at 20:36
Kaspar
 
Camaro'ga läbi talve.
Ma olen sõitnud alates 2005. a tagaveolise V6 05´Mustangiga aastaläbi ning ca 30 000 kuni 35 000 km aastas. LSD-d ei ole. Automaatkast. Veojõukontroll lubab väga palju - sekkub siis kui küljeaknast tee paistab juba. Talvel olen kasutanud naastrehve, sest liigun väga palju suurematel maanteedel ning suur läbisõit sunniks lamelli vist tihedamalt vahetama. Ma ei näe erilisi takistusi, et miks mitte sellist autot talvel kasutada. Auto nagu iga teinegi, loodud tarbeesemeks: kulgemiseks ühest punktist teise. Iga ilmaga. Ma ei usu, et ma mõne teise tänapäevase tavakasutuseks mõeldud autoga sõites vähem teeolusid hindaks ning vähem ettevaatlikum oleksin.
02.11.2009 at 20:38
vvt
  
Camaro'ga läbi talve.
Riskin nüüd tsensori hammasrataste vahele jääda/taba saada, aga teemapüstitus ajas mind taas muigama. Sõita on võimalik iga asjaga, vanasti saadi sõidetud ja siledate diagnonaalrehvidega Ziguliga. Aga kas sellel mõtet on, on iseasi. Mis oma oma silmaga näinud olen, on sellised tõsiasjad

1. kõvasti sõidetakse mingite imelikel asjaoludel M+S tähistuse saanud "talverehvidega", mis heal juhul kvalifitseeruks vihmase ilma suverehviks, Euroopa stammrehvifirma üldjuhul üle 65 kõrguse midagi ei oma (vähemalt laos mitte). 70 kõrgusega sõiduautorehv on SUUR probleem.
2. Camaro korrosioonikaitse on mitteksisteeriv, põhjakatted-logarid on väga rudimentaarsed.
3. Camaro roolimise täpsus ja roolitunnetus lumepudrus tüürimiseks meenutas mulle Moskvitsi oma (sellest tulenevalt hinnake oma shansse autot lumepudrusel teel kontrollida). Eespool võrreldi mingite vanade pee-emm-veedega, ärge võrrelge, konkurentsi te (Camarog) ei paku kindlasti.
4. auto on üpris madal, ülimadalad ülendinurgad, puudub adekvaatne põhjakaitse (sh käigukasti põhjale). Kevadeks on kindlasti stanged paigast sõidetud, karbialustelt paistab krunt vastu ja põhjaalune roostepunane.

Ärge võtke eeskuju sama kubatuuriga premium-autodest, seal ei osata selliste probleemide peale mõeldagi.

Sõita saab iga autoga, iseasi, kas on mõtet. Eriti kui vaadata sobivamate odavate talveautode pakkumist praegu (hinnad vrdl 2008 -50%).

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
16.11.2009 at 16:51 2 edits. Last edited 16.11.2009 at 16:56 by vvt
PlyVal64
Camaro'ga läbi talve.
quote:
mrtn: üldiselt peaks hakkama kuidagi reguleerima sõiduautodel (sh pargimaasturid, mahtuniversaalid ja väikekastikad) nende Korea ja USA M+S-rehvide kasutamist talvel.

JOKK küll, aga need on viitsütikuga pommid ja loll läheb alati pommi näppima.
Mis jutt see on? Võtame viimaste talvede laibaridade pildid lahti ja mis me näeme: puhta kvaliteetsed naastrehvid! Ma suisa tahaks näha pilte, kus raske õnnetus oleks tingitud Sinu kirjeldatud REHVIDEST, mitte totaalselt valedest sõiduvõtetest totaalselt vale sõidukiiruse juures.

Vahetasin ka meie putukal siis japside Yokohamad talviste hiinlaste Wanlide vastu. Einoh, tervelt ühe õhtu oli 150 meetrit Pärnakalt koju tõesti palju parem sõita aga... jälle õues +4-8 kraadi ja naastuga on linnas ikka sigalibe. 44kW ja unusta gaasi andmine ära, ainult raud klõbiseb asfadil. Samas oli päris mõnus suvekatega lumel lasta ja pigem jäid naastuvennad abikaasale jalgu kui vastupidi:D Peab vist kolmanda jooksu soetma: naatsud Talveralli (otsitud kõige kitsamad ja libedamad teed ja vajaik selleks, et odokas ei valetaks!) raja tegemiseks, lamellid seaduskuulekaks detsembrikuumuses sõitmiseks ja ülejäänud ajaks suvekad. See tähendaks siis 4X768 (Yokohama IG 20 lamellid) + 4 velge, kokku jämedalt 5K. Eelmine talv oli täpselt 7 päeva, kus naastuga talverehvi oli vaja. Ja siis mõne nädala jagu, kus ennast oleks õigustanud lamell. See on reaalne Eesti ilma- ja teeolu sellel sajandil. 2002/2003 ultrakülm on harv nähe ja sellise külmaga toimib juba jälle naastuta rehv paremini.

Reaalselt olekski vaja "vanakooli" mustijoonistega uute paremate segudega rehve. Uutel joonistel on jah see häda, et on nn."vihmarehvid" puhtale asfaldile mõeldud ja need sindrid ei taha talvel üldse pidada. Ja e pea need sitad ka kruusal midagi. Aga omadele kogemustele tuginedes on läbi aegade vaat et parimad "universaalid" IGAKS teeoluks olnud Lada originaalrehvid. Aga ka EX-85 polnud üldse paha, Jaroslavli tehase Ja-515 ja 520 lohviga radiaalid olid päris kabedad ning Kohtla-Nõmme prott pidas ka halbades oludes kiiruseni 100 km/h täiesti pädevalt. Liiga lamellideks lõigutud rehv ka pole päris "see".

Näiteks EX-85 muster (edesille) ja vanakooli Ja-515 (vana hea Mosse "talve"rehv taha), täpselt sellise "komplektiga" sai 3 talve/25000 km maha uhatud:


16.11.2009 at 18:56
tqhq.ee foorum : Autod : Camaro'ga läbi talve.   1 2 3  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.