register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Üritused : OKC I etapi tulemused   1 2 3 4 5  
Poster Message
peep
 
Moderator
OKC I etapi tulemused
Kvalifikatsioon:

EtsKets 17,63
tull 17,76
devilc 17,78
PlyVal64 17,80
ollo 17,84
Etz 17,92
peep 17,98
Fire 18,03
Noobel 18,05
Indrek 18,13
Jutulind 18,30
Jansa 18,39
rustang 18,47
BlueStang 18,67
mrtn 18,82
-------------
Raul 18,82
vkx 18,89
spinner 18,90
LaSa 19,05
_tom_ 19,09
79capri 19,39
Kersti 19,44
tfr 19,81

Võistlus

Koht Nimi Kiireim ring Punkte

1. tull 17,40 25 p.
2. devilc 17,61 20 p.
3. EtsKets 17,56 17 p.
4. ollo 17,68 15 p.
5. PlyVal64 17,91 13 p.
6. peep 17,54 11 p.
7. Etz 17,71 9 p.
8. Jutulind 18,11 8 p.
9. Noobel 18,06 7 p.
10. Fire 17,57 6 p.
11. Indrek 17,75 5 p.
12. BlueStang 18,44 4 p.
13. Jansa 18,28 3 p.
14. mrtn 17,97 2 p.
15. rustang 18,16 1 p.

Selline ta on, võitjatele õnne !

Üks eksimus on juba tuvastatud, näpvea tõttu sattus Indreku asemel B finaali Jutulind. Järgmine kord oleme ise tähelepanelikumad, et selliseid eksimusi ei juhtuks.

Kui keegi veel mõnda viga märkab, siis andke teada.
19.10.2002 at 17:22 Last edited 21.10.2002 at 22:28 by peep (Moderator)
tull
OKC I etapi tulemused
Tänud Peebule...asjaajamise,operatiivsuse ja ka soojade sõnade eest.
Sõit oli hea(kellele ta poleks:esikohal ennast leides :) )
Õhku jäid niikui küsimused,et kas soojenes pikapeale üles rada või kummid(mida ei tahaks hästi uskuda)?
Ajad niikui paranesid sõit-sõidult.
Oma sõidus jäi üks küsimus õhku - Etskets: kas või miks mind mööda ikkagi lasid-esimesed rünnakuüritused parreerisid ju osavalt(paras tegu oli enne kumme hoog maha saada :D )


____________________________
cavalier 91
19.10.2002 at 17:56
Raul
OKC I etapi tulemused
Kurb oli muidugi esimesena ukse taha jääda aga ma lohutan end sellega,et täna nägin esimest korda elus karti ja seega polegi tulemus nii paha :D st motivatsiooni järgmisteks võistlusteks on piisavalt. Esimesed paar ringi oli küll paras joodiku tunne, rool oli kuradi tundlik ja kardi gabariite oli raske tunnetada, seetõttu sai enamasti kurvides ka kumme riivatud :) aga egas ilma harjutamata see tulegi. Finaal oli igatahes vaadatav, arvestades tihedat rebimist 1-3 koha vahel :)
Kohtumiseni 9-ndal :)
19.10.2002 at 19:23
_tom_
OKC I etapi tulemused
quote:
Raul:
Kohtumiseni 9-ndal :)
Ma kavatsen ka selleks ajaks sõitma õppida ja joonest ülespoole pääseda:)
19.10.2002 at 00:21
devilc
Moderator
OKC I etapi tulemused
Sõit oli tore, tulemusega väga rahul. Ei teagi, mis põhjusel EtsKetsist mööda sain - suur sõiduviga? Ise kuskil suuri vigu ei teinud, superhästi ka ei liikunud, aga eks stabiilsus maksab kardisõiduski.

Algul tundus see rada küll mõttetult kitsa ja kurvilisena, aga kui sõiduks läks, oli põnevust küllaga. Igati hea üritus, kui puudulik ventilatsioon välja arvata - seljas olnud riided läksid kõik pessu.

Aegade paranemine eelsõitudes tekitab tõesti küsimuse, et kas rada läks paremaks? Tundub tõenäolisena. Siit küsimus, et mis järjekorras eelsõite 09.11. sõita? Kas suurimate punktidega vennad lõpus, mittepunktiomanikud kõige enne? Või hoopis vastupidi?
19.10.2002 at 01:13
Ets
OKC I etapi tulemused
quote:
tull: Etskets: kas või miks mind mööda ikkagi lasid

Tull, ei olnud vennaarm, ei olnud!!!:)
Lühike kommentaar:
1) masin
2) inimfaktor
Pikem kommentaar:
Sõitsin kardiga, mis Peebu all B-finaalis end hästi näitas aga nagu näha Peebu ja minu finaali aegadest siis selleks 17.4 vastu ikkagi ei piisanud. Kui ma Su korra kummidesse sain siis juba 3-4 ringi pärast olid uuesti taga! Jama värk! Ply rääkis kah peale sõitu kartide erinevusest, juu siis ikkagi midagi oli ju???
Aga inimfaktorist veel nii palju, et tuleb mul vist hakata üldfüüsilist tegema:) ja dieeti pidama:beer Sõitsin jääknähtudega, käed olid kvalifikatsiooni lõpuks krampis ja finaal oli muidugi õudusunenägu. Ainuke soov oli kuidagi moodi lõpetada. Dunkesid pole kah aasta jagu selga saanud, nüüd oli küll tunne, et kas on õlad oluliselt laiemaks läinud (plussid mulle) või on õllekõht oluliselt suuremaks kasvanud (miinused kõhule). Aga dunkede sees liikuda oli väga kitsas.
No ja eks motivatsioon finaalis sõita oli kah vähene. Minu eesmärk sellel üritusel oli lihtsalt osaleda ja viia kokku palju nimesid ja nägusid sellest seltskonnast. Peale kvalifikatsiooni aga ehmatasin ära: mina? ja esimene??? Ei meeldi mulle olla tagaaetav, ise ajaks taga parema meelega:) Ja noh, eks Sa selle kõige pärast mööda saidki! Aga see, et Devilc Sinuga koos mööda tuhises oli küll juba minu suurem viga:devil. Tunnistan ausalt, et olin läbi mis läbi:D! Aga kõvad sõitjad olete te kõik:hail!!!
Üks sõber hiinlane ütles, et pidevalt tipus püsimisest on palju olulisem oskus kukkuda ja uuesti tõusta! Seega - teades nüüd, et pjedestaalikoht ei ole kaugeltki mitte püüdmatu tulen ma järgmisele etapile juba pisut verejanulisemate mõtetega ja hantlid peab kah tolmust puhtaks tegema:evil (aga õllejoomine jääb vist ikkagi alles:-/). Kõigile asjassepuutujatele suured tänud!
OT: sõitsin reede õhtul firma Vectra diffri ribadeks, oh häda ja viletsust! On ikka nõrk see EUROmetall:kill
Põnev oleks Priitu ikkagi järgmine kord ruudupintsakus ja kaabus sõitmas näha:)

20.10.2002 at 10:10 Last edited 20.10.2002 at 14:11 by Ets
ollo
OKC I etapi tulemused
Päris lõbus üritus oli:D
Autodel oli vahe sees, nagu päeva lõpuks selgus... aga see on vist paratamatu & pea igal pool nii.
Aegade paranemisel on ilmselt mitu põhjust, üks neist sõitmaõppimine (millele lisandus finaalides tagaajamisfaktor), teine ilmselt raja soojenemine. Rehvide soojenemine ka, aga see ei võta tervet päeva.
Lõpptulemus sõltub ikka päris palju juhusest ehk milline auto eelsõidus all on, kuidas rajaolud on ja millise autoga finaali sõidad. Fun-üritusel pole tegelikult ju vahet... põhiline, et lõbus on.
20.10.2002 at 13:43
PlyVal64
OKC I etapi tulemused
quote:
EtsKets: Põnev oleks Priitu ikkagi järgmine kord ruudupintsakus ja kaabus sõitmas näha:)


Saab näha, luban! Ja parema kardi korral finaalis kavatsen ringiaega(hetkel 17,80) oluliselt parandada. Aint et kaabuga vast sõita ei lubata ...

Egas kurta ei tohi, sest kord see tehnikasport selline on, ei ole võrdseid masinaid olemas! Aga lohutab mind seegi teadmine, et selle kardi(Nr.3) ülekaalukalt kiireim aeg laupäevases lõunas oli ikkagi minu päralt! Mis sa ikka sellise kardiga koha eest võitled, mis kiiruses oluliselt aeglasem on ... A õnnitlused võitjatele ja eks järgmine kord siis uuesti!

no ja edit: peep, kas saaks kuidagi ka kõikide sõitude ringitabelid kardinumbri ja sõitjaga kuhugi tekitada? Oleks hea võrrelda ja enda sõidust järeldusi teha. Mul finaalis oli ju aega 15 erinevat trajektoori ja stiili valida(ja need hetkel kõik veel meeles). Teeks endale väikese "memo", kuidas see parim aeg ikkagi tuli(endal pakun finaalis ringideks 20-25 vahemikus).
20.10.2002 at 14:30 Last edited 20.10.2002 at 14:48 by PlyVal64
ollo
OKC I etapi tulemused
Kõigi sõitude ringiajad ja autonumbrid oleks huvitav vaadata küll. Peebul on need vist ainult paberil olemas, vaevalt et neid keegi käsitsi sisse toxida viitsib:) Scanner & upload kuhugi abiks.
20.10.2002 at 15:43
LaSa
 
Moderator
OKC I etapi tulemused
quote:
_tom_:
quote:
Raul:
Kohtumiseni 9-ndal :)
Ma kavatsen ka selleks ajaks sõitma õppida ja joonest ülespoole pääseda:)
sama siin ;)
20.10.2002 at 16:58
tfr
 
OKC I etapi tulemused
quote:
LaSa:
quote:
_tom_: Ma kavatsen ka selleks ajaks sõitma õppida ja joonest ülespoole pääseda:)
sama siin ;)

Peaks luuserite grupitreeningud tegema :D

Indrek (kolmapäeval Tallinna ja loodetavasti Viimsisse ka)
20.10.2002 at 17:26 Last edited 20.10.2002 at 17:29 by tfr
mrtn
OKC I etapi tulemused
kift üritus. kui need ribid nii ropult ei valutaks :D
nimelt, selle kardi tooli seljatugi, kui ennast sinna sisse õnnestus suruda, ulatas mulle täpselt alumise ribi kohale ja see sai kõvasti räsida. sõiduasend tegi mulle muidu ka nalja. igatahes, peaks treenima minema jah. mul tuli viimastel ringidel isegi nõelasilm ilma ristikeeramata välja. peep näiteks kadus selle koha peal mul alati eest ära.
20.10.2002 at 17:33
LaSa
 
Moderator
OKC I etapi tulemused
quote:
tfr:
Peaks luuserite grupitreeningud tegema :D

Indrek (kolmapäeval Tallinna ja loodetavasti Viimsisse ka)
võiks teha küll :)
20.10.2002 at 17:38
peep
 
Moderator
OKC I etapi tulemused
Pidamine paranes tunduvalt võistluse käigus, ma sõitsin kogu aeg sama kardiga ehk asi oli võrreldav.

MA arvan, et teeks kvalifikatsioonid nii, et kõigepealt sõidavad need kel rohkem punkte. Kui neile sellest tekibki mingi negatiivne efekt siis võib seda käsitleda tasakaalustava faktorina, ongi teistel rohkem võimalusi - keegi ei soovi ju F1 hooaja kordumist.:D

Ringiaegadega on nii, et mul pole skännerit ehk kui keegi saab-viitsib võb need minu käest ära võtta ja sisse skännida.
20.10.2002 at 18:12
Ets
OKC I etapi tulemused
Võrdsemate võimaluste loomiseks pakun omaltpoolt välja ka sellise variandi: kõik kes seda loevad ja võistlusel osalevad - kirjutamatta reegel, finaaliks valib esimesena kardi oma finaali aeglaseim, viimasena siis kiireim!:) Stardijärjestus loomulikult aegade põhjal, nagu ikka!
20.10.2002 at 19:02
BlueStang
 
OKC I etapi tulemused
No tere mehed,
Ma pidin pärast sõitu kohe perele Tartusse järgi sõitma, seepärast alles nüüd naasnuna (ja valimas käinuna) siin kommenteerimas.
Igati hea üritus oli ju. Enda sõiduga ka rahul - ajasõiduga võrreldes tegin finaalis kiiremat sõitu ja parandasin kohta ka koha võrra:)
Kartide erinevuse kohta ei tea rääkida, aga tundub, et sellel rajal on vastupidiselt välisrajale raskematel meestel väike eelis.


____________________________
http://www.mustangandfords.com/news/1305-top-10-svt-cobras/ no more
Dream car for family, who needs to go FAST!
new: Grand-dad of all offroad cars
20.10.2002 at 21:03
Ets
OKC I etapi tulemused
quote:
BlueStang:
Kartide erinevuse kohta ei tea rääkida, aga tundub, et sellel rajal on vastupidiselt välisrajale raskematel meestel väike eelis.

Blue, ma ei tea palju Sa välisrajal sõitnud oled!? Aga arvan, et asi pisut vastupidine: kuna kart on nõrga minekuga ja hoogu kogub pikalt siis välisrajal, kus on pikemad poognad ja sirged suudab raskema kaaluga inimene suurema kiiruse üles koguda. Samas ka pidamine pikkades kurvides pisut parem kuna "downforce" suurem:) Raskema inimese probleem väljas on võimalikult vähene pidurdamine ja kiiruse hoidmine tipptasemel! Sees olen aga reeglina ainult libedat betooni (hullem variant on värvitud betoon) kohanud, pidev külglibisemine ei tule asjale kasuks!!! ja lühikesed sirged ei luba kardil kiirust koguda!?
Sinu sõit oli aga väga asjatundlik ja arenes finaalis juba päris arvestatavaks:hat
20.10.2002 at 21:35
rustang
  
Moderator
OKC I etapi tulemused
Ei saa oma tulemusega rahule jääda. Püüdsin küll mrtn takistada aga kuidagi lipsas ta ikkagi mööda. Shikaanide läbimise saladus jäi ka avastamata. Eks järgmisel korral tuleb hoolikam olla!
20.10.2002 at 22:04
BlueStang
 
OKC I etapi tulemused
To EtsKets:
Ma vist jah tahtsin hoopis öelda, et kergema mehe eelis sellel Viimsi rajal eriti ei töötanud - kurvis läks liialt libisema, sest polnud raskust, millega rattaid maha suruda.

Aga tänud komplimendi eest minu sõiduoskuse ja selle arenemise kohta:) Eks järgmine kord näitab, kas see polnud juhus.

____________________________
http://www.mustangandfords.com/news/1305-top-10-svt-cobras/ no more
Dream car for family, who needs to go FAST!
new: Grand-dad of all offroad cars
20.10.2002 at 22:13 Last edited 20.10.2002 at 22:15 by BlueStang
ollo
OKC I etapi tulemused
Minu kogemus kardi- ja muu sõiduga ei toeta varianti, et raskemal mehel kurvis parem pidamine on. Jah, mehaaniline pidamine on parem, kui kaal rehvil on suurem, kuid tsentrifugaaljõud suureneb massi suurenedes rohkem kui hõõrdejõud. Viimsis ei olnud nii märgata, aga asfaldil sõites on kohati tuntav vahe sellest, kuidas kardis istuda: eespool istudes muutub asi alajuhitavaks, taga istudes ülejuhitavaks, ehk pidamist on _vähem_ neil rehvidel, millel rohkem kaalu.
Kaaluvahe mittemõjumine Viimsis võib olla rohkem seotud sellega, et autod sai ka vähe raskem mees piirajas hoida suuremal osal rajast.
20.10.2002 at 22:35
mrtn
OKC I etapi tulemused
rustang, paar kolm ringi asjatut üritamist ja ma sain aru, et ilma väikese vägivalla abita mööda ei pääse. vahepeal kumme lendas ja :burnout
20.10.2002 at 23:21
Raul
OKC I etapi tulemused
Ma ikka üritan välja mõelda millisesse kurvi ma selle ühe sajandiku jätsin :D Tundub et ilma treeninguta ikka ei pääse...
20.10.2002 at 01:08
Ets
OKC I etapi tulemused
quote:
Raul: Ma ikka üritan välja mõelda millisesse kurvi ma selle ühe sajandiku jätsin :D Tundub et ilma treeninguta ikka ei pääse...
Tead, ma võin Sulle suure saladuskatte all öelda: vajuta nii kuis torust tuleb, sajandik jäi Sul kas kannikate, ajupoolkerade, kerade või kollektorite vahele kuhugi.... Teadusest on nii väikesel ringil vähe abi, olulisem on attitude! Kui oled vormis siis 0.5 sekundit kiirem sõit ei ole üle mõistuse ja sellega oleksid Sa juba ouou kus kohal??????
See ei põld mitte kuskilt küljest halvustav vaid kõiki edasi torkiv kommentaar...
20.10.2002 at 01:18
rustang
  
Moderator
OKC I etapi tulemused
Kuulge.... vaatan, et olin kvalifikatsioonis 13. aga startisin 14. kohalt, mrtn eest???
21.10.2002 at 09:27
Indrek
OKC I etapi tulemused
Oli tore üritus.
Tase oli ülikõva, sest kaks korda, mis ma sõita sain, olin esimene kord oma alagrupi kiireim kvalifikatsioonis ja teine kord oma finaali võitsin, aga kokkuvõttes 11 koht alles.:)
Järgmine kord tuleb taktikat vist lihvida.:D
21.10.2002 at 10:01
tqhq.ee foorum : Üritused : OKC I etapi tulemused   1 2 3 4 5  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.