OT: Aventador sai postile pihta TlnsKere on sel süsinikust. Tore, et leidub isikuid kes selliste autodega igapäevaselt linna peal liiguvad ja tänavapilti ilmestavad. Pilt näitab, et masin oli veel suverehvidel.
29.11.2015 at 12:57
1 edit. Last edited 29.11.2015 at 13:01 by peep (Moderator)
OT: Aventador sai postile pihta TlnsMillegi "valesti" tegemine on vahel päris fun. Juba ainuüksi sellise auto omamine ja tema igapäevane kasutamine Eests on silmipimestavalt "vale".
quote:peep: Millegi "valesti" tegemine on vahel päris fun.
... jah, ära räägi mulle valesti tegemisest. Hetkel ootan mitmeks kuuks load ära lähevad kuna tegin valesti, et hämaruses, täiesti lagedal, laussirgel mitme km vältel, viimase peal hea nähtavusega, kui eelnevalt oli 70km jooksul ainult 2 autot vastu tulnud- natuke lasin v-mootoril vabamalt hingata.
quote:dodge525: ... jah, ära räägi mulle valesti tegemisest. Hetkel ootan mitmeks kuuks load ära lähevad kuna tegin valesti, et hämaruses, täiesti lagedal, laussirgel mitme km vältel, viimase peal hea nähtavusega, kui eelnevalt oli 70km jooksul ainult 2 autot vastu tulnud- natuke lasin v-mootoril vabamalt hingata.
Tegevus toimus vales kliimavööndis.
____________________________
1956 Cadillac 62 hardtop coupé, 1991 Jeep Cherokee. Ja peres 1972 Buick Riviera
Aegade jooksul on mulle jäänud mulje, et päästeametisse on tööle võetud keskmisest väiksema IQ-ga seltsimehed, kellede tegevus rohkem instinktiivne kui läbimõeldud on. Ju siis nii näeb ette reglement, et oma peaga mõelda on keelatud.
Seekord raudkangi pooletunnist välkumist kapotikallal ei nähtud aga seda, et tõsta kahe mehega tagant lambot, pole vist mitte kuskil varem üritatud. Tõelised teerajajad. Welcome to estonia.
Seekord raudkangi pooletunnist välkumist kapotikallal ei nähtud aga seda, et tõsta kahe mehega tagant lambot, pole vist mitte kuskil varem üritatud. Tõelised teerajajad. Welcome to estonia. Seda kosu niikuinii keegi taastama ei hakka.
On sul mingeid andmeid teiste maade päästjate kohta on nad saanud kõikide autode tõstmise koolituse?
Aegade jooksul on mulle jäänud mulje, et päästeametisse on tööle võetud keskmisest väiksema IQ-ga seltsimehed, kellede tegevus rohkem instinktiivne kui läbimõeldud on. Ju siis nii näeb ette reglement, et oma peaga mõelda on keelatud.
Seekord raudkangi pooletunnist välkumist kapotikallal ei nähtud aga seda, et tõsta kahe mehega tagant lambot, pole vist mitte kuskil varem üritatud. Tõelised teerajajad. Welcome to estonia.
Päästjate asi on õnnetuspaik puhastada et oleks ohutu ja teha seda kiiresti, sest igal ajal võib uus väljakutse tulla.
Nii et paluks möla maha.
Aegade jooksul on mulle jäänud mulje, et päästeametisse on tööle võetud keskmisest väiksema IQ-ga seltsimehed, kellede tegevus rohkem instinktiivne kui läbimõeldud on. Ju siis nii näeb ette reglement, et oma peaga mõelda on keelatud.
Seekord raudkangi pooletunnist välkumist kapotikallal ei nähtud aga seda, et tõsta kahe mehega tagant lambot, pole vist mitte kuskil varem üritatud. Tõelised teerajajad. Welcome to estonia.
Päästjate asi on õnnetuspaik puhastada et oleks ohutu ja teha seda kiiresti, sest igal ajal võib uus väljakutse tulla.
Nii et paluks möla maha.
OT: Aventador sai postile pihta TlnsNuh, üldiselt on see mootor ikka keskel ja pole ka mingit olulist vahet kust nurgast üritada asja kergitada, kui kaalujaotus on 43:57 päramise otsa kahjuks.
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
OT: Aventador sai postile pihta TlnsLisaks me ei tea ju, kuskohas põhja all toetuspunkt oli. Natuke nõme on hakata mingi kukepildi põhjal päästjate tegevust kritiseerima, lõpuks keegi ei julgegi enam midagi teha või proovida, sest iga asja peale on maailmatargad netis kommenteerimas.
____________________________ Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
quote:DevilDeVille: Nuh, üldiselt on see mootor ikka keskel ja pole ka mingit olulist vahet kust nurgast üritada asja kergitada, kui kaalujaotus on 43:57 päramise otsa kahjuks.
Seda küll, et kaalujaotus on peaaegu võrdne, aga üles kangutada on seda otsa ikkagi raskem kus raskus reaalselt asub.
Aga jah Jesperil on õigus - meist keegi ei tea mille pärast neil oli vaja seda liigutada (äkki surusid hoopis alla).
Vaadake või Dicsovery pealt - kuidas rekkaid kraavist välja sikutatakse
OT: Aventador sai postile pihta TlnsKülajutte: väidetavalt ei olnud keegi kaskot valmis pakkuma sellisele autole. Ja see Lambo olevat tehasest tellitud "natuke" võimsamana, tuhat jõudu pidi olema.
OT: Aventador sai postile pihta TlnsKanal2 telesaates "Eesti kõige-kõige" esitletud Eesti kõige kalleimat sõiduautot - Lamborghini Aventador, mille müügihinnaks jääb ligi 350000€
quote:franz125: Lõppeks pole vahet mismoodi see sealt kätte saadakse,kindlustus taob niikuinii kogu kammajaa kinni.
Kõige kiiremini ja lisa vigastusi tegemata saaks sellistest kohtadest auto kätte tõstes. Istus Aventadori esiots ju tänavavalgustusposti jaluse otsas.
Nägin Horvaatias selliseid puksiire nagu ka meil nõukogude ajal olid. Valesti pargitud auto tõsteti justkui mööda minnes kahe minutiga peale.
OT: Aventador sai postile pihta TlnsKuna trammitee on vaja kiiremas korras vabastada, et ühitransport saaks edasi funktsioneerid oleks võinud kasutada trammitee vabastamiseks ka buldooserit kui see oleks käepärast võtta olnud.
Kui mingi tainas sõidab keset linna posti pole ju sisuliselt vahet kas see on Dacia või Lamborghini see pask tuleb kiiresti ära koristada.
quote:sten666: oleks võinud kasutada trammitee vabastamiseks ka buldooserit
Mina isiklikult nii pehmet lähenemist ei poolda. Selline liberaalne pehmekäeline suhtumine kultiveerib kurjategijates karistamatuse tunnet ning on täiesti lubamatu. Aventador oleks kõigepealt tulnud kahe buldooseri vahel pooleks tõmmata, siis monster-truckide rataste all pannkoogiks sõita ja lõpuks emexi hekseldajast läbi lasta. Omanik tulnuks kohapeal vangistada vähemalt 10ks aastaks ning tema pere riigist välja saata.
Kopli trammi viieminutiline hilinemine ei ole naljaasi!
____________________________ Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO