register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
 
tqhq.ee foorum : Autod : Ram 1500 Ecodiesel  
Poster Message
Rauapuru
Ram 1500 Ecodiesel
Kas oskab keegi neist midagi arvata? Tööautoks kõlbab?Japsid on juba sihukese hinnaga et justkui hakkab mõte puuduma.Ei mõtle uut,mingi 20 tuhande ja natuke peale ringis.Nagu aru olen saanud mootoritel EGR i jama nagu on ,mingid raam saaled olid kottis kellelgi.Muidugist see pagana järelpõleti ja Ad ...vedeliku jura.Aga ega sellest vist pääsu pole enam ühelgi autol.
Parimat!
04.11.2020 at 16:43 1 edit. Last edited 04.11.2020 at 16:44 by Rauapuru
DevilDeVille
  
Ram 1500 Ecodiesel
Vastuseks on bensumootor. Masuudipress on rämps.

____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
04.11.2020 at 18:57
Rauapuru
Ram 1500 Ecodiesel
Mis seal nii hullu on siis...?
04.11.2020 at 19:15
DevilDeVille
  
Ram 1500 Ecodiesel
quote:
Rauapuru: Mis seal nii hullu on siis...?

Sama saast, mis Jeebu aistevahel järjekindlalt ikaldub. Kasutada võib vast ainult garantiiperioodil ja siis ka tingimusel, et ei häiri alatihti esinduses vedelev massin.

____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
04.11.2020 at 21:00
v6sa
Ram 1500 Ecodiesel
quote:
DevilDeVille:
quote:
Rauapuru: Mis seal nii hullu on siis...?

Sama saast, mis Jeebu aistevahel järjekindlalt ikaldub. Kasutada võib vast ainult garantiiperioodil ja siis ka tingimusel, et ei häiri alatihti esinduses vedelev massin.

Seadmata kahtluse alla nüüdisaegsete üleoptimeeritud diiselmootorite õrnapõrnalisust, siis ainult lahustipõletamisele spetsialiseerunud katla olemasolu ei tähenda tingimata murevaba autokasutust. Naftatööstus kindlasti kiidab seda valikut.
04.11.2020 at 22:37
DevilDeVille
  
Ram 1500 Ecodiesel
quote:
v6sa:
quote:
DevilDeVille:
quote:
Rauapuru: Mis seal nii hullu on siis...?

Sama saast, mis Jeebu aistevahel järjekindlalt ikaldub. Kasutada võib vast ainult garantiiperioodil ja siis ka tingimusel, et ei häiri alatihti esinduses vedelev massin.

Seadmata kahtluse alla nüüdisaegsete üleoptimeeritud diiselmootorite õrnapõrnalisust, siis ainult lahustipõletamisele spetsialiseerunud katla olemasolu ei tähenda tingimata murevaba autokasutust. Naftatööstus kindlasti kiidab seda valikut.

Ega ma olegi väitnud, et igal tuhandel juhtumil on bensumootor täiuslikult murevaba lahendus. Lihtsalt konkreetselt Ram-i puhul peeruseadmevaba reeglina on. Nuh, et kui tervemõistusliku intervalliga õli vahetada jne.

____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
04.11.2020 at 00:14
Rauapuru
Ram 1500 Ecodiesel
Et siis eelmine cumminsi 5.9 ,oleks mõistlik.See mis juba ühisanum pritse.Käisin kunagi ühte elektri juhitava pumbaga isendit vaatamas,proovimas.No hullemat traktorit pole enne ega pärast näinud.Muidugi oli asi nii käest lastud e isegi peale makstes oleks tulnud järele mõelda.
05.11.2020 at 09:11
maalo
Ram 1500 Ecodiesel
Ecodiesel on muutmata kujul samasugune ka Grand Cherokee kapoti all. VM Motori, keda kõik teavad paadimootori tootjana, võttis kunagi Mersu 3.0 omale ette ja tegi oma (kehvema) versiooni sellest.
Ketirattad on kehva disainiga, kui pinguti peaks natukenegi väsima, käivad ketid naksti üle. Tuhanded eurod remondile.
Piesopihustid ei kannata kehva kütust ning otsad põlevad dpfi regenereerimisega ära, kui linna vahet jõristada. Tulemuseks on iga 20km tagant toimuv regen ja õlitase tõuseb paari päevaga mitu liitrit.
Mootor on selle kere jaoks nii jõuetu, et püsikiirushoidjaga sõites isegi 1% tõusu tähendab 2 käigu alla vahetust. Ja seda tühjalt!
Plokikaaned on nii õhukeseks vormitud, et kui on keskmisest rohkem vaja haagist vedada, on veepumba jõuetuse tulemus kiirelt tulema. Plokikaaned muutuvad hetkega prügiks.
Diisel-Chryslerist homoerootilisem on vaid meestevaheline... khm.. 5.7 HEMI on iga kell üle nii jõu kui pidamiskulude poolest ja kokkuvõttes kütusekulu vahet ei ole. Kilomeetri hind tuleb bensukal iga kell väiksem, seda olen ka tõestanud oma 13.a vanuse Yukoniga, võttes kõrvale sõbra "üliheas" korras Passati, kuhu läks just eelmine kuu üle 1500 euri, samas kui ma pole oma kahe Miki hiire peale kulutanud seda summat ka 4 aasta jooksul....

Kokkuvõttes, kui ei ole pikki vahemaid trampida ja diiselkütus just tasuta kätte ei tule, siis bensukas on pikemas perspektiivis parem ja kindlam sõber. Gaasiseade muidugi tapab sellegi ära.
05.11.2020 at 21:07
Vanaisa
  
Moderator
Ram 1500 Ecodiesel
Word :devil
05.11.2020 at 21:15
Valmet
 
Ram 1500 Ecodiesel
Diislimeister ütles kord selle mootori kohta, et lagunevad hästi, aga kui 3000 juuti omanikku vahetab siis saab jälle sõita. Seda siis kütteaparatuuri vea puhul.

____________________________
Wagoneer`79 (Valmet powered)
Wagoneer`76
06.11.2020 at 09:05
Rauapuru
Ram 1500 Ecodiesel
Kütteaparatuur tundus seal Bochi jagu olema,oleneb nüüd mida vahetada.Ma hea meelega kuulaks mõnda seda meest ka kes sellega sõitnud,sõidab.Aga ,kui siiski 5.7 hemi poole vaadata siis need ju moodsad mootorid ilmselt ,andureid otsast otsani.Kestab siis või? Või küsin valesti,kestab paremini,kauem?
06.11.2020 at 20:24
tqhq.ee foorum : Autod : Ram 1500 Ecodiesel  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2021. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.