register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Üritused : Raadi I etapp, järelkajad   1 2 3  
Poster Message
mazza
Raadi I etapp, järelkajad
k2idud nähtud tore et võeti vaevaks selise ilmaga se asi ikkagi läbi vii kõik oli ilus ja tore respect ! aga kui hakkasin 2ra tulema juhtus yx vahejuhtum millele ma tahan tähelepanu juhtida põristasin oma kondiauru mootori jõul vaikselt minema l2xin mööda raja äärt vasakul pool kus on nö parkimis ala kõndisin ajjast umbes 2 meetri kaugusel ja paremale jäi sis ilusit auto tee kus peal ma mitte teps ei kõndinud nosisin rahulikult oma sashlõki varrast kui korraga kuulen selha tagant tuututamist pööran ymber ja näen minu poole sööstmas yhte bemarit (punane 3xx) vasakul pool ja paremal mitsu pajero tsiip(hall) mitsu mees tuututas ja tgi suht koht häda pidurduse auto tõmbas peaegu risit teele ja palju ei puudunud et oleks aeda sõitnud aga kuna bemm oli kiirem ja sia minus tmööda ennem kui pajero kohale jõudis sis sain eest ära hypata oleks vennad seisma jänd ja vabandand sittagi lasti sama moodi täiega edasi aga mis kurat oleks saand kui ma oleksin pleierit kuulandu ??? oleksin vict juba 6e laua vahel siit korraldajatele palve et nad teine kord jälgiksid kah sisse vällja sõidu teel toimuvat ja kiiruse piirangust kinni pidamist

se ei oel ületramatiseeritud vaid nii oli
sry vigade p2rast aga mul närvid väga pysti

18.05.2003 at 11:34
jungle
 
Raadi I etapp, järelkajad
Raadil käidud! Kahju, et ilmaga nii läks ja enamus kiiremaid ei saanud osaleda. Ma saan aru, et korraldajal on vaja kuidagi kulutused tasa teenida, kuid tegelikult oleks võinud selle etapi ära jätta. Tiba petetu tunne tekkis, kui longid kohale ja siis näed ühe esimese asjana, kuidas imeilus Camaro treilale tiritakse ja ära veetakse:*( Ja korralikud piletid võiks ikka olla, mitte mingi tempel käel. Koolipidudel mäkerdati käsi:-/

Asi mis tohutult häiris oli, et autode juurde ei lastud. See oli mulle, kui pealtvaatajale pool sellest üritusest. Hästi .. ma saan aru, et tohutud rahvamassid autode ümber on väga segavad võistlejatele, kuid kas ei oleks mõtekas/võimalik tekitada kallemaid pileteid neile, kes soovivad autode vahel ka ringi töllerdada? See peaks sealt niisama läbustajad eemal hoidma ja need, keda teema huvitab saavad üritusest ikka way parema elamuse. Ka korraldaja saab rohkem $$$.

Eino jah .. nüüd sai suht negatiivne tekst vist. Muidu .. aedade variant oli hea. Ka see oli hea, et personal oli selgelt eristatav. Selle suht lühikese aja jooksul, mis ma seal olin ei toimunud erilisi venimisi! CTree toimis hästi?

Jaah .. mind suutis üks mosse täis pritsida, kui ma lahkusin. Möödus keset lagedat ala nii meetri kauguselt pidurdamata:kill Ega ma eriti märjemaks ei saanud, kuna see ei olnud enam suurt võimalik, kuid seda tänasin küll, et lennuväljal porine ei olnud:)

Kas selle etapi punkte arvestatakse?
18.05.2003 at 17:36 Last edited 18.05.2003 at 17:45 by jungle
peep
 
Moderator
Raadi I etapp, järelkajad
Kasutan võimalust kirja panna ka oma muljed ürituse korraldamise koha pealt ja mõned arvamused/soovitused:

Üldmulje väga positiivne, korralduse tase esimese ürituse kohta väga hea, oli näha, et korraldajal on kogemusi. Meeldis korraldusteami selge märgistus, samuti võis täheldada kindla tööjaotuse olemasolu, mis ka toimis. Raja piiramine aiaga oli ka väga ok. Samuti 10 punkti C-Tree tööle, kuna sellistes ilmastikutingimustes ei pea mitte ükski maailmas kasutatav ajavõtusüsteem töötama aga nende oma töötas.

Nüüd need asjad mis minu arvates nõuaksid mõtlemist/kohendamist:

- juurdepääs võistlejate autodele. Pealtvaatajatel peab olema juurdepääs autodele, neid nad ju tulidki vaatama. Inimesed tahavad näha autode kapoti alla, sisse jne. Ka mujal maailmas on juurdepääs võistlusmasinatele üldjuhu vaba, seda ka kõige kõrgema tasemega võistlustel. Üritage endale ette kujutada situatsiooni, et viimase nightrace'i ajal ei oleks publik pääsenud vaatama imemosset vaid oleks pidanud piirduma möödavilksatava auto imetlemisega, kõik ei mahu burnout'i ja stardiala juurde seisma ! Milline oleks nende reaktsioon ? Tegemist on lihtsa aga olulise asjaga. Lisaks on reaaloludes (n. 70 võistlejat ja 3000 pealtvaatajat) väga raske boksitsooni eraldatust tagada.

Kindlasti on probleemiks stardikoridori vabana hoidmine. Selle saaks lahendada aiaga, mille abil tuleks moodustada vähemalt kolme auto laiune paraja pikkusega(?) koridor. Seesama koridor lahendaks ka teise probleemi, suure võistlejate hulga korral ei suuda kahjuks osa inimesi viisakust säilitada ja hakkavad line-up'is vahele trügima, mille tõttu need kes korralikult järjekorras ootavad peavad kannatama. Aia ja betoonpiirde vahel peaks olema läbikäik, et teami liikmes saaksid autode juurde ja ära ilma ringi käimata ja sinna ka üks korraldaja, kes jälgib, et liiga palju kõrvalisi seal ei siiberdaks.

- autode parkimine raja äärde aia taha on ebaturvaline ja vastuolus elementaarse ohutusega. 200 kmh aeda lendav auto võib tekitada fataalseid tagajärgi. See on kummaline, et sinna oli parkla tehtud, kuna juba eelmisel aastal sai otsustatud, et turvalisuse kaalutlustel autod sinna ei pargi ja nii ka reaalselt oli viimastel võistlustel ja ilma igasugu probleemideta.

- võistluse läbiviimine vihmaga. Ok, kõik arusaadav, raha on alla pandud, sõitasooovijaid on, publik tahab ka midagi näha - sõidame ! Tegelikult siiski tegu väga ohtliku tendentsiga, kui me räägime võistlusest. Kiirendusvõistlused ei toimu vihmaga, seda eelkõige turvalisuskaalutlustel. Lisaks ei ole spordiala formaat vastav, kiirendusautod ehitatakse kuival rajal sõitmiseks. See on sama loomulik, nagu see, et tennist ei mängita vihmaga ja jäärada ei sõideta, kui lund/jääd ei ole jne. Samas eksisteerib raha ja publiku küsimus.:( Arvan, et sõita võib, kes tahab (n. ajasõite) aga võistleda ei tohiks. Või siis vähemalt punkte ei tohiks vihmaga sõidetud etapi eest jagada, muidu jõuame üsna ruttu ebameeldivate arenguteni - ei hakka momendil pikalt kirjutama, kes suudab natuke tulevikku modelleerida, saab ehk ise aru.

- helisüsteem oli suunatud vaid pealtvaatajate poole, võistlejate alal oli kuuldavus peaaegu olematu - samas tahaksid ja oleks oluline ka võistlejatel teada, mis on sõitude tulemused ja ajad. Ehk saab järgmine kord ühe kõlari ka võistlejate poole suunata !

Need on minu kommentaarid üritusele, palun neid mitte võtta kriitikana või kui siis konstruktiivse kriitikana.:) Üldmulje uute korraldajate tasemest nagu juba mainitud, oli igati positiivne.
18.05.2003 at 20:57
erik
Raadi I etapp, järelkajad
käidud nähtud. Kuna ma lasnamäel alles 14.00 ärkasin, siis jõudsin täpselt finaalsõitude ajaks. Talutasin naise käekõrval lindi juurde, et kiireid autosid näidata, aga kahjuks peale kolme mustangi ja kahe corvette'i suurt ei olnud. Kurvaks tegi see, et camarod ei sõitnud. MÕISTAGI ei heida ma seda kellelegi ette, aga nukraks tegi. Ehk siis teine kord.

Muidu oli üritus igati tore. Nägi autosid ja puha. Eredamalt meeles (peale varemmainitute) üks caprice, Oldsi olds :) ja üks must impala oleks ka justkui tahavaatepeeglist viirastunud.

Mida oleks saanud paremini teha? Ma ei tea kuidas, aga neid isehakanud burnoutimehi ja muidukiirendajaid autode vahel tuleks kuidagi korrale kutsuda. Alateadlikult eeldasin, et kes ikka nii ajukääbik on, aga paraku on ka selliseid. Nägin ka selliseid inimesi, kes peale söögi-joogi lõpetamist lasid lihtsalt näpud lõdvaks, misjärel rämps maha pudenes. Prügikast oli VÄHEM kui 10 meetri kaugusel.

Aed. Ideaalne, kui aed olnuks madalam - nt rinnuni või puusani. See suhteliselt tiheda võrguga aed ei lubanud distantsi keskosas starti ja finišit eriti hästi jälgida. Ma saan aru, et ega vist nii suurele kogusele aiale mingit erilist valikut ei ole. Aga kui on, siis minu arvates ei ole kõrgem aed turvalisem. Või mistahes põhjusel see aed nii kõrge oli. Ilmselt need, kes auto kapotil seisid (ja aiale toetasid), tegid seda ka seepärast, et paremini starte näha.

Need olid pealtvaataja tähelepanekud. Au ja kiitus korraldajatele.
18.05.2003 at 21:04
tacco
 
Raadi I etapp, järelkajad
Pilte

http://zoo.park.ee/elevant/raadi1etapp/
18.05.2003 at 21:22
viva
Raadi I etapp, järelkajad
No sai asi ikka maha peetud. KRT! ilmaga oli väääga halvasti. Tegelikult Peebul on õigus: sõidu oleks pidanud ära jätma, aga kui pandi kokku valem- sõitjate soov(eestlased+lätakad)+ajavõtjate valmisolek+pealtvaatajate soov+ürituse alla maetud rahanatuke, siis otsustati siiski sõita. Mis puutub piirde äärde autode lubamisse ja pealtvaatajate-huviliste "boksidesse" mittelubamisse, siis on see tingitud kõik Autoliidu poolt kinnitatud FIA reeglitele vastavatele ohutusnõuetest. Vastasel korral oleks pidanud pealtvaatajad asetsema kusagil võsas(min. 100 m võistlusrajast). Ja võistlejate jaoks oleks pidanud olema eelboksid, kus kõik huvilised saavad karbussi kaeda ning alles siis suunduvad nad stardikoridori ees olevasse kinnisesse alasse. Kindlasti on olemas kompromiss ning järgmise võistluse ajaks on asi paigas.
Üleüldse täname kõiki kriitika eest ning igasugused ettepanekud on tegijatelt oodatud. Kiiremini, kõrgemale, kaugemale...Lihvimist tahavad saada ka piletimüügi-turva-logistikasysteemid. Üritame.
18.05.2003 at 21:23
viva
Raadi I etapp, järelkajad
Juba meil idee järgmine kord pealtvaatajate jaoks aed diagonaalis panna. Vaja Autoliit ära moosida...
18.05.2003 at 21:28
jungle
 
Raadi I etapp, järelkajad
Kuna järgmine kord tuleb?
18.05.2003 at 21:32 Last edited 18.05.2003 at 21:33 by jungle
peep
 
Moderator
Raadi I etapp, järelkajad
quote:
viva:Mis puutub piirde äärde autode lubamisse ja pealtvaatajate-huviliste "boksidesse" mittelubamisse, siis on see tingitud kõik Autoliidu poolt kinnitatud FIA reeglitele vastavatele ohutusnõuetest. Vastasel korral oleks pidanud pealtvaatajad asetsema kusagil võsas(min. 100 m võistlusrajast).

Esiteks, mis punktist konkreetselt jutt seoses boksidega ?

http://www.fia.com/Regle/DRAGSTER/APRODR-A.pdf

Teiseks, kuidas on siis võimalik, et Euroopa Meistrivõistlustel saavad pealtvaatajad vabalt boksides ringi jalutada ? Burnout ja line-up alale pole neil loomulikult asja aga nii saab ka meil korraldada !

Kolmandaks, FIA on tore asi aga meie võistlused on sellest veel väga kaugel. Lisaks soovitan lugeda FIA rajaohutusreeglite punkti 10., ajutisel rajal ei pea kõik käima täpselt FIA reeglite järgi. Ma millegipärast kahtlen, et EAL'is keegi üldse neid reegleid on uurinud aga võin muidugi eksida...

Autode parkimine otse raja äärde ei suurenda ohutust, see on selge ka ilma FIA reegleid uurimata. Ja aed tulebki kaugemale viia, ohutus eelkõige ! Kas just 100 m. aga niipalju kui võimalik, kindlasti.

quote:
No sai asi ikka maha peetud. KRT! ilmaga oli väääga halvasti. Tegelikult Peebul on õigus: sõidu oleks pidanud ära jätma, aga kui pandi kokku valem- sõitjate soov(eestlased+lätakad)+ajavõtjate valmisolek+pealtvaatajate soov+ürituse alla maetud rahanatuke, siis otsustati siiski sõita.

Ok, kõik arusaadav aga ehk te arutaks omavahel seda vihmaetappide punktiarvestusse mittekuulumise asja ?
18.05.2003 at 21:41 Last edited 18.05.2003 at 21:55 by peep (Moderator)
viva
Raadi I etapp, järelkajad
Kuluaarides sosistatakse, et 21. juuni paiku...Kindel ajakava üsna pea.
18.05.2003 at 21:42
arxman
Raadi I etapp, järelkajad
Tore, et asi siiski toimus!
Nagu juba eelpool mainitud, oli tõesti see kehv, et ei lastud võistlusautode ligi!!! Nagu midagi oleks kohe puudu. Niigi tekivad reeglina startide vahele pikad pausid ja sellel ajal oli alati hea masinaid uudistamas käia. Nüüd aga vaatasin nukral pilgul mitmekümne meetri kauguselt, aia tagant, nagu vang läbi trellide vabadusse.

Pileti hind oli kah natsa kirves, eelmise aastaga võrreldes. Autoga sisenedes, oleks pileti hinnaks võinud olla max. 100, olenemata inimeste arvust (sõidu)autos.

Muidu 5+. Eelmise aasta ajavõtusüsteem ei oleks sellise ilmaga küll kõssugi teinud!
Jätkake samas vaimus!!!!

Arx
18.05.2003 at 21:51
Taavi
Raadi I etapp, järelkajad
Mis mootor sellel Toyotal oli? Turbo või vabalthingav? Kui turbo, kas siis 4AGZE või 3SGTE?
http://zoo.park.ee/elevant/raadi1etapp/imagepages/image3.htm
Keegi pikemalt omanikuga rääkis? Palju võimsust olla võiks? Mis aegu see masin sõitis vihmase ilmaga?

Kuidas esines V8 Estfield?
18.05.2003 at 21:53 Last edited 18.05.2003 at 22:11 by Taavi
tacco
 
Raadi I etapp, järelkajad
Pildid on kahest erinevast autost. (image3 ja image4).
Image4 Kristjan Kutsari Fordi mootor.
Toyota käis päris hästi edasi.
18.05.2003 at 21:58
partel
  
Raadi I etapp, järelkajad
Pealtvaatajatel peab olema ligipääs autodele ja sõitjatele.

See pole mitte mõni logistika, territooriumiplaani vms küsimus, vaid kogu kiirendusvõistluste alus.

Juurdepääs aga ei tähenda seda, et auto kallal tegutsemist segatakse, vajaduse korral saab mingi "politselindi" või muu sobiva abil tiimiboksi piirid paika panna, et ei segataks mehhanikuid, sel ajal kui sõitja suhtleb inimestega ja annab autogramme.

Kui võistlejatel on T-särke ja muud nänni, siis peab ka selle müügivõimalus olema ning ka sponsorite telk on kasulik-tarvilik asi.
18.05.2003 at 21:59
viva
Raadi I etapp, järelkajad
Olen kõige suhtes, mis puudutab mingisugustele nõuetele vastamist(EAL, FIA) nõus Peebuga, et on võimalik töödata välja kompromiss, mis rahuldaks nii pealtvaatajaid, kui võistlejaid. Lähtudes sealjuures ohutusest. Õigus on ka see, et Autoliidu nomenklatuuri ei ole siiani kuulunud kiirendusvõistlused ja nende reeglistik. Meil siin mõned suhtlevad nende tegelastega üsna aktiivselt ning ilmselt pannakse kõik järgmiseks korraks korrektselt paberile. See üritus toimus kõik väga forsseeritud korras ning ümberringi vahtimiseks ja reeglitesse süüvimiseks eriti aega polnud. Järgmine kord.
18.05.2003 at 22:20
Riho
Raadi I etapp, järelkajad
Kas me räägime mõnest autroliidust või autospordiliidust?
To Viva on küsimus.
EAL on FIA ka nende reeglitega päris hästi kursis. ja palu, teevad koopia.
18.05.2003 at 22:35
Phantom
Raadi I etapp, järelkajad
Sai ka võistlust kaemas käidud. Mõningane pettumus, eriti alguses. Kõigepealt häiris see, mida siin juba palju mainitud, et ei saanud autodele ligi. Aga esimene ebameeldiv üllatus tabas mind juba väravas. Nimelt oh üllatus-üllatus lisaks väljakuulutatud 30-kroonisele inimesepiletile veel mingi 50-kroonine autopilet tekkinud :( . Ta kas tegu oli improvisatsiooniga, et kehvades ilmastikutingimustes pealtvaatajate käest rohkem rahanatukest nöörida (tõenäoliselt sellest piletitulu ca 2 korda suurem sai) või hakkabki see nii olema... Kuivõrd polnud sellega arvestanud ja vastavas koguses sularaha kaasas polnud, siis tuligi auto piletikontrolli juurde jätta ja jala tükk maad raja äärde vantsida :( Lisaks veel vihma käes vahtida kui parasjagu starte ei toimunud. Ehk järgmine kord on asi parem...
18.05.2003 at 22:35
partel
  
Raadi I etapp, järelkajad
Lohutuseks, et ega FIA tea ka suurt midagi :)

Nende reeglid on vananenud koopia Usa NHRA omadest mõnede erisustega.

Üks eluliselt tähtis asi veel, kuidas TV-pakett areneb? TV's näitamine on üks kõige olulisemaid asju ala arenguks.
18.05.2003 at 22:38
PlyVal64
Raadi I etapp, järelkajad
Põhiline on see, et "kilusõda" võideti, "suures" klassis Heiti ja Jüri omakeskis (loeme siis tqhq.ee omavahel) Vettedel kohad jagasid, keegi autot päris ära ei lõhkunud (Kutsaril sidur läks) ja kõik hästi lõppes.
Omaette arusaamatu auto oli too Klaaseni Golf I. Kuidas on võimalik niimoodi liikuda? Peebu hirmutatud lätlased jätsid pehmelt öeldes nõrga mulje, eriti too mitteliikuv Supra. Algus oli kui jalgrattal, lõpus siis vähe tegi kaotust tagasi suure lõppkiirusega. Estfield V8 0.501 reaktsioon, Subarumehe ja Tercel4WD püsivad 0.510-0.530 reaktsioonid ja "hullunud" mootorrattud 11sek.@208km/h aega vihmasajus. Need eredaimad hetked.
Toda boksi-aia värki ei oska kommida, vihmasajus sõitmise poolt pole isegi. Aga midagi pole ka teha, niikaua, kui on tänavaautod, sõitjad-pealtvaatajad nõus, tuleb sõita. Aga reeglitesse peaks sisse viima klausli, et vihmas ainult 1/8 miili ja bracket. Muude võistlustega on, nagu on, kuid SpeedEsti vist ära jätta ei saa mingil juhul. Rahad-kulud suured taga. Ilma ja tractioni üle võime vast siis vinguma hakata, kui igas klassis 5-6 spetsiaalmasinat on. Erkki enda rõhutatult on tema auto fifty-fifty tänava/stripi auto. Ainult Lauri pärast midagi ära jätta pole mõtet. Kuna autod on LE-nõetega, siis kojamehed peavad olema ja töötama. 201 meetrit ja 100km/h ei ole märjaga hull, eriti veel bracketina. See minu arvamus.
18.05.2003 at 23:08 Last edited 18.05.2003 at 23:09 by PlyVal64
partel
  
Raadi I etapp, järelkajad
Kui 400 meetri peal on kiirus 200 km/h, siis 200 meetri peal on u. 160 km/h, mitte 100..

100 km/h tuleb u. 40 meetri peal.

Mida vihmaga teha? Kui ma omal ajal Soomes käisin, siis tuli ka varupäev kasutusele võtta, aga niiskel rajal sõitsid pea kõik võistlejad korra läbi ja põletasid kummi kuidas jaksasid.

http://www.tqhq.ee/dir.php?id=72
18.05.2003 at 23:42
BlueStang
 
Raadi I etapp, järelkajad
Kah tagasi, sellise ilma kohta igati ok üritus ja üllatavalt tasemel korraldus.

Üks asi jäi silma - oli olukord, kus ma oleksin võinud end kõrgemasse klassi regada ja rahulikult D klassi kolmanda koha karikaga kodupoole veereda (sest sellesse klassi oli regatud ainult kaks autot - teine koht tuli kõrgete 16-ste aegadega!!!) - samas aga lätlaste Supra, mis pidanuks D-klassis olema, võistles enda kohta madalamas klassis pakkudes ebavõrdset konkurentsi näiteks Avole (rustang). Paneb imestama, kuidas korraldajad selle läbi lasid - võistlejad ise olid liiga viisakad, et asja suhtes protesti esitama hakata.

Ise ei hakanud seda näpukat ära kasutama, kuigi lastelastele oleks kunagi olnud "palju rääkida oma noorusaja vägitegudest" lihtsalt sellepärast, et tulemus suht ebasportlik ja teiste võistlejate suhtes (eriti Avo suhtes, kes ilma Suprata oma klassis kolmandale kohale tugevat konkurentsi oleks pakkunud) mitteaus oleks olnud - 300 raha ka ei tahtnud maksta, sest polnud plaaniski võistelda:)

Korraldajatele tänud, et paar nn"sponsorsõitu" lasti teha - saaks veel timeslipid ka tagantjärele...

____________________________
http://www.mustangandfords.com/news/1305-top-10-svt-cobras/ no more
Dream car for family, who needs to go FAST!
new: Grand-dad of all offroad cars
18.05.2003 at 00:27 Last edited 18.05.2003 at 01:15 by BlueStang
prr
 
Raadi I etapp, järelkajad
quote:
BlueStang:Paneb imestama, kuidas korraldajad selle läbi lasid

samas - klassid olid ka võistlejatel teada ja küsiti, millisesse klassi võistlema läheb. ise ta ütles vale klassi....aga noh, ebameeldiv sellegipoolest, oleks pidanud ikka kontrollima, kuid lõpp hea kõik hea - ka lätakad ei protestinud.

korraldajate nimel ütleksin suuuuuuuuuuured tänusõnad kõikidele pealtvaatajatele ja võistlejatele, kes selle meeletu kadalipu läbisid - sellise imaga ei tahaks keegi väljas passida, rääkimatta võistlejatest, kes oma ET aja 1 - 1,5 sek halvema sõitsid, kui muidu. special tnx nendele, kes laupäeval kohale veeresid ja otsustasid siiski pühapäevani tartu jääda( rääkimatta lätaketest ).

nagu näha oli, töötab ctree isegi sellise vihmaga. lõpuandurid jamasid, kuna 2 päeva betooni peal vees vedelenud juhtmed ja pistikud hakkasid lõpuks niiskust sisse võtma - väärmatu jõud, they say. nii ka on.

selle pealtvaataja ligipääsu võistlejate juurde me tagame kindlasti järgmistel ettappidel, kui päris aus olla, siis ma ei tea isegi, miks see aed nii kinni sai ehitatud ( ise vedasin aeda, kurat ). sorry :)

ja see, et lauri lahkus, oli ka vääääga kurb moment, kuid tõele näkku vaadetes ja ohutuselt mõeldes, tegi ta õige lükke - pidamisest poleks tema auto puhul juttugi olnud.

üllatajad - klaasseni golf, subaru ( 13.2 )
pettumus - lätakate supra.

kohtumiseni järgmistel võistlustel!

____________________________
lapsest peale on hobused meeldinud
18.05.2003 at 00:53 Last edited 18.05.2003 at 00:55 by prr
LaSa
 
Moderator
Raadi I etapp, järelkajad
Sai siis kahh lõppeks tln tagasi laekutud ja mulle oli küll see üritus igatahes vaatamata kõigele negatiivsele täiesti positiivne kogemus..

Muidugi, ei taha ma rääkida ühest testipäevast, mil SADAS VIHMA päev otsa (reedel), teistest päevast ja esimesest võistluspäevast, mil samuti SADAS VIMHA terve päeva ja kolmandast päevast, mis ei olnud samuti palju targem. Siis sai lihtsalt otsustatud, et TEEME ASJA ÄRA ja kogu lugu. Pakkusime osadele võistlejatele, et teeme bracketit -- kõik oleksid võrdsed - aga ei, võistlejad hakkasid nutma ja ohkima, et kuidas ikka nii, see on NII KEERULINE jne. Masendav ju.

Mis kogu ürituse ogunni puutub, sis mehed-vennad-kotkapojad -- iriseda, vigiseda ja möliseda on tõesti hea oma soojas toas arvutitaga, aga pange ise samalaadne üritus nädalaga kokku! Teete järgi ??? I guess not!

Kas te kujutate ette, kui hästi mõjub kõikvõimalikele elektrijuhtmetele kaks päeva lombis vedelemist? HÄSTI, loomulikult, ainult VAHEL juhtub seda, et ei tööta :uhoh .. tough shit, huh?

Mis puutub teemasse 'boksidesse laskmine', siis esmalt tuleks kallis fkg eesti vabariigis kultuur juurutada ja normaalsed inimesed kuskilt sisse importida -- Sel teemal on kindlasti Erkki ja Risto pädevad rääkima, eelmise aasta Speedesti kogemusele tuginedes... :( Hint: teemaks kadunud mobiilid ja kapotialt ärakrutitud vidinad. Tartus pole küll sellist jama senimaaani (ptuiptuiptui) esinenud, aga...

Anyway, mina meenutan seda üritust kõigele vaatamata positiivsete mõtetega. Vaatamata sellele, et vihmas ligunemine ja kätega vehkimine ei kuulu ilmselt normaalse inimese dream-jobide hulka.... ;) Siinkohal suur thx EtsKets'ile, kes oma punast kosmunaudi-ülikonda mulle laenas... :D
18.05.2003 at 01:46
jaanus
 
Raadi I etapp, järelkajad
CTree teami ametlik teadaanne - Uued andurid ruulivad täiega :)
-----
Muidu aga nii, et The Team on olnud liiga palju tartus ning ajad ja muu protokoll tekkib netti kunagi hiljem.


edit: vingujatele -- laske käia ja orgunnige kolme päevaga üritus ;)
18.05.2003 at 01:49 Last edited 18.05.2003 at 01:53 by jaanus
LaSa
 
Moderator
Raadi I etapp, järelkajad
quote:
Phantom: Aga esimene ebameeldiv üllatus tabas mind juba väravas. Nimelt oh üllatus-üllatus lisaks väljakuulutatud 30-kroonisele inimesepiletile veel mingi 50-kroonine autopilet tekkinud :( .
Ära virise, see oligi nii mõeldud, et rahvas oma kärusid ei tassiks stripikõrvale kaasa. Pealegi, värava kõrval oli parkimiseruumi ju küllaga?
quote:
peep:
- helisüsteem oli suunatud vaid pealtvaatajate poole, võistlejate alal oli kuuldavus peaaegu olematu - samas tahaksid ja oleks oluline ka võistlejatel teada, mis on sõitude tulemused ja ajad. Ehk saab järgmine kord ühe kõlari ka võistlejate poole suunata !
sry, mina käskisin ära keerata tolle kõlari, mis oli tahapoole keeratud alul. Stardis ma ei kuulnud lihtsalt abs, raadiosidet :( Siinkohal siiski pillutaks kivi heli-inimeste kapsaaeda, kes oleks võinud tolle kõlari paigutada näit. staabibussi taha (mis oleks olnud boksialasse ilusti kuulda).
18.05.2003 at 01:55 Last edited 18.05.2003 at 01:59 by LaSa (Moderator)
tqhq.ee foorum : Üritused : Raadi I etapp, järelkajad   1 2 3  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.