| Paarikümne Tallinnast ja mujalt Eestist tulnud auto kohtumispaigaks oli Ülemiste Keskuse parkla. |
| Sealt edasi kruisati juba Saku Suurhalli juurde, kus... |
| ...saadi kokku päris korralik rivi erinevat usarauda. |
| Päeva jooksul veeres parklasse veel ilusaid autosid, nagu need kaks uuemat Camarot. |
| Kohe näitusehalli uksel olid külalisi tervitamas Eesti kaks kiireimat veerandmiiliautot. |
| Kapoti alt turritav särav kompressorimürakas paistab ka auto omanikku veel mõtlikuks tegevat. |
| Siin Erkki Camaro selle hooaja mootor täies hiilguses. |
| Auto on saanud ka nõuetekohase turvakaare. |
| Eeldatavalt üle 700-hobujõulise Camaro rooli kätteistumist said proovida ka nooremad näitusekülastajad. Loodetavasti ei lepi poiss tulevikus vähemaga :) |
| Näitusepõrandal ootas vaatamist korralik valik customeid, klassikuid ja muskelautosid... |
| ... ja peagi said näituseautod veelgi lisa, kui Mustangid oma sünnipäevakruisilt näitusele jõudsid... |
| ... ja ennast hallis üles rivistasid. Huvilistele olid lugemiseks väljas ka Mustangi ajalugu tutvustavad artiklid. |
| Ilusaid Mustangeid oli kohale tulnud ka Soomest, nagu see 351 CID mootoriga '71 Mach 1. |
| Juubelile kohaselt oli väljas ka kõige esimese aastakäigu mudel, '64-1/2 Convertible. |
| Mustangitest efektseim oli see '68 GT Fastback. |
| Fastback Mustangid on mõnevõrra vähem levinud ja entusiastide hulgas kõrgemalt hinnatud kui nurgelisema katusejoonega hardtopid. |
| On vist vähe autosid, mille alla selline Torque Thrust II velg ei sobi - hoolega viimistletud Mustangile sobis see igatahes kui valatult. |
| Mootoriks 302 CID V8. |
| Sama velg on kodus ka näituse parimaks hot rod'iks valitud '28 Chevy all. Mootoriks tunnel ram'iga varustatud small-block. |
| Teinegi võitjaauto leidus samast "aedikust" - see '62 Cadillac Coupe deVille oli parim customite klassis. |
| Vähem efektne polnud ka see '59 Chevy Impala, eriti sellises teostuses. Ja üles ehitas selle auto kena punapäine tütarlaps - ilmselt seletab see ka värvivalikut. |
| '59 mudel on kõige isikupärasem tagantvaates - "bat wing" tagatiivad ja "cat's eye" tagatuled olid tootmises vaid ühe aasta. Sellele Impalale läks Autolehe auhind. |
| Teine huvitav Impala leidus aga kohalike autode hulgast - seda väga kena joonega ja 454 CID big-blockiga '73 mudelit nägi ilmselt nii mõnigi kohalik harrastaja esimest korda. |
| Nagu Cobra replicale kohane, liigutab seda autot Fordi V8. |
| Veatu viimistluse ja ilusa värvkatte poolest paistis silma ka see kohalik '74 Corvette - tulemuseks publiku lemmiku auhind. |
| Kohalikest autodest võis näitusel näha veel sellist V-Dream Garage'i Camarot. |
| Paarilt varasemalt kiirendusvõistluselt peaks tuttav olema ka see Chevy Nova. |
| Pro-street stiilis ehitatud '56 "Fat Air" Chevyt liigutab 454 CID big-block. |
| Juba 1988. aastal alustatud projektist saab lähemalt lugeda V8 Magazine'i 1997. aasta 7. numbrist. |
| Selliste autodega sõitsid 50-ndate lõpus kõige varakamad ameeriklased - pildil kaks Cadillac'i ja Lincoln. |
| '58 Lincoln Premiere'i - nagu ka kõiki teisi selle aasta Lincolne - liigutas vaikselt ja väärikalt 375 hj 430 CID V8. |
| '57 Cadillac Coupe de Ville tuli toime veidi nõrgema 365 CID mootoriga. Auto võitis näitusel klassikute kategooria. |
| 50-ndate lõpuga hakkas otsa saama ka "tiivuliste" autode ajastu. |
| Hoopis teise ajastu auto on see '69 Pontiac GTO Convertible; selle auto jõuülekannet on tugevdatud 9" Fordi tagasilla ja 5-käigulise manuaalkastiga. |
| Sama GM-i A-body platvormi jagas GTO-ga veel Buick Skylark (pildil 455 CID '70 Convertible) ... |
| ...ja Chevrolet Chevelle. |
| See veatu '70 Chevelle SS 454 hinnati näitusel parimaks muskelautode kategoorias. |
| Mootoriks järeleaidatud 454 CID big-block. |
| Ka sisu ei jätnud midagi soovida. |
| Teiste muskelautode hulgas võis ennast koduselt tunda ka Dodge Challenger. Selline äratuntav kapotiscoop kuulus algselt vaid Challenger T/A-de varustusse, mis olid välja töötatud võistlemiseks Trans Am seerias. |
| Soliidse musta Firebirdi toorikuks oli '72 Firebird Esprit. Omaniku lisatud on Trans Am-i aerodünaamilised detailid, natuke uuemalt mudelilt pärit T-topid ja Chevy small-block. |
| See pilt, nagu näha selle üsna radikaalse '68 Corvette'i tagarehvidest, on tehtud pärast burnout show'd :) |
| Vahejahutiga twin-turbo big-block Chevy - neljakohalised võimsusnumbrid ei tohiks probleemiks olla. |
| Näha sai ka Soome edukamaid võistlusautosid - Vesa Raiski 600 CID Super Gas '55 Chevy Nomadi karikate hulk räägib iseenda eest. |
| Kuigi Stock-klass lubab auto juures teha vaid üsna piiratud muudatusi, tõmbab see Pontiac Firebird stardis esirattad pool meetrit maast lahti ja sõidab 10.3 aegu. |
| USA-s ehitatud üsna süütu ilmega 358 CID LS1 annab üle 500 hj 6700 pöörde juures. Autost on artikkel 2/2003 V8 Magazine'is. |
| Näitusel võis kohata ka muud kui mehaanilist ilu :) |
| Käesolev t-shirt ei väljenda BHRA ametlikke seisukohti :) |
| Burnout Show tõotas üsna tagasihoidlikuks jääda, kuid siiski olid rahva ette valmis astuma kaks Pontiaci ja üks Corvette. |
| Firebird keerutas üles korraliku suitsupilve... |
| ...ning sillaluku puudumisest ja tehasekorras 350 CID mootorist ei lasknud ennast heidutada ka Pontiac LeMans. |
| Seepeale otsustas show'ga liituda ka '88 Trans Am GTA, mille piiratud libisemisega differ ja hästiväänav 350 CID TPI mootor tegid mõlema rehvi eluea tuntava lühendamise üsna hõlpsaks. |
| Kõige äkilisemalt muutusid rehvid kummivinguks aga Pisikese kätes, kuna tema Corvette oli ainsana varustatud manuaalkastiga. |
| Siin üritab juht läbi kerge suitsuvine kindlaks teha showplatsi piiritähiste asukohta :) |
| Üsna äkiliselt suunda vahetavas Corvette'is said end läbi loksutada lasta ka Miss Hot Rod'i kandidaadid. |
| Vaatemänguline sõit kahel päeval tõi teenitud võidu - auhinnaks kinkekaart rehvipoes :) |
| Näituse teine päev tõi võistlusplatsile veel autosid - Top Partsi kastiauto näitas, et lõbutseda saab ka kuue silindriga. |
| Suitsetamiseks kõlbuliku rehvipaari sai alla veel kolmaski Firebird ja nähtavus showplatsil muutus jälle natuke halvemaks :) |
| Siin aga tutvustab PlyVal64 kõige oodatumat osavõtjat - rahvast tuli lõbustama soomlaste twin-turbo Corvette. |
| Vette ei raisanud aega ja peatselt sai väikesest suitsupilvest... |
| ...natuke suurem pahvak... |
| ... ja sellest omakorda päris muljetavaldav suitsupilv, millest hakkas sadama kummitükke - jäänuseid Goodyearide mustrist. |
| Ning võiski halba nähtavust arvestades navigeerida rahulikult tagasi näitusesaali, kus põlenud kummide lõhn jäi autot ümbritsema näituse lõpuni. |
| Siin veel üks pilt Corvette'ist ja tema tagarehvidest, mis leidsid valuliku, kuid üsna kiire lõpu. |
| Kerge polnud rehvide põli ka sinise Firebirdi all - lõpuks oli märgatav osa kummist sadestunud tagatiivale ja rehvist olid traadid väljas. |
| Vahest kõige kenam vaatepilt avanes siis, kui autod näitusesaalist juba minema veerema hakkasid - palju ilusaid sõidukeid eestimaisel asfaldil õhtupäikese käes. See '59 Buick LeSabre on õnneks (vähemalt veel praegu) kohalik auto... |
| ... kuid selliseid Firebirde.... |
| ... ja Chevelle'e on kurb jälle Eestimaa pinnalt lahkumas näha. |
| Loodetavasti peab ootama kõige rohkem aasta jagu, et selliseid autosid taas Eestis näha.... |
| ...kuna '59 Cadillaci kõrval tundub enamus muid autosid üsna kahvatuna :) |