ukraina
tqhq.ee foorum : Üritused : Raadi 20.07   1 2 3 4  
Poster Message
peep

Raadi 20.07
quote:
jyrki:I hope that the timing equipment and circumstances will be good in Tartu

Mind huvitab seesama küsimus !

Kalju, Jaanus, LaSa - ma ei tea kes teist pealik on aga ehk saaks update'i ?

Kuna suure tõenäosusega hulganisti rahvast kohale tuleb ja meie Soome sõbrad kulutavad oma aega ja raha oma masinate siia transportimiseks siis võiks asi ikka 100 % kindlalt funktsioneerida ?
14.07.2002 at 20:33 Last edited 14.07.2002 at 20:54 by peep (Moderator)
jaanus

Raadi 20.07
Peep, nagu sa ehk tead - 100% tõenäosust ei eksisteeri ;)
Hetkel oleme põhiliselt tegelenud vigade parandamisega ning paistab, et õnnestunult. Kuna viimati elektroonika toimis, siis me selles muudatusi ei teinud. Küll aga parendasime veidi jõulupuu tulede nähtavust ning ehitame parajasti ka laserite/andurite korpusi ümber, et tagada nende stabiilsus kõikuvas temepratuuris.
Kuna meie kogemused siiski piirduvad vaid hulga õnnestunud katsetustega ning kahe võistlusega, millest esimene ebaõnnestus ja teisel toimisid vaid pooled anduritest, siis võib arvata, et sel korral läheb sama palju paremini, kui seda oli vahe kahe esimese võistluse vahel.
Kokkuvõtteks võib öelda, et me siiski anname endast parima tagamaks ajavõtu toimivus tulevastel võistlustel.

jaanus@jõulupuu.pr
14.07.2002 at 00:27
peep

Raadi 20.07
quote:
jaanus: Peep, nagu sa ehk tead - 100% tõenäosust ei eksisteeri ;)

Surm ja maksud on 100% tõenäoline.;)

Loodetavasti tuleb hea üritus ja kiire usaraua huvilised peaks kindlasti oma tagumiku kohale vedama, nagu jyrki mainis tuleb kohale üks vägagi valus aparaat.
15.07.2002 at 15:22
ats

Raadi 20.07
OT: 100%..
kunagi liikusid ringi nö inimkeeles arvutiteated, siis üks vigadest oli midagi sellist:

Three things are certain
Death, taxes, and lost data.
Guess which has occurred.

15.07.2002 at 15:34
jyrki
Raadi 20.07
Hopefully the weather will be OK, the traction will be good and the timing equipment will work perfectly. There should be at least four cars coming from here and propably the most interesting will be Janne Korpelas TT Hornet. On a good track it should be able to run 9's easy, the cars record is 9.1/245.
Jussi run 10.4's last weekend with his Valiant with an untested engine and chassis in his new Valiant.
Seppo has run 11.7's earlier this summer with his 355 Nova.
Pecos Dart is still without the engine, but hopefully he'll get it together in time. It's a '66 Dart with a 340 engine, but I think it will not be that impressive performance wise since there is still a lot to hope for in the drivetrain/tire department.
Kartsa also threatened to take his 3rd gen. Camaro with him, if it gets ready in time.
If someone has problems and can't make it I will propably take my Dart there too.
15.07.2002 at 15:46
peep

Raadi 20.07
Mosse can't make it ?
15.07.2002 at 15:51
jaanus

Raadi 20.07
quote:
jyrki: Hopefully the weather will be OK, the traction will be good and the timing equipment will work perfectly.
Well, we have placed an order for sunny weather to weahterman, so the weather should be ok ;).
On the track, we will try the "tire rubbing" concept on the first 60 feet, hoping that this will give better traction than plain concrete surface.
As of timing equipment, even if it works it is still a first test of can it catch a car running faster than 220 km/h or not.
15.07.2002 at 16:37
jyrki
Raadi 20.07
I have heard nothing about the Mosse guy, that's a pity.
15.07.2002 at 17:09
jyrki
Raadi 20.07
The guys asked if there is water available at the race track, and if it's possible to buy ice cubes somewhere in Tartu? Their Hornet consumes 15 liters of icewater per run.
17.07.2002 at 09:13
peep

Raadi 20.07
Yes it is possible to buy ice from Statoil or from supermarket. It's in plastic bags, so you need cool boxes to store it.

Meelis said they will bring enough water.
17.07.2002 at 11:05
partel

Raadi 20.07
At least last time there was a big barrel of water between the lanes - things are improving :) . Did not had to run too far with the bucket. :p

It was't clean though, probably the empty barrel had "natural" debris in it. But anyway, clean water will be available from the tap under the rear bumper of a big bus, which will most likely be near the starting line.
17.07.2002 at 12:01 Last edited 17.07.2002 at 12:26 by partel
JustMe
Raadi 20.07
Veega võiks seekord äkki nii teha, et ei valataks vett päris sellisesse kohta kust mööda ei saaks teised autod .... esivedusega on jube sitt startida märjade kummidega!
17.07.2002 at 12:39
jyrki
Raadi 20.07
The distance betwenn the burn out place and the starting line has to be big enough so that the tires do not carry water to the line. There are good instructions about doing burnout in the TQHQ pages, but I'll tell what on my opinion is important.

The water is there only to allow the tires to start spinning easier and to avoid hit in the drivetrain, the intention is not to wash the tires in the water but to heat them. So not much water is needed; if you need a lot of water to be able to do a burnout you don't need a burnout at all.

Usually there is only a little water in the ground and you drive a little through the water before starting the burnout. The tires will push slightly water in front of them and that's all that is needed to get the tires loose easy. If you do it in the water the tires will throw it all over your wheelwells and it will drip down to the tires when you drive to the starting line and only make the traction worse, both to you and your fellow competitors.

I usually do the burnout starting in second gear and shifting immediately to third and wind the engine to about 6000 rpm. Only a couple of seconds is all my tires need to get them warm. You like to get the tirespeed high quickly because otherwise the car does not like to stay straight, turning sideways. Smokey burnouts are more for show than go.

Once the tires are warm enough I release the brake and let the car go ahead letting the throttle off slowly. If you want, you can check the traction by doing a small "dry hop" before the starting line, then you should know to which position you can press the gas pedal without loosing traction or find the proper launch rpm.

And perhaps the most important thing, the race tires need heat to work at their best but regular street tires do not. If you heat them they will become more slippery and your times will be worse. No matter how this feels, this has been measured and tried numerous times and is the truth.
17.07.2002 at 13:31
PlyVal64
Raadi 20.07
Ja palju siit saidilt tegijaid-tulijaid kah on? Või tuleb soomlaste USA-raua või Sierra ja Läti jaapanlaste duell?
Seda küll ei viitsiks kommenteerida .... ärajäetud kanuumatka arvelt.

Edit peebu vastusele: Jaanus vist ka, ja Pettai Lauri(ma usun). No aga kõik teised ... kompressorMustang, Udu ja tema erinevate ajastute Vetted etc? Vast Kalju.LaSa ja teised ei ehita vaid euro-japsi lõbusõidukite näruse ET mõõtmiseks seadmeid ...
17.07.2002 at 14:07 Last edited 17.07.2002 at 14:18 by PlyVal64
peep

Raadi 20.07
Lauri, Erkki ja minaise.
17.07.2002 at 14:10
rustang

Raadi 20.07
Ma ep saa veel laubaks asja kokku :( , kuigi ega see sõit enam mägede taga ei ole. Eile nihverdasin istet autosse, üle mitme-setme aja oli hea tunne oma autos rooli hoida :D
Puudu on suur osa elektrijuhtmeid, väljalase on vaja teha ja passi tempel saada.
17.07.2002 at 14:20
2koma8
Raadi 20.07
Speedestil sõidan :evil
17.07.2002 at 19:18
partel

Raadi 20.07
quote:
PlyVal64:.... ärajäetud kanuumatka arvelt.

??? Kuidas saab üldse mõeldagi muude ürituste peale kui samal ajal toimub Kiirendusvõistlus?! :burnout
18.07.2002 at 11:29
Crac
Raadi 20.07
Kas keegi oskab öelda, mis kell hakkab võistlus?
Ma uurisin küll nende saiti aga ei õnnestunud välja selgitada.

Kristjan
19.07.2002 at 11:10
LaSa

Raadi 20.07
12 algavad ajasõidud.

edit: www.dragracing.ee on nüüd kah inff üleval.
19.07.2002 at 11:40 Last edited 19.07.2002 at 11:48 by LaSa (Moderator)
PlyVal64
Raadi 20.07
quote:
partel:
quote:
PlyVal64:.... ärajäetud kanuumatka arvelt.

??? Kuidas saab üldse mõeldagi muude ürituste peale kui samal ajal toimub Kiirendusvõistlus?! :burnout

Pärtel, nagu Sa äkki tead(igatahes nüüd tead), siis lisaks USA-autodele kisub mind hirmsalt igasuguste vahenditega ka vee peale sõitma. Lihtsalt see aasta otsustasin maismaa-hobi kasuks(kahte "jumalat" ei kannata aeg ja rahakott välja) ... aga hing on ikka kogu aeg haige, kui oma jahti nukralt kail konutamas näen ... ja teisi päikeseloojangusse purjetamas ... kanuu oleks äkki veidikenegi leevendanud seda ... kaater ja veesuusad ei suutnud...

Aga kuna nii autojutu all on lubadus ja ka kevadel sai siin lubatud, siis: "mees sõnast, härga sarvest"!!!
19.07.2002 at 11:48
jyrki
Raadi 20.07
Time to go to the harbour..., see you!
19.07.2002 at 11:49
LaSa

Raadi 20.07
kes on liikumas TÄNA õhtupoole Tartusuunas autoga, kus on vabu kohti, võiks mulle märku anda.. tlf 05025588.
19.07.2002 at 11:50
Jansa
Raadi 20.07
quote:
PlyVal64:.... siis lisaks USA-autodele kisub mind hirmsalt igasuguste vahenditega ka vee peale sõitma.

Paras aeg oleks siis drag-boat´ide poole vaatama hakata.:)

sry for ot
19.07.2002 at 12:10
BlueStang

Raadi 20.07
Nonii, enne kui Raadile sõitma hakkate harjutage reaktsiooni:)
Vali masin, tuuni ära ja mine starti :D
http://www.cvsr.net/createaride.html

19.07.2002 at 14:40
tqhq.ee foorum : Üritused : Raadi 20.07   1 2 3 4  
Account recovery

muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.