register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Üritused : Open Kart Championship   1 2 3 4  
Poster Message
devilc
Moderator
Open Kart Championship
NB! Esimene etapp laupäeval, 19. oktoobril kell 12:00!

Sõitjate nimekiri pannakse paika 11.45 ehk 15 min. enne võistluse algust. Kui 25 esimesena registreerunut kohal pole, siis vabadele kohtadele saavad registreeruda need kes momendil n.ö. joone all on.

Ehk olge kõik 11.45 kohal !!!!


Tegin uue topicu, vana läks juba kohutavalt pikaks ja ebamääraseks. Kokkuvõte räägitust.

Open Kart Championship on seitsmeetapiline sari, arvesse läheb viie parema etapi punktisumma. Punkte saavad igalt etapilt viisteist paremat sõitjat süsteemis 25-20-17-15-13-11-9-8-7-6-5-4-3-2-1. Võistluskalender on järgmine:

2002
-----
19.10.
09.11.
30.11.
21.12.

2003
-----
18.01.
15.02.
15.03.

Kõikide etappide toimumiskohaks on Viimsi sisekardirada ( http://www.kardikeskus.ee ). Etapi algus on alati 12:00, kestus kaks tundi pluss saun.

Osaleda soovijaid tundub olevat rohkesti, praeguseks on soovi avaldanud järgmised kodanikud:

1. LaSa
2. Peep
3. Indrek
4. tfr
5. ollo
6. EtsKets
7. Noobel
8. Jansa
9. devilc
10. rustang
11. minimum
12. tull
13. _tom_
14. Raul
15. PlyVal64
16. vkx
17. Fire
18. Ago
19. spinner
20. gretzky
21. Ragnar
22. BlueStang
23. 79capri
24. Jutulind
25. mrtn
----
varu:

26. walgewares
27. smr
28. etz
29. Kaido
30. Mad Dog
31. hide
32. ats

Võistlusformaat on järgmine:
1. Treening- ja ajasõidud (5 ringi treening + 10 ringi ajasõit).
2. A, B, ja C finaal ajasõitudel vastavalt 1-5, 6-10, ja 11-15 aja saavutanutele (A finaal 30 ringi, B ja C 20 ringi).

Osalemissüsteem (by Peep):

Igal etapil saab osaleda kuni 25 võistlejat. Esimesel etapil osalejad on juba kirjas. Kui kõik kohale tulevad, siis kahjuks 26 ja edasi kirja pandud jäävad juba välja. Aga olen "kindel", et kõik ei tule ehk kes tahab tulla andku aga oma nimi üles!

Järgmisele etapile tuleb eelnevalt registreeruda (kuidas täpselt otsustame hiljem) tähtajaks (näit. neljap. õhtuks). Eelisseisundis on need kelle on punktid kirjas, kusjuures kui punktiomanikke on üle 25 siis loeb ka punktide arv. Kui registreerunud punktiomanikke on vähem kui 25 siis saavad teised ka osaleda vastavalt regamismaili saabumise järjekorrale. Kui eelreganuid on vähem kui 25 või mõni ei tule, siis soovi korral saavad osaleda sinna kohale tulnud mittereganud. Kuna kogu protsess saab olema isikuline (st. päris nimed) siis tõenäoliselt asi toimib ja keegi ennast "igaks juhuks" regama ei hakka.


Eeldusel, et kohale tuleb vähemalt 25 osalejat, maksavad finaali pääsenud 200 krooni ja muud 100 krooni (hinna sees on ka veidike snäkkide raha). Kui kohaletulnuid on vähem, klaarime kohapeal.

Üldine filosoofia (by Indrek):
Kuna lähtume põhimõttest, et "that's racing", siis võitja on see, kes esimesena finisis ja stiilis kaebused kellel läks katki ja kellel tuli püksi edasikaebamisele ei kuulu, see on igaühe enda asi, samuti on "põhjendatud" konkakt masinate vahel lubatud (NB! see ei tähenda eesõitja abil pidurdamist), kuna tegemist siiski võidusõiduga ja parema käe reegel ei kehti, kes ees, see ees ja kui oled kiirem, siis ole ees.
03.10.2002 at 15:27 Last edited 18.10.2002 at 15:18 by peep (Moderator)
PlyVal64
Open Kart Championship
Indreku pakkumine mulle sobib!(püüab kõrvetusi edaspidi siiski mitte tekitada). Ja päris hea oli, kui toda "sinist lippu" pole - oldu puhas USA-stiilis sõit. Iga sõitja peab teistega piisavalt hästi läbi saama, et mahajääja siis sõbralikult sulle teed annaks. Aga KOHUSTUST teed anda ei peaks olema.
03.10.2002 at 15:36
Noobel
Open Kart Championship
Hetke võistlusformaat tundub olevat selline (Viimsi rajal):
1. Treening- ja ajasõidud.
2. A, B, ja C finaal ajasõitudel vastavalt 1-5, 6-10, ja 11-15 aja saavutanutele.

Kõigega nõus ja päri - aga küsimus tekkis minul.
Olen suht kindel, et paremate sekka ma ei kipu pürgima (kehakaal teeb juba oma töö).
Kui juhtub olema meil mõnel Champsi etapil 20 üksteiselt mõõduvõtjat, kas siis toimub ka nö. D - finaal 16-20 koha välja selgitamiseks?
03.10.2002 at 15:43
devilc
Moderator
Open Kart Championship
quote:
Noobel:Kõigega nõus ja päri - aga küsimus tekkis minul.
Olen suht kindel, et paremate sekka ma ei kipu pürgima (kehakaal teeb juba oma töö).
Kui juhtub olema meil mõnel Champsi etapil 20 üksteiselt mõõduvõtjat, kas siis toimub ka nö. D - finaal 16-20 koha välja selgitamiseks?

Kuna punkte saavad viisteist paremat, siis pole vist suurt mõtet? Muide, kehakaal ei pruugi sugugi nii suurt rolli mängida kui arvad - sõiduga saab paljugi tasa teha. Ei ole Sind küll näinud, aga vaevalt Sa 150 kg kaalud...
03.10.2002 at 15:46 Last edited 03.10.2002 at 16:03 by devilc (Moderator)
rustang
  
Moderator
Open Kart Championship
Kas ei oleks mõeldav rallikrossilaadne süstem, kus C-finaali võitja pääsebedasi B-finaali jne?

Muuga väga päri.
03.10.2002 at 15:50
tull
Open Kart Championship
Kuna esimesed 15 ainult punkte saavad-siis D ja E finaalid oleks puhas sõidurõõm(kas on mõtet?)kahtlen

ps.ma ka üsna kogukas(meeste kaalunumbrid on ikka 3-kohalised) ;)

____________________________
cavalier 91
03.10.2002 at 15:52 Last edited 03.10.2002 at 16:05 by tull
Raul
Open Kart Championship
quote:
rustang: Kas ei oleks mõeldav rallikrossilaadne süstem, kus C-finaali võitja pääsebedasi B-finaali jne?


Sellisel juhul on teoreetiline võimalus olemas,et C-finaali võitja võib kokkuvõttes võita kogu etapi :D
03.10.2002 at 15:54
devilc
Moderator
Open Kart Championship
quote:
rustang: Kas ei oleks mõeldav rallikrossilaadne süstem, kus C-finaali võitja pääsebedasi B-finaali jne?

Muuga väga päri.
Kuidas see välja nägema hakkaks? Ei ole rallikrossiga kursis.
03.10.2002 at 15:54
Noobel
Open Kart Championship
quote:
devilc:
quote:
Noobel:Kõigega nõus ja päri - aga küsimus tekkis minul.
Olen suht kindel, et paremate sekka ma ei kipu pürgima (kehakaal teeb juba oma töö).
Kui juhtub olema meil mõnel Champsi etapil 20 üksteiselt mõõduvõtjat, kas siis toimub ka nö. D - finaal 16-20 koha välja selgitamiseks?

Kuna punkte saavad viisteist paremat, siis pole vist suurt mõtet? Muide, kehakaal ei pruugi sugugi nii suurt rolli mängida kui arvad - sõiduga saab paljugi tasa teha. Ei ole Sind küll näinud, aga vaevalt Sa 150 kg kaalud...

Arvan mõneti teisiti - kui maksta ca 250 ainult soendusringide ja 10 ajaringi eest (võin numbrites eksida), on vist natsa palju, kui teised saavad veel 40 - 50 ringi sama raha eest peale keerata. Isiklikult tuleksin küll võistlema ja proovin endast anda parima, kuid samas ei ole kindel kas ma kohe esimese 15 hulka satuksin.
Muidugi räägime praegu me ainult "oleksitest" sest reaalne olukord võib olla erinev, tuleb nt. alla 15 mehe.
Kuid kui enamus on sinu pakutud süsteemi poolt, siis vastu ei hakka.

PS. kaalunumbrid olid õiged, ainult järjekord natukene vale - 105kg :)

Edit: et ikka oleks tagumistel ka osalemisrõõmu ja omavahel "sõdimist"
03.10.2002 at 15:55 Last edited 03.10.2002 at 16:01 by Noobel
minimum
Open Kart Championship
seda "põhjendatud" kontakti on võimatu defineerida üheselt, ehk siis see tekitab kindlasti tülisi ning pahameelt nende seas, kes tunnevad, et nende suhtes oldi ülekohused. teisisõnu see kontakt ning sellele järgnev emotsionaalne reaktsioon oleks ebasportlik ning rikuks ära selle õige fiilingu toredast ja sõbralikust ühisüritusest. loomulikult ees pidurdamine pole õige ega õigustatud kui ma kardan küll, et tuleb romuralli kui see kontakt on lubatud.

disklaimer: ülaltoodu on puhtalt isiklik arvamus

____________________________
-
03.10.2002 at 15:58
rustang
  
Moderator
Open Kart Championship
Oma kogemuste põhjal on kontakt paratamatu. Ntx puksis 12h sõidus mind kod. Asmer isiklikult tuima näoga kurvist välja - ja seal oli ju rada laiem kui sisehallis.
03.10.2002 at 16:01
devilc
Moderator
Open Kart Championship
quote:
Noobel:Arvan mõneti teisiti - kui maksta ca 250 ainult soendusringide ja 10 ajaringi eest (võin numbrites eksida), on vist natsa palju, kui teised saavad veel 40 - 50 ringi sama raha eest peale keerata. Isiklikult tuleksin küll võistlema ja proovin endast anda parima, kuid samas ei ole kindel kas ma kohe esimese 15 hulka satuksin.
Eks vaatame ja mõtleme veel. Võiks ju and D & E finaali võitjale ka näit ühe punkti, aga häda ilmselt selles, et koos D & E finaaliga läheks võistlus kole pikaks kätte. Aga rahasumma tuleb ehk tiba väiksem, pluss saab sama raha eest sauna ka :)
03.10.2002 at 16:02
peep
 
Moderator
Open Kart Championship
Jah, kehakaal mängib oma osa küll aga konkreetsel rajal õnneks mitte eriti, kuna seal on vaid üks kord per ring vaja kiirendada - olukord kus kergetel meestel eelis ja lisaks on kardid korralikud ja neil on piisvalt jõudu ka raskemaid mehi edasi vedada. Kurviläbimiskiirustel erilist vahet ei tundunud olevat, kui siis ehk veidi kergete kasuks. Lisaks panin viimane kord tähele, et keskmine tqhq'lane omab kehakaalu 90 kg. kanti ehk hullu pole. Ise kaalun koos riiete ja stuffiga natsa alla 100 ja see ei takistanud eelmine kord kiiremate hulgas olema.

Minul on Indreku jutule üks täiendus - võistlus võistluseks ja tõesti ega seal rajal ilma nügimata mööda ei saa aga üks erand peaks olema. Nimelt kogu rajal on ainult üks koht kus tuleb pidurit vajutada, see on peale lauget tagakurvi, enne järsku S'i sisenemist (kes sõitsid need teavad, teised saavad kohapeal teada). Ja pidurdamisega on see teema, et kui ees (vahe ca. 0,5 m.) sõidab umbes samakiire võistleja siis võib taganttulija mahapidurduse teha eessõitja abil - talle tagant sisse sõites ja rajalt välja lükates. Antud olukorras on pole eessõitjal enese kaitseks suurt midagi teha. See on ehk ok, kui selgelt aeglasem eessõitja keeldub muidu teed andmast aga ka siis saab kiirem tagantulija mitmes teiseski kohas jõuga mööduda. Suht. võrdsete sõitjate puhul oleks selline möödumine aga liialt lihtne ja ebasportlik, kuna tegemist pole romuralliga.
03.10.2002 at 16:03
ollo
Open Kart Championship
LLahe... rada tundmata on mudugi raske sõidupoliitikat kommentida, aga asja teravaks ajada (igasugu protestide jm jamaga) ei ole vast mõtet jah. Asi ikka rohkem fun (vähemalt nii kujutan ma seda _praegu_ ette:))
Teeandmisega on selline lugu, et blokeerimine ja rajal vingerdamine võiks siiski ära jääda, normaalne on üks kattemanööver, mitte rohkem. Ametlikke karistusi ei ole, aga kaasvõitlejad teevad paharetile pärast noomituse (vajadusel koos kehale kandmisega).
Ringiga mahajääjale ei saa panna kohustuseks möödalaskmist, aga selgelt aeglasem kodanik peaks aru saama, et blokeerimisega kaotab ta ise kõige rohkem aega.
Kui pikk/lai see rada seal Viimsis on üldse? 5 autot korraga ja siserada, järelikult päris mikihiire-variant või? Mis ringiaegu seal sõidetakse?
Madalama finaali võitja võiks edasi saada küll, oleks seal ka põhjust asja eest rabeleda. See muidugi tähendab, et D-finaal tuleb ka juurde (aegade põhjal 1-4 A, 5-8 B, 9-12 C, 13-17 D ja võitja edasi). Minuarust võiks punktisüsteem ka olla selline, et kõik saavad punkte, mitte ainult 15 esimest. Alustaks nt. 50 punktist (võitja) ja läheks sealt allapoole.
Ajasõidud - kas 1 katse või rohkem? Kitsal/lühikesel rajal häda, et võid terve eelsõidu aja "purgis" istuda. Mina pooldaks seda, et kõik sõidud (ka "trennid" ) lähevad kvalifikatsioonis arvesse.
Kuidas jagatakse kodanikud eelsõidugruppidesse? Sarja hetkeseisu põhjal, registreerimise järjekorras või lambist? Kui ajavõtuga trennid on, mis kvalifitseerumiseks ei loe, siis võiks nende põhjal eelsõidugrupid teha. Mida ühtlasemad grupid, seda rohkem mõnu asjas on.
Ehh, tundub et esimesele üritusele tuleb 2h varem kohale tulla ja asjad kokku leppida, ega offlines sellest suurt vist välja ei tule:)
03.10.2002 at 16:06
Indrek
Open Kart Championship
Mõte oligi lähtuda sportlikust käitumisest, aga arvestada, et tegu on siiki võidusõiduga ja kokkupuuted on paratamatud. Võistlusel peab olema ka üks kohtunik, kes kriisiolukorras punase lipuga võistluse katkestab, samuti kellegi vigasaamisel on kohustuslik võistlus momentaalselt katkestada. Samuti jääb toimima sinine lipp, s.t. ringiga mahajääja ei sekku liidrite võistlusesse.
Arvan, et edasi saavad siiski vaid kümme paremat ajasõitude põhjal kohe, ülejäänud viiele kohale finaali võib teha sõidu ülejäänutele, kus siis viis esimest saavad edasi finaali.
03.10.2002 at 16:07 Last edited 03.10.2002 at 16:12 by Indrek
Noobel
Open Kart Championship
Eks vaatame ja mõtleme veel. Võiks ju and D & E finaali võitjale ka näit ühe punkti, aga häda ilmselt selles, et koos D & E finaaliga läheks võistlus kole pikaks kätte. Aga rahasumma tuleb ehk tiba väiksem, pluss saab sama raha eest sauna ka

jah olen nõus - tuleme kohale, teeme "teamide/sõitjate" koosoleku, paneme reeglid paika ja kihutame nagu "noored kardihullud, kes üksteist koguaeg ainult rajalt välja puksivad" ;)
03.10.2002 at 16:09
peep
 
Moderator
Open Kart Championship
Mis osalejate arvu puutub siis piirduks kolme finaaliga. Kuna me saame sealt ilmselt ka mingi ale ja ka kokku pole tegemist megasummadega 15 näo peale, siis lepime nii kokku, et iga konkreetse ürituse maksumus jagatakse alati 15'ga ja maksavad 15 paremat - ehk kes välja jäävad, savad oma 15 ringi treeningut ja ajasõitu tasuta.
03.10.2002 at 16:10
LaSa
 
Moderator
Open Kart Championship
nojah, need kohalikud tegelased olid seal kah suht sellised :uhoh seisukohal füüsiliste kontaktide suhtes kartide vahel, kartsid, et kardid katki lähevad jne... niiet peaks vist püüdma siiski "enamvähem" korralikult käituda.
03.10.2002 at 16:13
Noobel
Open Kart Championship
quote:
peep: Mis osalejate arvu puutub siis piirduks kolme finaaliga. Kuna me saame sealt ilmselt ka mingi ale ja ka kokku pole tegemist megasummadega 15 näo peale, siis lepime nii kokku, et iga konkreetse ürituse maksumus jagatakse alati 15'ga ja maksavad 15 paremat - ehk kes välja jäävad, savad oma 15 ringi treeningut ja ajasõitu tasuta.

Peep linnapeaks :hail
Arvan, et sellise variandi vastu ei ole keegi:)
03.10.2002 at 16:14
peep
 
Moderator
Open Kart Championship
ollo ja teised kes eelmine kord ei osalenud: enamik teie küsimustest oleks vastatud, kui Te oleksite eelmisel võistlusel osalenud. Ehk take it easy, tulete kohale ja siis näete kuidas ja mis - IMO on seal asjad piisavalt läbi mõeldud.

Punkti ja võistlussüsteemi pole mõtet muutma hakata - see rallikrossi süsteem seal ei tööta - eelmise sõidu võitjal on täiesti mõttetu kohe järgmisesse sõitu minna, kes eelmine kord osalesid need saavad aru millest jutt.
03.10.2002 at 16:14 Last edited 03.10.2002 at 16:18 by peep (Moderator)
ollo
Open Kart Championship
OK peep, ma eelmine kord ei saanud tulla, pole cruise jaoks sobivat autot:(
I promise to behave & take it easy:D
Selel rallikrossi mittetöötamisega mõtled sa ilmselt teatavat väsimust jäsemetes, mis tekib peale pikka igalepoole keeramist?
03.10.2002 at 16:18
PlyVal64
Open Kart Championship
Too Peebu kirjeldet võimalus on küll olemas, kuid tegelikuses on saab seda vat et strateegia osaks lugeda. Kõigil 5l on sõidus võrdsed võimalused ... ja eelsõidu parimal ei pruugi mitte kõige parem stardikoht finaalis olla. Otse "tagant rammimine" peaks keelatud olema, kuid juba esimesse paremasse kurvi minnes õige nurga alt "abi" eesvõistlejale igati õigustatud, sest valesti tehes jääb kaotajaks tagumine. See kõik kehtib nii kitsa ja aeglase, Viimsi, raja kohta. Samasugust stiili FKs kasutada oleks juba oluliselt ohtlikum kõigile. Aga kes on öelnud, et autosport ohtlik pole?
03.10.2002 at 16:19
peep
 
Moderator
Open Kart Championship
quote:
-ollo-: Selel rallikrossi mittetöötamisega mõtled sa ilmselt teatavat väsimust jäsemetes, mis tekib peale pikka igalepoole keeramist?

Jah, ringiajad on seal 17-18 sek. ja üks pidev väänamine käib. Kui oled oma 50 ringi ära sõitnud siis eeldab järgmise 50 ringi kohe otsa läbimine võrreldes puhanud vastastega head sportlikku vormi...mida kahjuks pole enamikul meist.:D

Ply: kui Sa oled eessõitjast kiirem, on Sul lugematu arv võimalusi möödumiseks. Kui oled peaaegu võrdne siis oleks targem oma paremust tõestada parema sõiduga. Mitte ühelgi motospordialal pole oma pidurdusmaa lühendamine hoo mahavõmisega eessõitjale selga sõites lubatud.

Ehk maaslamajat (piltlikult öeldes) ei lööda. Kõigis muudes kohtdades seal rajal ma ei näe nügimises probleemi, kuna seda saab teha ainult kiirem võistleja aeglasemale. Võrdsete korral pole see eriti võimalik, ilma eessõitja eksimuseta. Ja kui keegi eksib siis loomulikult kummidesse !:D Peaasi, et ise rajale jääd.;)
03.10.2002 at 16:27 Last edited 03.10.2002 at 16:29 by peep (Moderator)
devilc
Moderator
Open Kart Championship
Peebu rahamaksmise idee on väga bro, kui osalejaid < 20. 25-30 mehega võib see maksvale 15-le juba suht kalliks minna? Äkki paneks ajasõitudele oma hinna ja finaalile oma, s.t. kes finaali ei pääse, maksab ainult ajasõitude eest (vt. esimest posti)?
03.10.2002 at 16:37 Last edited 03.10.2002 at 16:39 by devilc (Moderator)
smr
Open Kart Championship
quote:
devilc: Peebu rahamaksmise idee on väga bro, kui osalejaid < 20. 25-30 mehega võib see maksvale 15-le juba suht kalliks minna? Äkki paneks ajasõitudele oma hinna ja finaalile oma, s.t. kes finaali ei pääse, maksab ainult ajasõitude eest (vt. esimest posti)?

heietan ise ka tillukest mõtet sõitma tulla, kuid kui pikaks siis asi kujuneb, kui meid sinna tulebki 30? Või jääb see asi siin jällegi sellele tasemele, et kõik lubavad ja pärast kolm meest tiirlevad seal?

Kuna puudusin teie esimeselt sõidult, siis puudub kogemus seal aja arvutamiseks.....
03.10.2002 at 16:51
tqhq.ee foorum : Üritused : Open Kart Championship   1 2 3 4  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.