Edsel Villager 59Minu esimene minu auto teema siin foorumis Olen eelnevalt ka mõningaid usaautosid omanud, kuid eesti foorumis kajasanud ei ole.
Seekord sattus selline natuke teistmoodi auto kätte. Vagoneid olen siin seal internetis otsinud ja vaadanud pea koguaeg. Kuna hiljuti üks vana pisem ford sai projektiks soetatud, siis nii sai jätkuks ka see.
Andtud Edsel on samuti pärit Californiast. Üsna mõnus Barnfindi laadne toode Heas puutumata korras, ehk siis puudub eelnev taastamine ja ülevärv. Värviks hetkel mõnus natural patina. Hetkel juba käsil auto tehnilise poole elustamine ja hooldus. Hiljem natuke muudki võibolla. Full restot hetkel ei plaani, kuid kunagi küll.
Andmeid:
1959 Edsel Villager
4-Door 6-Passenger Wagon
Model Number: 71F (VIN Code T)
Total Production: 5,687
Original Base Price: $2,971.00 (In Canada: $3,906.00)
Curb Weight (lbs): 3,743 (3,840 if V8)
Wheelbase (in.): 118.0
Length (in.): 211.9
Width (in.): 78.3
Height (in.): 57.8
Mootor:
Super Express V8
Optional for all models
361 cid (5.91 litre)
Maximum hp: 303 @ 4600 rpm
Maximum torque: 390 ft-lb @ 2900 rpm
Minimum compression pressure at cranking speed (lbs): 180
10.0:1 Compression Ratio
Tagasild 9"
Kast: Mile-o-matic
____________________________
Real hotrod's don't leak oil - They mark their territory
02.04.2016 at 21:01
2 edits. Last edited 03.05.2016 at 10:07 by hotrod
Edsel Villager 59Wagon oligi just "see" mis sundis otsust tegema.
tegin täna pidurid korda - nagu kännu taga
Õli vahetatud - käib vaikselt
bensupumba lekked sain pidama.
karpale repair kit.
Vaja veel salongi radikas testida/parandada/ühendada
Tuled korda, juhiukseklaas vahetada, summutit natuke lappida.
Autol puudub piduri ning roolivõim. Muud häda pole aga ühest servast teise lapata on nagu volgal. tundub nagu 15 tiiru teeks rool.
Usast tulekul mustangi peasilinder koos võimuga. Suve jooksul õnneksub ehk see originaali vastu vahetada.
Väike videoklipp ka
____________________________
Real hotrod's don't leak oil - They mark their territory
Edsel Villager 59Sisu poolelt on vaid istmed head - taastatud. uksepolstrid ja lagi pm olematud. :/ aga saab nendeta esialgu ka hakkama. Ei hakka siin enne avakruiisi rapsima vist.
____________________________
Real hotrod's don't leak oil - They mark their territory
Edsel Villager 59Peamine olekski (keskpika perspektiivi otsalt), kõik sisepinnad-põjaalused-koopad ärapritsida ja võõbata kangete ja korralike materjaalidega. Ja seejärel tubane olemine hubaseks muuta. Edasine on kõik juba maitseasi. Minu arvessemitteminev maitse näeks paatina umbsekslakkimist mattlakiga
Ahjaa, veljed ja sussid ja pidrunid ja muu veermikukola võiks olla ka primo kondiššõn. Kasvõi juba ülivaatlejate häämeleks.
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
Edsel Villager 59veermik tuleb uus, aga sellest juba hiljem hetkel veermikus midagi koledat ei ole ka, üleliigseid lõtke pole.
Mul vedelevad ühed (ccorvette) "rally" veljed, millele lähevad kitsa triibuga rehvid.
Kui adapterid leian siis saab need alla, senikaua veereb 14" orikatega.
Patiinat lakkima ei viitsi hakata, muidu kriimustab veel ära laki
____________________________
Real hotrod's don't leak oil - They mark their territory
quote:franz125: Kuidas sellesse paatinasse ARK-s ja ülevaatusel suhtutakse?
Ma leidsin algallikast 'Mootorsõiduki ja selle haagise tehnonõuded ning nõuded varustusele' sellise punkti:
Kood 602. Üldnõuded kerele
...
4) kere korrosiooni, värvi jm kahjustus ei tohi olla suurem kui 5 cm2 ja 0,5 m2 pinnal ei tohi olla selliseid kohti üle kolme. Värvi parandused ei tohi oluliselt erineda sõiduki
registreeritud värvist;
...
ARKil pole vist siin midagi suhtuda, aga TÜV peaks nagu suhtuma küll...
Edsel Villager 59Olles sel teemal arki tehnoosakonnaga suhelnud, siis senini on räägitud juttu mitmevärvilisena registreerimisest ja vajadusest rooste mattlakiga ülevõõbata.
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
Edsel Villager 59Olen tähele pannud, et USAs on popp, kui väljast jäetakse aja poolt hammustatud patiina siis laepolster eemaldatakse ning lakke jääb vaid metall. Alul oli kummaline aga nüüd tundub see päris cool. Ehk et toob välispildi hõngu ka sees olijatele. istmed ja vaibad ja muu on loomulikult veatus korras.
____________________________
not done until it's done
05.04.2016 at 19:02
1 edit. Last edited 05.04.2016 at 19:03 by Indrek_S
Edsel Villager 59Au ja kiitus sõidukile ja omanikule, praktilise suunitlusega hobitehnika on üks põnev rauatõve erivorm. Aga edaspidi siis ka, sõna kui selline on ikkagi paatina, patina inglise keeli ja olemuselt järgnev- paatina, 1. vanadel vask- ja vasesulamist (nt pronksist) esemeil olev sinakas- või hallikasrohelise värvusega kiht. – 2. sinakasroheline värv, millega pronksi imiteerimiseks kaetakse kipstooteid. Tundub, et tehnilissse sõnavarra lipsab üks väärkujuline sõna jälle.
quote:Märt J: Au ja kiitus sõidukile ja omanikule, praktilise suunitlusega hobitehnika on üks põnev rauatõve erivorm. Aga edaspidi siis ka, sõna kui selline on ikkagi paatina, patina inglise keeli ja olemuselt järgnev- paatina, 1. vanadel vask- ja vasesulamist (nt pronksist) esemeil olev sinakas- või hallikasrohelise värvusega kiht. – 2. sinakasroheline värv, millega pronksi imiteerimiseks kaetakse kipstooteid. Tundub, et tehnilissse sõnavarra lipsab üks väärkujuline sõna jälle.
Kuhugi ta ei lipsa, terminit kasutatakse laialdaselt autonduses just teemaalgataja masina "viimistluse" kontekstis. Ja seda paljudes keeleruumides ning distsipliinides.
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
quote:Märt J: Au ja kiitus sõidukile ja omanikule, praktilise suunitlusega hobitehnika on üks põnev rauatõve erivorm. Aga edaspidi siis ka, sõna kui selline on ikkagi paatina, patina inglise keeli ja olemuselt järgnev- paatina, 1. vanadel vask- ja vasesulamist (nt pronksist) esemeil olev sinakas- või hallikasrohelise värvusega kiht. – 2. sinakasroheline värv, millega pronksi imiteerimiseks kaetakse kipstooteid. Tundub, et tehnilissse sõnavarra lipsab üks väärkujuline sõna jälle.
Kuhugi ta ei lipsa, terminit kasutatakse laialdaselt autonduses just teemaalgataja masina "viimistluse" kontekstis. Ja seda paljudes keeleruumides ning distsipliinides.
Vbl. on õigem termin "patineerimine", kuigi ka see tähendab "asjadele pronksjat tooni andma". - kuigi jah, rooste lakkimine enamvähem sellise tulemuse ju annabki.
ja "paatina" peaks olema vase oksüdeerimisel tekkiv rohekas kiht või selle imiteerimine.
Edsel Villager 59On metal, patina is a coating of various chemical compounds such as oxides, carbonates, sulfides, or sulfates formed on the surface during exposure to atmospheric elements (oxygen, rain, acid rain, carbon dioxide, sulfur-bearing compounds), a common example of which is rust which forms on iron or steel when exposed to oxygen. Patina also refers to accumulated changes in surface texture and colour that result from normal use of an object such as a coin or a piece of furniture over time.[2]
Eesti keel on vahel võõrsõnade tõlgendustes vaene.
Aga annan minagi oma punktid praeguse välimuse säilitamisele. Väga muhe apastraat, vagunina eriti...
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil
Edsel Villager 59usun ka et kui öelda patiina saavad enamus autohuvlistest aru mida mõeldakse.
Aga..tehnilist veel. Bensupaak ei hoidnur rohkem sees kui 15l. Ja tundub et sellele mudelile paaki väga ei pakuta, või ma ei viitisnud lõpuks enam otsida, ja eks suht kulukas lõbu enivei. Proovisin remontida/lappida, Seekord laks vist õnneks. Lihtsalt aukude kinnijootmisest ei piisanud, lõikasin korraliku tüki ära ja voolisin uue. keevitusest piisas, üle ei jootnud, survetestile pidas vastu.
____________________________
Real hotrod's don't leak oil - They mark their territory