register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Üritused : Speedest - järelkajad   1 2 3 4  
Poster Message
newton
 
Moderator
Speedest - järelkajad
Ürituselt tagasi, Starleti sõitmine D-s oli jah kurjast, jäi kohalike autode paremus õieti paika panemata. Kas Lauri siis eliminaatoris ei sõitndki, jäigi mulle arusaamatuseks?

Muidu üritus enam-vähem ju sujus, ainult närvi ajas see, et kahel vennal oli lastud rekata sama tsikliga, millest tuli kokku täiesti ülearused 15 min. viivitusi ja palju segadust, kui need vennad omavahel oleks pidand kokku minema :uhoh
24.05.2003 at 18:52
Taavi
Speedest - järelkajad
Starlet paugutas mõnusalt :) Kapotti ta ei avanudki rahvale vaatamiseks, ei tea mis NASA tehnoloogiat ta seal varjas. Supra 150m burnout oli muljetavaldav. Huvitav, kas omanik ei osanud ennustada, et pidamisega probleeme tekib. Õiged slick'id oleksid kindlasti abiks olnud...
24.05.2003 at 19:38 Last edited 24.05.2003 at 19:39 by Taavi
Opel Manta
Speedest - järelkajad
Starleti kapott oli ikka päris mitu korda üleval-ära kahtle.
sellest on pildid
24.05.2003 at 19:59
newton
 
Moderator
Speedest - järelkajad
Et mitte väga negatiivset muljet jätta, mainiks ära ka selle, mis meeldis:

1) Et üritus üldse toimus ja suudeti vahepealsetest ilmastikuoludest hoolimata üsna edukalt lõpule viia.
2) CTree oli pahades oludes jällegi peaaegu laitmatu ja tulemused said PlyVali abiga operatiivselt kuulutatud.
3) Üllataval kombel meeldis ka 1/8 miil, võimsamatel autodel vist paha, aga pealtvaatajana kogu sõit hästi näha.
4) Sõitjad, kes teadsid, mida tegid, ja tegid seda hästi, ntx agressiivne "puuraiumine" teadaolevalt kiiremate autode vastu - Erkki .502? Starleti vastu sõites, ja väiksemas klassis Vectra ja üks Impreza, mis tänu heale reaktsioonile endast kiirema lõunanaabrite Audi välja kukutas.
24.05.2003 at 20:02 Last edited 24.05.2003 at 20:02 by newton (Moderator)
hellraiser
  
Speedest - järelkajad
quote:
Taavi: Starlet paugutas mõnusalt :) Kapotti ta ei avanudki rahvale vaatamiseks.
Startlet oli väga vinge küll. Ega Camarogi vähem lahedalt kõrvu lukku ei löönud. Starleti kapott oli aga lahti küll, isegi kiikasin sinna sisse korra. Mootor oli imepisike, turbo tundus seal küljes umbes sama suur :) Aga nagu seal öeldi kah, siis 1.3L juures pole midagi suurt tahtagi.

Korraldamise koha pealt tundus asi suhteliselt hästi sujuvat. Mõningad &#"!%# ikka suutsid ka tribüüni taga kiiredust harjutada, aga üldiselt tundus nii pealtvaatajana tase parem kui eelmine aasta. Võibolla muidugi see ainult tundus nii, kuna eelmine aasta tribüünile ei kippunud ning vaatasin silla pealt.

Ainus, mille üle nuriseda äkki sai, oli see, et ma ei saanudki lõpus aru, et mis toimub. Klasside vahelised piirid kadusid ära nagu ja segadust kui palju. Megaigav oli siklite sõit, aga see on personaalne probleem :)

Starleti ja 996 Turbo sõit lõpus läks muidugi väga nukralt. See oli küll suhtkoht kindel, et kui Starlet tehnilist riket või varastamist ei saavuta, siis on ta kindel võitja, kuid huvitav oleks neid kõrvuti sõitmas näha ikkagi olnud.

Vihm oli küll kurjast, kuid finaaliks lahenes ikka väga lahedalt ära. Kahju ainult, et väiksemate klasside finaali ära rikkus. Näiteks 951 Turbo sõitu oleks kindlasti tahtnud finaalis näha, aga noh mis teha.

____________________________
Porsche 911 Turbo '01
Porsche 951 '86 - Müüdud
Porsche 944 '83 - Müüdud
24.05.2003 at 20:05
Martin460
Speedest - järelkajad
Panen siia mõned pildid.
http://community.webshots.com/album/74252498kDshQA
Osad neist omavad sügavat jutustavat sisu.Kahjuks võeti mult tööasjade tõttu aparaat lõunast ära aga noh-vähemalt niigipalju.Ennelõunane aeg oli nutune-mornid mehed ja märjad masinad...

____________________________
Plymouth Roadrunner 440 SixPack FB-s grupp: Kroomimine
Chrysler 300C 2007
24.05.2003 at 20:35
Taavi
Speedest - järelkajad
Nojaa, mina kahjuks sinna kapoti alla ei näinud :)
Kui kohalike kiiremate masinate tulemusi Starleti omadega võrrelda, siis teoreetiliselt peaksid eesti Camarod korralikul rajal kõrgeid 10-neid sõitma.
24.05.2003 at 20:37
BlueStang
 
Speedest - järelkajad
quote:
Martin460: Panen siia mõned pildid.
http://community.webshots.com/album/74252498kDshQA
Osad neist omavad sügavat jutustavat sisu...

Megad pildid!


____________________________
http://www.mustangandfords.com/news/1305-top-10-svt-cobras/ no more
Dream car for family, who needs to go FAST!
new: Grand-dad of all offroad cars
24.05.2003 at 20:52 Last edited 24.05.2003 at 20:52 by BlueStang
partel
  
Speedest - järelkajad
Erkki:

Kvalifikatsioon: märjal rajal vihmakummidega 15.2 (2.8 60 ft :))

1. sõit vs Kiireaudi 12.5 -> võit
2. sõit vs Starlet 12.4 -> kaotus, enamus maad siiski ees. Reaktsioon 0.502 :hail

3. 3-4 koha sõit vs Aareloo Mustang 12.9@156 :) võit.

Vahepeal oli asi nutune, aga lõpus sai asjast asja. Kahju, et teise koha saanud Porschega kokku ei läinud..

Kokkuvõttes kolmas koht ja ka Kauneima Auto eriauhind - karikas.

Lauri cruisas kvalifikatsioonis ET Streetidega 19 sek aja (?) ja hiljem tegi demosõite, parim 11.7


____________________________
_
24.05.2003 at 20:53
TypeR
Speedest - järelkajad
Kahjuks ise osaleda ei saanud, autot polnud võimalik Speedestiks võistluskorda seada, samas muidugi Starleti tõttu peas jube veidi teised mõtted liiguvad;) Aga Starlet oli ikka ülikarm:eek ütle veel et "there is no replacement for displacement"

veidike naerda sai kommentaatori sõnade üle autasustamisel,umbes midagi sellist,et "loodetavasti hakkab Eestis kulmude ja tebiituuningu aeg ümber saama" vms,samas oli just Starlet see,millele Supra kõrval oleks võinud teibituuningu II koha auhinna anda:D

Kahju,et vihm peale tuli, oleks huvitav ka väiksemate autode rekordeid näha.Krt,see aasta ikka ilmaga ei vea.Väidetavalt augustini vihmane:*(

PS miks lätakate Lancia nii õnnetult treileril seisis???
24.05.2003 at 20:57
jyrki
Speedest - järelkajad
"there is no replacement for displacement". Yes ther is; a turbo. Once you got it, the same phrase is still true. We have gone through it here; you just can't make a factor to compare a turbocharged car to a naturally aspirated, or even supercharged or nitrous equipped cars. But even the turbo route is not that easy; to make one run you have to be as dedicated as to make any other combo run. The quick turbo guys sure have had an expensive learning curve.
24.05.2003 at 21:06
Taavi
Speedest - järelkajad
Ahjaa, paar pisiasja mis kommentaator veidi mööda pani...
Supral on R6 mootor ja Terminator 2 filmis oli Arnie sõiduvahend H-D Fat Boy :)
24.05.2003 at 21:13
peep
 
Moderator
Speedest - järelkajad
quote:
TypeR: PS miks lätakate Lancia nii õnnetult treileril seisis???

See oli katki ja pärit leedust. Nad vedasid 8 masinat treileril siia, millest 2 lagunesid enne rajale jõudmist - üks uuno turbo jäi hommikul kämpingusse.

Kahju, et vihm sisuliselt nullis võistluse sportliku poole...

Starlet oli ülikõva aga ilmselt peaks korraldajad klassidesse paigutamise reeglid siiski ühtlustama Soomes kasutusel olevaga, sõita tuleb oma klassis. Pole kahtlust, et B klassi parimad autod võivad olla kiiremad kui D klassi omad, seda tõestas juba mosse eelmisel sügisel ja kes natuke kasvõi Soome scenega kursis on, teab mis teema on.

Ehk siis tekib meie kohalikel japside omanikel ka motiiv oma autode performance poole peale rõhku panna, momendil pole neil Sooome kiirematele eriti midagi vastu panna. Mitte, et usakate osas meil oleks aga mahajäämus on väiksem kindlasti.
24.05.2003 at 21:17 Last edited 24.05.2003 at 21:17 by peep (Moderator)
partel
  
Speedest - järelkajad
Lauri vs Erkki finaal oleks loogiline.

Aga nad mõlemad said oma sõidud tehtud, IMHO oli rahvas ikka sillas mõlema peale.

Sportlik külg muidugi kannatas, aga ega see rahvale nii oluline ka polnud.



____________________________
_
24.05.2003 at 21:26
nostang
Speedest - järelkajad
Avalik tunnustus CTREE meeskonnale - Eestis siis sellest hooajast proffessionaalne ajavõtutiim!!!

Mehed, küsige oma töö eest õiglast tasu (näit 1/2 Soome hinnast) & usun , et hooaja viimaseid võistluste tulemusi saame juba jälgida suurtelt tabloodelt.
Edu!!!
24.05.2003 at 21:29
peep
 
Moderator
Speedest - järelkajad
quote:
nostang: Avalik tunnustus CTREE meeskonnale

Toetan 100 % !!! Ilma selle süsteemita poleks meil mingit võimalust tasemel kiirendusi teha ja ala edasi arendada.
24.05.2003 at 21:35
TypeR
Speedest - järelkajad
when both cars-BB Camaro/Corvette/Mustang and 1,3 Starlet are Turbocharged then this phrase is true,but is there any turbocharged BB???Also,1,3 Starlet will have weight advantage...

Mina olen näiteks veendunud japsi auto fänn,samas on ka minu tuunungu-plaanid perfomanciga seotud(kusjuures need ülispoliatuuningu-riisikad ajavad lihtsalt oksele,imo on targad disainerid kujundanud ilusa auto,mille mingi rullnokk ära solgib),kuigi tõenäoliselt lükkan oma projekti paar aastat edasi,kui kool läbi saab,know-howd veidi rohkem ja finantse veidi rohkem peale tulema hakkab(kui just kuskilt sponsoreid ei leia)

Edit:avaldaks ka ise siinkohal kiitust CTree teamile proffessionaalse ajavõtu eest
24.05.2003 at 21:35
peep
 
Moderator
Speedest - järelkajad
TypeR, soovitan soojalt mõnel Soome võistlusel ära käia, siis näed mis on võimalik väikestest mootoritest välja pigistada, kuigi Starlet on kindlasti ka sealse tasemega võrreldes väga kõva aga sarnaseid asju on seal palju.

Meil jah ei ole veel turbo V8'd aga jyrki tahtis öelda, et turbo ei muuda väidet, "töömahtu ei kompenseeri miski", kuna turbo on lihtsalt üks lisaseade mida saab misthaes mootorile peale panna ja siis ikkagi töömaht otsustab.

Ehk Sa pole seda vana threadi lugenud ? Kõik on võimalik... ;)
24.05.2003 at 21:43 Last edited 24.05.2003 at 21:44 by peep (Moderator)
TypeR
Speedest - järelkajad
Kas muidu Eestist selleaastastele Soome võistlustele vaatama minejaid on??? Tuleks vist tõesti soome tehnikat uudistamas käia;),saaks ehk isegi mõne värske idee.Äkki on kellelgi autos vaba kohta...

Sellest ma saan aru muidugi,et kahe turboauto puhul töömaht mõjub,aga ise pole nagu kuulnud,et BigBlockidele turbot pannakse,pealegi nagu siit lugenud välja kaudse vihje,et USA-raua fännide hulgas ei suhtuta turbosse mitte just kõige paremini.Seda vana teemat pole muidugi lugenud aga kohe parandan selle vea.

Edit:läbi loetud.Kuna pole nende Usa autodega eriti kursis siis pole ka ime et oma arvamusega eksisin
24.05.2003 at 21:51
peep
 
Moderator
Speedest - järelkajad
Soome võistluste kohta teen kohe uue teema, et siin OT'ks ei läheks aga see mis usakatesse ja turbodesse puutub siis ei ole küll kuulnud, et nende vahel mingi ebakõla oleks.:D Minu andmetel on stripil ühed maailma kiireimad tänavasõidu turboautod Made in USA:

http://www.turbobuick.com/

sama kehtib ka maasturite ja kastikate suhtes:

http://www.syty.net/

rääkimata sellest: http://www.89tta.com/ :hail
24.05.2003 at 21:59
partel
  
Speedest - järelkajad
Twin-turbo big block (520 cid): 2750+ hj.

Esimesel dünotestil murdis düno võilli pooleks nagu kõrsiku!

http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=4021


____________________________
_
24.05.2003 at 22:16
TypeR
Speedest - järelkajad
see ekslik arusaam USA auto&turbo ebakõlast tekkis selle "YUCK" tõttu mis siinsamas lehel tehnilise jutu alt turbo kohta kirjas on.

paar linki piltide kohta:
http://www.vaatsa.ee/pildid/speedest
http://www.hot.ee/sugati/speedest/1 1...16 tuleb ise taha kirjutada

24.05.2003 at 22:28
partel
  
Speedest - järelkajad
quote:
TypeR: see ekslik arusaam USA auto&turbo ebakõlast tekkis selle "YUCK" tõttu mis siinsamas lehel tehnilise jutu alt turbo kohta kirjas on.

Haa, see artikkel on jah paar aastat täiendamata. :)

____________________________
_
24.05.2003 at 22:33
PlyVal64
Speedest - järelkajad
quote:
Taavi: Ahjaa, paar pisiasja mis kommentaator veidi mööda pani...
Supral on R6 mootor ja Terminator 2 filmis oli Arnie sõiduvahend H-D Fat Boy :)
Kommentaatori pilgu läbi: Suprat ma tunnen, aga millise tsikliga Arnie sõitis, jätab külmaks. Küsisin ju, mitte ei väitnud aga vastust ei saanud. Nüüd tean. Aga raudselt oli mingis tuntud märuli-mälurifilmis V-MAX.
Starletist: kas pole siin siiski mitte see, et Soomes ta 1300*1,7 ja siis vastavad kilod kaalu, mis räige eelise annavad. Erkki autoga samas kaalus olles ei "peeretaksgi" see mootor... mingid madalad 13 ajad vast tuleksid võibolla. Hj on HJ, tuleb see töömahust, kompressorist või turbost. Aga auto oli ülikõva, teibituuningut ju polnud. Ülikorralik mõtestatud töö. Kas on mõni soomlste kiire tänavaauto olnud visuaalne romu? Ei! Sry!, kuid Erkki on nüüd esimesena töö teostamise kvaliteedi soomlastega samale tasemele viinud. Kogu auto on komplekt, "südamest ülekuueni". Ei saa seda veel teiste autode kohta öelda. Mina hindan Erkki ilusa auto esimese koha auhinda kõrgemalt, kui väljasõidetud kolmandat. Igasuguse sahaga võib häid aegasid sõita, eriti lihtne on see räige papi eest ostetud ülikalli autoga(mille teenimine samas üliraske tegevus on). "Parem, kui tehasest" kvaliteediga sama teha on hoopis teine asi...
Maxi Supra jättis kah hea mulje, julge värvidisain ja kurask!, Supral "tegija" tagatiib. Uskumatu minu poolt öelduna?
No ja Lauri auto koos uue(korraliku) välimusega saanud vist ka uut hingamist.
Kiired ja hästi tehniliselt vist ehitatud autod, kuid räiged visuaalsed romud (optilised räimed) : Krikki Honda, Läti CRX ja Supra, leedukate kõik autod, mõned olid veel.
24.05.2003 at 22:46
peep
 
Moderator
Speedest - järelkajad
Leedu fire kapotialusest keegi pilti ka tegi ? Sellele mehele tuleb suure isemõtleja auhind anda ! :D Nad olid idee saanud ühest netis nähtud pildist aga teostus oli 100 % home made.
24.05.2003 at 22:54
tqhq.ee foorum : Üritused : Speedest - järelkajad   1 2 3 4  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.